quote:Op donderdag 10 april 2014 08:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Vet man!
Veel succes en plezier vanavond!
Tnx schatjesquote:
Nou! Een mooi begin toch weer om lekker te gaan fotograferenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:00 schreef kanovinnie het volgende:
En onder het motto je moet het altijd mooier laten lijken dan het is, fotoopdracht gescoord. Samenwerking met 2 kunstenaars voor een bedrijf
Beetje een dagje over een golfbaan banjeren, lekker eten en net doen alsof je het druk hebt. Beter dan een dagje kantoor. En de volgende dag tijdens kantoortijd eventjes de foto's door lightroom trekkenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou! Een mooi begin toch weer om lekker te gaan fotograferen
Gefeli!! Waarquote:
Capelle a/d ijssel. Klein huisje maar perfect om alleen in te wonen.quote:
Wat een servicequote:Op donderdag 10 april 2014 13:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Capelle a/d ijssel. Klein huisje maar perfect om alleen in te wonen.Enige nadeel ik krijg de sleutel waarschijnlijk het moment dat ik op vakantie ben
Ja naja ik ga zo de papieren brengen en dan eens vragen of dat 2 weken verschoven kan worden maar denk dat ik pech heb en die 2 weken gewoon al huur betaal. Maar boeiendquote:
Beide ¤299.95 geworden nu.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:40 schreef Iemand91 het volgende:
Voor als er nog mensen zijn die geld kwijt moeten; Amazon.de (ref in die link komt door Amazon, niet door mij) heeft momenteel Oster-Angebote-Woche waar soms heel aardige aanbiedingen langskomen. Loopt tot 14 april.
Zoals morgen de Walimex / Rokinon / Samyang etc. etc. 14mm voor Canon en Nikon om 18:00 uur.
Kosten in NL respectievelijk ¤375 en ¤415, op Amazon ¤384.06 / ¤415,33. (om 18:00 uur dus - stuk - goedkoper)
Ik wil die lens heel graag maar heb er even geen geld voor helaas.quote:
Zolang je die Samyangs niet bij Foto Walser of Bolpuntkwam of zo koopt had ie volgens mij al een tijdje dat prijsniveau op fleabay.quote:
Zelfs nog goedkoper bij OnestopDigital (ik meen iets van 275 euro als je afrekent in AUD).quote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zolang je die Samyangs niet bij Foto Walser of Bolpuntkwam of zo koopt had ie volgens mij al een tijdje dat prijsniveau op fleabay.
Nou ja; dergelijke prijzen komen vaker voor.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil die lens heel graag maar heb er even geen geld voor helaas.
Slingert Ebay aan en...vind ze al voor ¤243!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef Ouwesok het volgende:
Zolang je die Samyangs niet bij Foto Walser of Bolpuntkwam of zo koopt had ie volgens mij al een tijdje dat prijsniveau op fleabay.
Oh in dat geval he :pquote:Op donderdag 10 april 2014 19:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nou ja; dergelijke prijzen komen vaker voor.
[..]
Slingert Ebay aan en...vind ze al voor ¤243!(Nieuw in in EU dus geen BTW/invoerkosten gezeur)
Bijna! Nog een vruchteloze ochtend te gaan, een kindertheater vanmiddag en vanavond een verjaardag. Bijna weekend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |