quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, maar in dit tempo heb je over een jaar nog niet over haar gezicht geejaculeerd. Wat heb je te verliezen? Nou, niks dus.
Ben je ook nog maagd? Want je kan nooit meer niet geneukt hebben ofzo .quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik dat wel leuk vind, die periode voor het zoenen. Je kunt nog oneindig lang wel zoenen, je kunt nooit meer nog niet met elkaar gezoend hebben ofzo.
ROFLOLquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je zit nu toch al een jaar of 2 in de periode voor het zoenen? *jaloers*
Ik snap hem ook niet, maar ik zal daar wel niet romantisch genoeg voor zijn. Ofzo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben je ook nog maagd? Want je kan nooit meer niet geneukt hebben ofzo .
Serieus wat is dat nou voor een redenatie
Godvertiefus. Ik zie dit dus wel gebeuren he... Ik heb zo'n vriend die een notoire grappenjatter is. Dan vertel je iets geniaals aan het begin van de avond, komt hij het aan het eind van de avond met zn zatte harses terugvertellen of hij het net zelf verzonnen heeftquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:43 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad, die ga ik ook gebruiken!
Maar DP heeft natuurlijk wel gelijk. Het moment voor het zoenen is het mooist, dus eigenlijk niet te snel tongen op een date. Zeker als je samen nog gaat stappen oid kun je er een heerlijke paringsdans bij maken.
Er moet toch iemand de eerste stap zetten. Als je merkt dat ze het leuk met je vindt kun je altijd een poging doen. In het gunstigste geval kun je hier morgen enthousiast verslag doen en anders mag je hier uithuilen. Beter nu dan pas over twee maanden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, ik geloof dat zij ook niet zo goed durft
Maar ja dan ga je dus daarna ook de hele tijd alleen maar zitten zoenen en aan elkaars happy places zitten... Ook leuk, maar anders!quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er moet toch iemand de eerste stap zetten. Als je merkt dat ze het leuk met je vindt kun je altijd een poging doen. In het gunstigste geval kun je hier morgen enthousiast verslag doen en anders mag je hier uithuilen. Beter nu dan pas over twee maanden.
Ik heb dat met dat zoenen juist ná een geslaagde eerste zoen. Dat ik dan niks anders meer wil dan zoenenHet wordt alleen nooit meer zo als die eerste inderdaad
Als dat gebeurd weet je wel direct dat je met een fokker te maken hebtquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Godvertiefus. Ik zie dit dus wel gebeuren he... Ik heb zo'n vriend die een notoire grappenjatter is. Dan vertel je iets geniaals aan het begin van de avond, komt hij het aan het eind van de avond met zn zatte harses terugvertellen of hij het net zelf verzonnen heeft
Ik zie mezelf al bij een date zitten, die mijn poezelige handje in zijn klamme klauw neemt en me diep en idringend aankijkt... "Je kunt nooit meer nog-niet gezoend hebben.... vind je niet?" *haaruitgezichtstrijk*
Tenzij het viral gaat...quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als dat gebeurd weet je wel direct dat je met een fokker te maken hebt
Mijn hersenen, wat doe jequote:Op zaterdag 12 april 2014 19:43 schreef Silenus het volgende:
Je kunt nog heel vaak lang wel zoenen, maar nooit kun je meer nog niet elkaar dat je nooit altijd gezoend hebt in je leven, d
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ja dan ga je dus daarna ook de hele tijd alleen maar zitten zoenen en aan elkaars happy places zitten... Ook leuk, maar anders!
het was hier voor de meesters des dates blijkbaar een schot voor open doel, sorry.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:51 schreef habitue het volgende:
Maar een hand geven voor je date... wie doet dat srs
Ik zie het probleem niet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ja dan ga je dus daarna ook de hele tijd alleen maar zitten zoenen en aan elkaars happy places zitten... Ook leuk, maar anders!
Heb het zelf ook wel eens meegemaakt, heel apart. Zeker als ze een hand geven en dan tegelijkertijd drie kussen geven. Ehhh formeel - informeel WAT.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:51 schreef habitue het volgende:
Maar een hand geven voor je date... wie doet dat srs
Geen idee meerquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijn? Hoe heb jij je date begroet toen je haar voor het eerst zag?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb het zelf ook wel eens meegemaakt, heel apart. Zeker als ze een hand geven en dan tegelijkertijd drie kussen geven. Ehhh formeel - informeel WAT.
Tenzij ze je met die hand naar je toetrektquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb het zelf ook wel eens meegemaakt, heel apart. Zeker als ze een hand geven en dan tegelijkertijd drie kussen geven. Ehhh formeel - informeel WAT.
De laatste keer dan?quote:
Handje geven toe we afscheid namenquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handje geven toe we afscheid namen
2 tegelijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:06 schreef Capstan het volgende:
Zojuist teruggekeerd van een date. Waarbij geen handjes geschud en/of vastgehouden zijn. Er is ook niet gezoend, hooguit zijn er wat steelse blikken uitgewisseld. Gezellig was het in ieder geval wel, en zo zijn er nu dus opeens twee dames die aangeven nog wel een keer op herhaling te willen.
Scheelt dat ik het ook wel wil, dus dat valt vast wel te regelen.
Morgen snoeiharde pr0n meenemen, opzetten en terwijl zij nog verbijsterd naar het scherm zit te staren haal jij je pimpelpaarse piemel uit je broek, kijkt haar stoicijns aan en zegt; ''Nou? Hij gaat zichzelf niet zuigen.''quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handje geven toe we afscheid namen
Daar hou ik zelf ook al niet van, en zij ook niet. Maar morgen ga ik haar wel een kus gevenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
Tijn, het is geen zakelijke afspraak toch? Ik snap best dat je haar niet meteen op de bek pakt als je daar niet zo zelfverzekerd in bent, maar het is echt volkomen legitiem om in ieder geval drie kussen te doen.
Werkt dat?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Morgen snoeiharde pr0n meenemen, opzetten en terwijl zij nog verbijsterd naar het scherm zit te staren haal jij je pimpelpaarse piemel uit je broek, kijkt haar stoicijns aan en zegt; ''Nou? Hij gaat zichzelf niet zuigen.''
Ik roep ook maar wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |