Ongetwijfeld iets wat bij een bedrijf of winkel gebruikt wordt om het personeel te attenderen op brand oid zonder de bezoekers direct in paniek te brengen.quote:
Héél vroegâh werkte ik bij V&D. Die hadden "2000" als er EHBO nodig was en "Christoffel" voor brand.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:18 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ongetwijfeld iets wat bij een bedrijf of winkel gebruikt wordt om het personeel te attenderen op brand oid zonder de bezoekers direct in paniek te brengen.
hahaha ja jij begrijpt hem helemal! Zijn er nog Johan Brinks in de zaal vanavond (Roept de DJ)?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
TS, de Johan Brinks verlaat momenteel het zuivelpad en is nu op weg naar de afdeling wasmiddelen, over.
Echt? Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 10 april 2014 11:24 schreef Tomansss het volgende:
[..]
hahaha ja jij begrijpt hem helemal! Zijn er nog Johan Brinks in de zaal vanavond (Roept de DJ)?
I knowquote:Op donderdag 10 april 2014 11:20 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Héél vroegâh werkte ik bij V&D. Die hadden "2000" als er EHBO nodig was en "Christoffel" voor brand.
Ja, denk je?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:35 schreef Tomansss het volgende:
het woord is al geraden in dit topic. Je gebruikt het vaak als je met wat vrienden rondloopt.
Hoeveel lettergrepen heeft het?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:35 schreef Tomansss het volgende:
het woord is al geraden in dit topic. Je gebruikt het vaak als je met wat vrienden rondloopt.
Kan toch alleen maar over jailbait gaan?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hoeveel lettergrepen heeft het?
Mijn god zeg, waarom zou je daar in hemelsnaam een 'geheim' woord voor moeten gebruikenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kan toch alleen maar over jailbait gaan?
Wat moeten hij en zijn vrienden dan tegen elkaar zeggen: Lekker maar te jong ding?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mijn god zeg, waarom zou je daar in hemelsnaam een 'geheim' woord voor moeten gebruiken
TS, leg dat eens uit.
Gewoon "jailbait"?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat moeten hij en zijn vrienden dan tegen elkaar zeggen: Lekker maar te jong ding?
Ja maar ja maar dan weten anderen toch ook waar ze het over hebbuh?quote:
Wat geen probleem is. Omdat TS dit soort "geheimtaal" gebruikt, kan hij nooit ouder zijn dan 16. Dus als 'ie dan een 14-jarige chick ziet lopen, zegt hij "Kiek noe es waat un lekker Johan Brinkske, nondejuu! Waat een meuje tietjes hedde gij al". Geen probleem, minderjarigen onder elkaar mag gewoon. Niet dat TS de komende 15 jaar enige action krijgt, maar goed.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja maar ja maar dan weten anderen toch ook waar ze het over hebbuh?
Zou dat het zijn ja? Mijn hemelquote:Op donderdag 10 april 2014 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja maar ja maar dan weten anderen toch ook waar ze het over hebbuh?
ik snap dat Justin Bieber daar niet zo blij mee isquote:Op donderdag 10 april 2014 11:35 schreef Tomansss het volgende:
Of ze spotten Justin Bieber-lookalikes. En dat vinden ze interessant omdat...quote:Op donderdag 10 april 2014 11:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zou dat het zijn ja? Mijn hemel
In de gayroom?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:25 schreef Tomansss het volgende:
Als je Jailbait gebruikt dan weten de mensen die in de buurt lopen misschien wat je bedoelt of de jailbaits zelf. En dan kan je beter zeggen iets als "Johan Brinks is er vandaag trouwens ook".
Sja, overkomen als een gezonde hollandse jongen die naar meisjes kijkt of als een totale retard.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:25 schreef Tomansss het volgende:
Als je Jailbait gebruikt dan weten de mensen die in de buurt lopen misschien wat je bedoelt of de jailbaits zelf. En dan kan je beter zeggen iets als "Johan Brinks is er vandaag trouwens ook".
Ja, want kijken naar jonge meisjes is zo strafbaar ookquote:Op donderdag 10 april 2014 12:31 schreef Tomansss het volgende:
ja maarja voor je het weet zit je weer een paar jaar vast.
Kijk daar, een lekker meisje!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:34 schreef Tomansss het volgende:
ja maar wat nou als je het duidelijk wil maken aan je vrienden.
Nou enquote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef Tomansss het volgende:
ja en dan heb je meteen een naam in een dorp
Terecht blijkbaarquote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef Tomansss het volgende:
srsly hoe oud ben je?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:41 schreef Tomansss het volgende:
Dan zien hullie Johan dus ook wel zitten voor een potje geile neuqseks!quote:
Ja maar dat denken de mensen als jullie het steeds maar hebben over Johan Brinks en intussen verlekkerd lopen te kijken.quote:
:dquote:Op donderdag 10 april 2014 16:37 schreef DonJames het volgende:
..en als ze TS zien lopen zeggen die meisjes "check die Jarjar Binks"! Maar dan bedoelen ze dat TS raar praat en hoofd heeft als een wateragaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |