abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138738253
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Naja, dat geldt natuurlijk ook voor de huurders/wannabe kopers, en dan in het bijzonder in deze reeks, die al 5 jaar lang uitspraken doen die helemaal niet waar blijken te zijn.
Volgens mij gaf ik een overwaarde van 25% aan sinds het begin, zover zitten we daar nu niet vandaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_138740748
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Naja, dat geldt natuurlijk ook voor de huurders/wannabe kopers, en dan in het bijzonder in deze reeks, die al 5 jaar lang uitspraken doen die helemaal niet waar blijken te zijn.
We kunnen eventueel wel weer CC, xeno, vastgoedzeepbel, michaelmoore en consorten gaan unbannen hier.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_138741841
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

We kunnen eventueel wel weer CC, xeno, vastgoedzeepbel, michaelmoore en consorten gaan unbannen hier.
Op zich is het trollen in dit topic tot soort kunst verheven.
pi_138741930
quote:
12s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Op zich is het trollen in dit topic tot soort kunst verheven.
Het blijft me een raadsel waarom sommige mensen zo ontzettend koppig reageren in dit topic. Net alsof je een ander het niet gunt dat hij het goed voor elkaar heeft.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_138742031
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het blijft me een raadsel waarom sommige mensen zo ontzettend koppig reageren in dit topic. Net alsof je een ander het niet gunt dat hij het goed voor elkaar heeft.
Nederlands gebruik denk ik, iets met kop en maaiveld.
pi_138744877
Heeft er iemand wel eens van dit soort meuk gekocht?

http://www.funda.nl/koop/(...)tie-eiland-het-zwet/

Een jaar geleden ging zo iets (helft kleiner) voor veel minder weg. Ik zou best eens 5k/15k wegleggen om zo'n stuk lap grond te kopen.
pi_138745035
Een stuk grond in Duitsland is veel aantrekkelijker, meer voor minder en je kan er veel meer mee.
  donderdag 10 april 2014 @ 22:13:07 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138745202
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:26 schreef BertV het volgende:

[..]

Nee, Bergkwartier
Ik zou op het oog de Surinamelaan ook onder de Berg laten vallen, maar het zal net Leusderkwartier zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138745337
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou op het oog de Surinamelaan ook onder de Berg laten vallen, maar het zal net Leusderkwartier zijn.
Het is eigenlijk best simpel, woon je er graag en denk je lang te blijven dan is kopen gunstiger.
  donderdag 10 april 2014 @ 22:28:09 #85
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_138746147
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft er iemand wel eens van dit soort meuk gekocht?

http://www.funda.nl/koop/(...)tie-eiland-het-zwet/

Een jaar geleden ging zo iets (helft kleiner) voor veel minder weg. Ik zou best eens 5k/15k wegleggen om zo'n stuk lap grond te kopen.
Ze noemen het een recreatie-eiland, maar ook "bouwgrond". Bij dat laatste verwacht ik dat je er een huis op mag zetten om te wonen, bij dat eerste niet.
In de Westeinderplassen heb je ook heel veel van die kleine eilandjes. 't Is zeg maar vergelijkbaar met een stacaravan, maar dan meer prive met minder voorzieningen.
censuur :O
pi_138746248
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ze noemen het een recreatie-eiland, maar ook "bouwgrond". Bij dat laatste verwacht ik dat je er een huis op mag zetten om te wonen, bij dat eerste niet.
In de Westeinderplassen heb je ook heel veel van die kleine eilandjes. 't Is zeg maar vergelijkbaar met een stacaravan, maar dan meer prive met minder voorzieningen.
Wie werd (ver vroeger) eigenlijk eigenaar van dit soort dingen?
pi_138752312
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Volgens mij gaf ik een overwaarde van 25% aan sinds het begin, zover zitten we daar nu niet vandaan.
Ben benieuwd of deze zgn. opleving tijdelijk is.
Vooral vanwege die stijgende werkloosheid. Mensen in de WW kopen namelijk niet zo gauw een huis.
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
pi_138752354
Zelfs die knakker van de NVM is ineens realistisch:

http://www.nu.nl/economie(...)ang-niet-gezond.html
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
  vrijdag 11 april 2014 @ 07:36:09 #89
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_138753492
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 01:06 schreef FrankElst het volgende:

[..]

Ben benieuwd of deze zgn. opleving tijdelijk is.
Vooral vanwege die stijgende werkloosheid. Mensen in de WW kopen namelijk niet zo gauw een huis.
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)kloosheid-daalt-2015
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_138757608
Ach, iedereen is uiteindelijk toch zelf verantwoordelijk voor aan- en verkoop van een huis? Misschien mag dat beter benadrukt worden.
pi_138757712
Belgen verhuizen naar Brabant en Zeeuws-Vlaanderen vanwege huizenprijs

In sommige landelijke regio's doen makelaars inmiddels wel weer goede zaken. Zo is er een flinke verhuisstroom op gang gekomen van Belgen die graag in Zeeuws-Vlaanderen of West-Brabant willen wonen. In die regio's liggen de huizenprijzen momenteel lager dan in het gebied rond Antwerpen.

Dat zegt de NVM. Het is trouwens niet overal feest. Landelijk stijgen de huizenprijzen weer, maar dat is lang niet overal zo. In Noordoost-Groningen bijvoorbeeld liepen de prijzen in het eerste kwartaal op jaarbasis juist met 18 procent terug, waarschijnlijk mede als gevolg van de angst voor aardbevingen in dat gebied. In andere regio's zoals Noord-Oost-Brabant zijn prijsdalingen van ruim 6 procent gemeten.

''De opleving van de woningmarkt verhult dat een groot deel van de markt nog steeds in de malaise zit'', zei Ger Hukker, voorzitter van makelaarsorganisatie NVM, donderdag in een toelichting.

Volgens Hukker vertonen de cijfers nu meer een trek van het platteland naar de stad. ''In grote steden als Utrecht en Amsterdam neemt het aantal transacties flink toe en zie je dat de prijzen ook weer stijgen, soms met wel 5 procent. Maar in de landelijke gebieden lijkt het animo om een huis te kopen veel minder en zijn veel huizen nog steeds te duur.''

Veel plattelandsbewoners zullen nog zo'n 20 procent moeten zakken met hun vraagprijs, willen zij hun huis kunnen verkopen, zo schat Hukker. ''Zeker in het duurdere vrijstaande segment boven de drie ton.''

Ook lokale politici kunnen in de ogen van de NVM-voorman meer doen om de huizen in landelijke gemeentes aantrekkelijker te maken. ''Het is zonde dat veel gemeenten vasthouden aan hoge grondprijzen'', zegt hij. ''Vroeger was het platteland juist aantrekkelijk om naar toe te verhuizen omdat je daar voor een lagere prijs meer grond kreeg. Wethouders moeten dat niet vergeten.''

RTL Z / ANP
pi_138769598
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:12 schreef opgebaarde het volgende:
Onderbouwing ajb
Kwam toevallig een plaatje tegen: http://www.nu.nl/files/datajournalistiek/nvmhuizenprijs2014q1.htm
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_138769684
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:14 schreef Halcon het volgende:
Belgen verhuizen naar Brabant en Zeeuws-Vlaanderen vanwege huizenprijs
Dan kan het continu geroeptoeter dat de huizen in het buitenland veel goedkoper zijn ook gelijk van tafel.
pi_138770064
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dan kan het continu geroeptoeter dat de huizen in het buitenland veel goedkoper zijn ook gelijk van tafel.
Ze verhuizen vanuit de regio Antwerpen. Ik kan me voorstellen dat de regio Antwerpen net zoals de regio Amsterdam het duurst is van België.
pi_138770088
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:48 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ze verhuizen vanuit de regio Antwerpen. Ik kan me voorstellen dat de regio Antwerpen net zoals de regio Amsterdam het duurst is van België.
Maakt dat uit dan? Men vergelijkt hier immers ook altijd een woning uit de randstad met een woning uit het Duitse Schubbekutteveen.
pi_138770154
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Maakt dat uit dan? Men vergelijkt hier immers ook altijd een woning uit de randstad met een woning uit het Duitse Schubbekutteveen.
Nu doe jij hetzelfde, alleen dan andersom.
pi_138770760
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:52 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Nu doe jij hetzelfde, alleen dan andersom.
Nee, ik wijs erop dat het omgekeerd ook (al die tijd overigens al) het geval is. Maar als je dat toen zei met als tegenargument 'locatie, locatie, locatie' werd je glazig aangekeken.

Je kunt ook in NL prachtige huizen vinden voor weinig. Alleen zit je dan inderdaad in Schubbekutteveen. Dat wil men niet. Maar in Duitsland of Belgie schijnt dan 'in the middle of nowhere' spontaan niet meer te bestaan.
pi_138771104
quote:

[..]

En niet te vergeten dat de belgische huizenmarkt momenteel een van de grootste bubbels in de wereld aan het opbouwen is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_138771215
quote:

[..]

Slechts met Bulgarije is een zuivere vergelijking te maken.
pi_138771231
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En niet te vergeten dat de belgische huizenmarkt momenteel een van de grootste bubbels in de wereld aan het opbouwen is.
Zonder HRA? Onmogelijk! :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')