Je bent zelf een Roda-supporter.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
Müller is echt lelijk. Zo'n typisch, Duits hoofd. Beetje een Roda supporter.
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
Müller is echt lelijk. Zo'n typisch, Duits hoofd. Beetje een Roda supporter.
ik ga ook mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:07 schreef tralalala het volgende:
Volksverhuizing
TV / [Pauw & Witteman #427] Ajax wint de wereldcup
Sorry.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
NEEM DAT TERUG.
I'll be waiting by the phone for your apology
je vindt hem slechter dan waterneusquote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef Cavaliers het volgende:
Ruud van Nistelrooij is de slechtste analist ooit. Dit kan echt niet meer.
jaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft Van Nistelrooij die ratings gegeven?
Ja, dat meen ik echt. Van Nistelrooy praat veel, maar zegt niets. Zelfs Jan van Halst is beter.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je vindt hem slechter dan waterneus?
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft Van Nistelrooij die ratings gegeven?
Waterkneus, Arnoquote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef Cavaliers het volgende:
Ruud van Nistelrooij is de slechtste analist ooit.
Klopt. Barcelona kan niks forceren qua kopkracht, maar gaan wel voorzetten in de zestien geven. Dat geeft aan dat of Martino er de ballen verstand van heeft of dat de spelers van Barcelona ondanks hun gebrek aan lengte zo wanhopig zijn dat ze toch voorzetten gaan geven in de zestien. Van een type Llorente zal je dan echt niet slechter worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Grote spelers zijn geen garantie op goals, maar kijk naar een ploeg als Bayern.. die hebben alles.. en omdat ze zowel lengte, fysieke kracht als technische spelers hebben, zijn ze completer en veel moeilijker te bestrijden dan het dwergenelftal van Barcelona
Klopt.. Ruud zegt op bloedserieuze en op tamelijk slome wijze allemaal dingen die elke halve gare tv-kijker allang gezien heeft, open deuren, cliches.. die vent heeft echt totaal niks origineels in zich.. verplaatst alleen maar lucht met dat gebabbelquote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik echt. Van Nistelrooy praat veel, maar zegt niets. Zelfs Jan van Halst is beter.
Arno heeft interessantere dingen te melden dan RvN. Zijn selectie voor het WK bijvoorbeeld. Zie ik Van Nistelrooij niet doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:11 schreef Stiggie het volgende:
Liever Ruud als analist dan een nobody als waterkneus arno en dergelijke
Ruud werd dan ook niet altijd geselecteerd.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Arno heeft interessantere dingen te melden dan RvN. Zijn selectie voor het WK bijvoorbeeld. Zie ik Van Nistelrooij niet doen.
Vos de Mos, wat een wereldgozer is dat toch.quote:
Bayern, want Louisquote:Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Wie wint de CL?
• Bayern München
• Atletico Madrid
• Real Madrid
• Chelsea FC
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat is een levende legende.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vos de Mos, wat een wereldgozer is dat toch.
Ik dacht dat hij was overleden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een levende legende.
Hoe was het tijdens Atletico - Barcelona? kwam paar keer langs maar hoorde dat GGMM druk bezig was.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een levende legende.
Jammer dat GGMM er was inderdaad, de wedstrijd was prima en het eindresultaat was terecht.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe was het tijdens Atletico - Barcelona? kwam paar keer langs maar hoorde dat GGMM druk bezig was.
Heeft Rens zich nog in kunnen houden en hoe was het met mevrouw alba?
Bayern is op het moment gewoon een betere ploeg. Het voetbal wat Barca in hun toptijd liet zien kan Bayern nog niet aan tippen, al ligt het niet ver van elkaar af.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Grote spelers zijn geen garantie op goals, maar kijk naar een ploeg als Bayern.. die hebben alles.. en omdat ze zowel lengte, fysieke kracht als technische spelers hebben, zijn ze completer en veel moeilijker te bestrijden dan het dwergenelftal van Barcelona
Bayern doorquote:Op woensdag 9 april 2014 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe was het tijdens Atletico - Barcelona? kwam paar keer langs maar hoorde dat GGMM druk bezig was.
Heeft Rens zich nog in kunnen houden en hoe was het met mevrouw alba?
Gelukkig en meer dan terecht. Was wel billenknijpen in de 1e helft.quote:
ik had de laatste 20 min gezien van de wedstrijdquote:Op woensdag 9 april 2014 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig en meer dan terecht. Was wel billenknijpen in de 1e helft.
0-1 manchester, iedereen helemaal blij in Engeland en toen kwam de 1-1 binnen een paar seconde![]()
Assist robben bij de volgende en de prachtige Robben tor.
Hoe was het met latgod tijdens Atleti
Atletico - Bayernquote:Op woensdag 9 april 2014 23:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik had de laatste 20 min gezien van de wedstrijd![]()
chelsea, rm of atleti voor bayern?
Atleti Bayern is inderdaad de ideale finale.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Atleti-Chelsea en Real-Bayern halve finales. Finale Atleti-Bayern. Koekoek.
Maar dat zal wel een halve finale worden ben ik bangquote:Op woensdag 9 april 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Atleti Bayern is inderdaad de ideale finale.
niet jinxenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat zal wel een halve finale worden ben ik bang
Inmiddels verschijnen er in de Spaanse kranten al allerlei berichten over dat het niet de schuld van Messi zou zijn, maar die van de trainer Martino, die heeft verkeerde keuzes gemaakt waardoor Messi niet in de wedstrijd voorkwamquote:
idd, ik ben best pro-barca meestal, maar de manier waarop dit Aletico speelde, de inzet, de passie echt gewoon geweldig.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Inmiddels verschijnen er in de Spaanse kranten al allerlei berichten over dat het niet de schuld van Messi zou zijn, maar die van de trainer Martino, die heeft verkeerde keuzes gemaakt waardoor Messi niet in de wedstrijd voorkwam. Komen we dus toch weer uit op de ongeschreven regel in het voetbal: van Robben tot Rooney en van Zlatan tot Ronaldo, iedereen mag bekritiseerd worden behalve Lionel Messi want dan ligt het aan het gras, of de trainer, de arbitrage, zijn medespelers, de tegenstander, name it. Alles wat maar slecht spelen van Messi zelf zou ontkrachten.
NOS scheen overigens te hebben verkondig dat het 'voetbal had verloren' . Blijven een gek stel mensen daar. Hoe kun je Atletico Madrid deze zege nu niet gunnen?
Heeft de NOS dat echt gezegd?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Inmiddels verschijnen er in de Spaanse kranten al allerlei berichten over dat het niet de schuld van Messi zou zijn, maar die van de trainer Martino, die heeft verkeerde keuzes gemaakt waardoor Messi niet in de wedstrijd voorkwam. Komen we dus toch weer uit op de ongeschreven regel in het voetbal: van Robben tot Rooney en van Zlatan tot Ronaldo, iedereen mag bekritiseerd worden behalve Lionel Messi want dan ligt het aan het gras, of de trainer, de arbitrage, zijn medespelers, de tegenstander, name it. Alles wat maar slecht spelen van Messi zelf zou ontkrachten.
NOS scheen overigens te hebben verkondig dat het 'voetbal had verloren' . Blijven een gek stel mensen daar. Hoe kun je Atletico Madrid deze zege nu niet gunnen?
Schijnbaar. Ik heb het zelf niet gehoord of gezien maar een huisgenootje zei die beneden zat en keek zei van wel.quote:
Klopt, Real Madrid heeft nou niet bepaald de moeilijkste loting dit jaar..quote:Op woensdag 9 april 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat zal wel een halve finale worden ben ik bang
Nou liever niet. Anders wordt de finale zo een anti-affiche.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Atleti-Chelsea en Real-Bayern halve finales. Finale Atleti-Bayern. Koekoek.
tuurlijk geven ze Messi nooit de schuld want hij is godquote:Op donderdag 10 april 2014 10:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
NOS geilt op Messi/Barcaquote:
Dat de NOS op Messi/Barca geilt is zeker waar... Maar de schuld op Messi schuiven of ontkennen... Het gaat om het hele elftal, incl. trainer.. Die had bv Messi kunnen wisselen...quote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
tuurlijk geven ze Messi nooit de schuld want hij is god
[..]
NOS geilt op Messi/Barca
Stelletjes jankers![]()
Bij tijd wordt er zo wel over hem gesproken ja. Vind dat soms een beetje creepy vormen aannemenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef Anonymousz het volgende:
tuurlijk geven ze Messi nooit de schuld want hij is god
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |