Een BMW willenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oke, zie je over 5 min weer![]()
Niet eens op het mbo komen, en dan een bmw willen
Haten op datgene wat jij nooit zal bereikenquote:
Denken dat ik datgene nooit zal bereikenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Haten op datgene wat jij nooit zal bereiken
Alles is beter dan die zogenaamd unieke ouderwetse roestbakken van jou
In de voetsporen van Nonkel George.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:26 schreef Braddie het volgende:
Ik heb al een heel plan uitgewerktMaar dat gaat FOK! en consorten niks aan uiteraard.
Proberen te ontkennenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denken dat ik datgene nooit zal bereiken
Denken dat ik een kneus ben die alleen maar in oude roestbakken gaat rijden
Ik heb al een heel plan uitgewerktMaar dat gaat FOK! en consorten niks aan uiteraard.
Nou, DoeiMeneer de BMW
___!! Rijder.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In de voetsporen van Nonkel George.
Weten dat ik een plan hebquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Proberen te ontkennen
Denken dat jij een plan hebt
Ik zie je wel fietsen als je die roadtrip gaat makenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weten dat ik een plan heb
FOK! gaat nog raar opkijken van de zomer.
Als ik eenmaal ben aangekomen in Spanje haal ik mijn fiets uit de kofferbak, sounds like a plan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik zie je wel fietsen als je die roadtrip gaat maken
Hoeveel kg ga je daar aankomen dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik eenmaal ben aangekomen in Spanje haal ik mijn fiets uit de kofferbak, sounds like a plan.
Ligt aan het eten daar, maar ik hoop dat het gelijk blijftquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoeveel kg ga je daar aankomen dan?
Vouwfiets dan zeker? Iets anders zal niet passen in je Daewoo Matizquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik eenmaal ben aangekomen in Spanje haal ik mijn fiets uit de kofferbak, sounds like a plan.
Fiat Cinquecento*quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Vouwfiets dan zeker? Iets anders zal niet passen in je Daewoo Matiz
Het is maar wat je een upgrade noemtquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft een upgrade gehad.
PTA / Niet cliché auto`s voor beginner.. (budget: 1500 euro)
Gezien zijn beperkte verstand snap ik wel waarom hij een wajong heeftquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het een geinig karretje, er is genoeg beenruimte achterin, en sowieso genoeg zit ruimte achterin voor 2 volwassenen, voorin is er ook zat ruimte, kofferbak is groot zat.
Ik hoef geen hele grote auto, zolang hij maar comfortabel en ruim genoeg is, en dat is dit wel.
Gezien mijn eigen ervaringen heb ik het recht dat te zeggen, als ik er met mijn 1,81 gewoon comfortabel kan in zitten, ook achterin, dan moet dat voor 2 volwassenen ook geen probleem zijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Het is maar wat je een upgrade noemt
En dan zeggen dat een Matiz dit heeft:
[..]
Gezien zijn beperkte verstand snap ik wel waarom hij een wajong heeft
Gast je wilde een originele auto met een beetje luxe en pk's en vervolgens kom je uit op een 3-deurs 0.8l Matiz vind je het heel gek dat mensen JOU dan een kneus vinden?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gezien mijn eigen ervaringen heb ik het recht dat te zeggen, als ik er met mijn 1,81 gewoon comfortabel kan in zitten, ook achterin, dan moet dat voor 2 volwassenen ook geen probleem zijn
Maar zo`n discussie met jou voeren kan niet, want je gooit het toch wel weer op een Wajong of een Beperking.
Kortzichtige kneus.
Het was niet mijn eerste keuze nee, maar mijn opa wilde persee dat ik bij DIE garage een auto kocht, en naja... ze hadden niks anders in mijn budgetquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast je wilde een originele auto met een beetje luxe en pk's en vervolgens kom je uit op een Matiz vind je het heel gek dat mensen JOU dan een kneus vinden?
Zijn adres is binnen 3 seconden vindbaar op fok. Dan ben je niet alleen beperkt maar ook kwetsbaar. Er zullen vast mensen zijn die er wat mee uit willen halen. Mja, die gozer wil ook niet anders.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Het is maar wat je een upgrade noemt
En dan zeggen dat een Matiz dit heeft:
[..]
Gezien zijn beperkte verstand snap ik wel waarom hij een wajong heeft
Die stond dus niet te koop daarquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
Braddie je had ook gewoon een Fiat Punto kunnen halen erg jammer dit.
Ik ga nog geen auto kopenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:49 schreef Elan het volgende:
Oh
Ik ken iemand die er eentje verkoopt op FOK!.
DM dan geef ik zijn username
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |