Volgens mij gaf ik een overwaarde van 25% aan sinds het begin, zover zitten we daar nu niet vandaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, dat geldt natuurlijk ook voor de huurders/wannabe kopers, en dan in het bijzonder in deze reeks, die al 5 jaar lang uitspraken doen die helemaal niet waar blijken te zijn.
We kunnen eventueel wel weer CC, xeno, vastgoedzeepbel, michaelmoore en consorten gaan unbannen hier.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, dat geldt natuurlijk ook voor de huurders/wannabe kopers, en dan in het bijzonder in deze reeks, die al 5 jaar lang uitspraken doen die helemaal niet waar blijken te zijn.
Op zich is het trollen in dit topic tot soort kunst verheven.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
We kunnen eventueel wel weer CC, xeno, vastgoedzeepbel, michaelmoore en consorten gaan unbannen hier.
Het blijft me een raadsel waarom sommige mensen zo ontzettend koppig reageren in dit topic. Net alsof je een ander het niet gunt dat hij het goed voor elkaar heeft.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich is het trollen in dit topic tot soort kunst verheven.
Nederlands gebruik denk ik, iets met kop en maaiveld.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het blijft me een raadsel waarom sommige mensen zo ontzettend koppig reageren in dit topic. Net alsof je een ander het niet gunt dat hij het goed voor elkaar heeft.
Het is eigenlijk best simpel, woon je er graag en denk je lang te blijven dan is kopen gunstiger.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou op het oog de Surinamelaan ook onder de Berg laten vallen, maar het zal net Leusderkwartier zijn.
Ze noemen het een recreatie-eiland, maar ook "bouwgrond". Bij dat laatste verwacht ik dat je er een huis op mag zetten om te wonen, bij dat eerste niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft er iemand wel eens van dit soort meuk gekocht?
http://www.funda.nl/koop/(...)tie-eiland-het-zwet/
Een jaar geleden ging zo iets (helft kleiner) voor veel minder weg. Ik zou best eens 5k/15k wegleggen om zo'n stuk lap grond te kopen.
Wie werd (ver vroeger) eigenlijk eigenaar van dit soort dingen?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ze noemen het een recreatie-eiland, maar ook "bouwgrond". Bij dat laatste verwacht ik dat je er een huis op mag zetten om te wonen, bij dat eerste niet.
In de Westeinderplassen heb je ook heel veel van die kleine eilandjes. 't Is zeg maar vergelijkbaar met een stacaravan, maar dan meer prive met minder voorzieningen.
Ben benieuwd of deze zgn. opleving tijdelijk is.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ik een overwaarde van 25% aan sinds het begin, zover zitten we daar nu niet vandaan.
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)kloosheid-daalt-2015quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:06 schreef FrankElst het volgende:
[..]
Ben benieuwd of deze zgn. opleving tijdelijk is.
Vooral vanwege die stijgende werkloosheid. Mensen in de WW kopen namelijk niet zo gauw een huis.
Kwam toevallig een plaatje tegen: http://www.nu.nl/files/datajournalistiek/nvmhuizenprijs2014q1.htmquote:
Dan kan het continu geroeptoeter dat de huizen in het buitenland veel goedkoper zijn ook gelijk van tafel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:14 schreef Halcon het volgende:
Belgen verhuizen naar Brabant en Zeeuws-Vlaanderen vanwege huizenprijs
Ze verhuizen vanuit de regio Antwerpen. Ik kan me voorstellen dat de regio Antwerpen net zoals de regio Amsterdam het duurst is van België.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dan kan het continu geroeptoeter dat de huizen in het buitenland veel goedkoper zijn ook gelijk van tafel.
Maakt dat uit dan? Men vergelijkt hier immers ook altijd een woning uit de randstad met een woning uit het Duitse Schubbekutteveen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:48 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ze verhuizen vanuit de regio Antwerpen. Ik kan me voorstellen dat de regio Antwerpen net zoals de regio Amsterdam het duurst is van België.
Nu doe jij hetzelfde, alleen dan andersom.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Men vergelijkt hier immers ook altijd een woning uit de randstad met een woning uit het Duitse Schubbekutteveen.
Nee, ik wijs erop dat het omgekeerd ook (al die tijd overigens al) het geval is. Maar als je dat toen zei met als tegenargument 'locatie, locatie, locatie' werd je glazig aangekeken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:52 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Nu doe jij hetzelfde, alleen dan andersom.
En niet te vergeten dat de belgische huizenmarkt momenteel een van de grootste bubbels in de wereld aan het opbouwen is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Men vergelijkt hier immers ook altijd een woning uit de randstad met een woning uit het Duitse Schubbekutteveen.
Slechts met Bulgarije is een zuivere vergelijking te maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zonder HRA? Onmogelijk!quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En niet te vergeten dat de belgische huizenmarkt momenteel een van de grootste bubbels in de wereld aan het opbouwen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |