je vindt hem slechter dan waterneusquote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef Cavaliers het volgende:
Ruud van Nistelrooij is de slechtste analist ooit. Dit kan echt niet meer.
jaquote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft Van Nistelrooij die ratings gegeven?
Ja, dat meen ik echt. Van Nistelrooy praat veel, maar zegt niets. Zelfs Jan van Halst is beter.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je vindt hem slechter dan waterneus?
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft Van Nistelrooij die ratings gegeven?
Waterkneus, Arnoquote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef Cavaliers het volgende:
Ruud van Nistelrooij is de slechtste analist ooit.
Klopt. Barcelona kan niks forceren qua kopkracht, maar gaan wel voorzetten in de zestien geven. Dat geeft aan dat of Martino er de ballen verstand van heeft of dat de spelers van Barcelona ondanks hun gebrek aan lengte zo wanhopig zijn dat ze toch voorzetten gaan geven in de zestien. Van een type Llorente zal je dan echt niet slechter worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Grote spelers zijn geen garantie op goals, maar kijk naar een ploeg als Bayern.. die hebben alles.. en omdat ze zowel lengte, fysieke kracht als technische spelers hebben, zijn ze completer en veel moeilijker te bestrijden dan het dwergenelftal van Barcelona
Klopt.. Ruud zegt op bloedserieuze en op tamelijk slome wijze allemaal dingen die elke halve gare tv-kijker allang gezien heeft, open deuren, cliches.. die vent heeft echt totaal niks origineels in zich.. verplaatst alleen maar lucht met dat gebabbelquote:Op woensdag 9 april 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik echt. Van Nistelrooy praat veel, maar zegt niets. Zelfs Jan van Halst is beter.
Arno heeft interessantere dingen te melden dan RvN. Zijn selectie voor het WK bijvoorbeeld. Zie ik Van Nistelrooij niet doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:11 schreef Stiggie het volgende:
Liever Ruud als analist dan een nobody als waterkneus arno en dergelijke
Ruud werd dan ook niet altijd geselecteerd.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Arno heeft interessantere dingen te melden dan RvN. Zijn selectie voor het WK bijvoorbeeld. Zie ik Van Nistelrooij niet doen.
Vos de Mos, wat een wereldgozer is dat toch.quote:
Bayern, want Louisquote:Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Wie wint de CL?
• Bayern München
• Atletico Madrid
• Real Madrid
• Chelsea FC
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat is een levende legende.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vos de Mos, wat een wereldgozer is dat toch.
Ik dacht dat hij was overleden.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een levende legende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |