Jij hier?quote:
Grueterquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef gniffie het volgende:
Wie is er nou erger. Webb die te laf is om hem te geven of Grueter die het goedpraat
en webb de knjbquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe kan dit geen 4-0 staan?![]()
Barça is écht het Ajax van Spanje qua geluk he![]()
![]()
![]()
![]()
Jajaquote:
het ligt aan de knjbquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geluk? Ze vliegen er mooi uit hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goed zo.quote:
Je was me voorquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef gniffie het volgende:
Wie is er nou erger. Webb die te laf is om hem te geven of Grueter die het goedpraat
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie het somber in voor Barcelona.. jammer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Qua speelstijl veranderd er toch niks .quote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef Keukendrol het volgende:
Knap van Atleti om zo'n prestatie neer te zetten zonder Diego's Costa en Arda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Més que un johannes_vermeer.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
GGMM en ik vinden dit niet leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef Stiggie het volgende:
Hij deed een Sierdje. Even over Paella praten en Opera
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt nog.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wacht op het "paella a la Mexicano" topic
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef Pascalus het volgende:
mooie kol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
En Churros a la Mexicano.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wacht op het "paella a la Mexicano" topic
Atleti verdedigendquote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona heeft het altijd lastig tegen dit soort verdedigende ploegen.. Inter, Chelsea, nu Atletico.. ze hebben geen plan B
Bedankt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LeukHet slaat nergens op, maar toch leuk.
je vergeet Ajaxquote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona heeft het altijd lastig tegen dit soort verdedigende ploegen.. Inter, Chelsea, nu Atletico.. ze hebben geen plan B
Verdedigende ploegen hebben ze afgelopen jaar aan stukken gereten. Ze zijn gewoon niet zo goed meer, door faalspelers als neymar en Fabregas die per se moeten spelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
gewoon 2-0quote:
Dit miste dit topic nogquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haha nee.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Verdedigende ploegen hebben ze afgelopen jaar aan stukken gereten. Ze zijn gewoon niet zo goed meer, door faalspelers als neymar en Fabregas die per se moeten spelen.
Hey Ronald, wanneer word je bondscoach?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat betekent nog 30 minuten extra van deze wedstrijd. Zolang Atletico deze wedstrijd wint mag t van mij.quote:
PizzaGeit is een gekke jongenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit miste dit topic nogTopshow
Dit topic kan nog wel één extra EXA mod gebruikenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit miste dit topic nogTopshow
Zdfquote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Pascalus het volgende:
Mijn Bayern - Man U stream kapt ermee, maar de wedstrijd is toch al beslist.
Maar tegen Celtic wonnen ze met 5-0 huil huilquote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tegen Ajax was Barca niet zo gemotiveerd..
Ajax heeft Barca een dip in gestuurd voor een reeks wedstrijden daarna. Dikke bullshit compleet ontregeld die handelquote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tegen Ajax was Barca niet zo gemotiveerd..
Barca is sinds vorig jaar drama. Celtic zit daarbinnenquote:
Weet jullie gesprekspartner het eigenlijk al. Pax heeft de belofte gedaan ermee te wachten zodat ik ook zijn tranen kon proeven.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit topic kan nog wel één extra EXA mod gebruiken![]()
![]()
Jij een Jessica Alba UI, ik een Nicki Minaj UI.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 1-1 wordt nemen johannes_vermeer davy en ik 2 weken een Nicki Minaj UI.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 1-1 wordt nemen johannes_vermeer davy en ik 2 weken een Nicki Minaj UI.
Maar wel eentje waarop haar lichaam goed tot zijn recht komt graag.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ok.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij een Jessica Alba UI, ik een Nicki Minaj UI.
sst, niet zeggenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Jaja raad eens wie een tor heeft gemaakt
Ik zou je willen vragen Nicki met een beetje meer respect te behandelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar wel eentje waarop haar lichaam goed tot zijn recht komt graag.
Genoteerd. Filmen graag.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Barca door gaat gooi ik mijn laptop uit het raam
Als je het over Etsu hebt, die reageerde zeer ongelovig.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet jullie gesprekspartner het eigenlijk al. Pax heeft de belofte gedaan ermee te wachten zodat ik ook zijn tranen kon proeven.
Wat voor laptop is het ? ik vang welquote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Asusjequote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat voor laptop is het ? ik vang wel
Er is geen onvertogen woord gevallen GGMM, lees nog maar eens goed. Ik complimenteer haar.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen Nicki met een beetje meer respect te behandelen.
Dan sla ik alles kort en klein.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
barca zijn een stel vieze jankende catalanenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Is er eigenlijk iemand voor Barca hier? Of is Atleti nu in de mode
Boeit iemand jouw mening?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Atleti mode. Barcaquote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Alusje?quote:
Stuur jouw kids eens naar bed.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
barca zijn een stel vieze jankende catalanen
grgr fred en ria en de kids
Barcaquote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat houdt geen ballen tegen, hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Courtois heeft een kooi van Faraday om zijn doel gezet.
Wat een keeper.²
Mode? atleti is gewoon geweldig.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Haha ja jullie hebben dit seizoen drie keer voorgestaanquote:Op woensdag 9 april 2014 22:24 schreef PizzaGeit het volgende:
En dit Atletico mist zelfs Costa en Turan
Aangezien Ajax van Barça won en Feyenoord veel beter is dan Ajax geldt dus Feyenoord>Atletico![]()
![]()
Bayern barca aubquote:Op woensdag 9 april 2014 22:25 schreef MagicIsland1 het volgende:
Bayern door.
De vraag is alleen nog of barca er nu uitvliegt of na wederom een vernedering door Bayern in de volgende ronde.
Niet getrouwd zijn met een Ingridquote:Op woensdag 9 april 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
barca zijn een stel vieze jankende catalanen
grgr fred en ria en de kids
doe maar de derbi in de finale.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real - Atletico (el derbi madrileno)
Chelsea - Bayern (revanche voor 2012)
Niks mis mee.
Achja, jouw moeder geeft voordeel aan iedereenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Nober het volgende:
Voordeel geven terwijl je op je eigen helft staat.
Real-Bayern finalequote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
doe maar de derbi in de finale.
Ze pompen nu ook alleen maar voorzetten in de zestien, maar ze hebben idd niemand met lengte.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona zou misschien eens wat meer lengte moeten kopen.. je hebt niks aan al die dwergen als het niet loopt
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou me niets verbazen als die gasten Nutella in die paella stoppen. Die gasten zijn net Duracell konijnen.²
Gisteren nog een onterechte pingelquote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja, jouw moeder geeft voordeel aan iedereen
Doodquote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoezo doet Falcao niet mee eigenlijk? Geblesseerd?
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Dank je wel hequote:Op woensdag 9 april 2014 22:25 schreef MagicIsland1 het volgende:
De vraag is alleen nog of barca er nu uitvliegt of na wederom een vernedering door... in de volgende ronde.
Ja, want UEFAquote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Barca gaat zo een schwalbe maken
Zal Webb erin trappen?
Daarom is ze geen scheids grworden.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja, jouw moeder geeft voordeel aan iedereen
Ze moeten juist terug gaan naar het combineren en niet in paniek raken en lange ballen gaan spelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona zou misschien eens wat meer lengte moeten kopen.. je hebt niks aan al die dwergen als het niet loopt
Hoppa, lekker spoilers quoten zodat degenen die het nog niet weten inmiddels ook op de hoogte zijnquote:
powerloungengodquote:
Ohquote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ze moeten juist terug gaan naar het combineren en niet in paniek raken en lange ballen gaan spelen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel jammer dat Messi vandaag niet meedeed.
Schrijf je het wel op, straks vergeet je het nogquote:
*Euroborgquote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in het Philips Stadion geweest
Excusesquote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoppa, lekker spoilers quoten zodat degenen die het nog niet weten inmiddels ook op de hoogte zijn
Not sure if trolling or not.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in het Philips Stadion geweest
Ja hehe, anders hadden ze het gras ook niet zo hoeven maaien.quote:
quote:
Je bent leuker dan Frans Bauer!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CHCHMM
Chramulanion vindt dit leuk.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Niemand kan zó dom zijnquote:
Wat heeft de pi er mee te maken?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
3,14 's heb jij ook nog nooit van gehoord he,
klappertje
Een klassieke belgenmop doet dat lachen gauw vergaanquote:Op woensdag 9 april 2014 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Courtois lacht Cilessen keihard uit in zijn pokdalige gelaat.²
a la Twentequote:Op woensdag 9 april 2014 22:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is wachten op de lucky kutgoal in de 95ste minuut à la Ajax
Oh ja net als tegen Cambuur en NACquote:Op woensdag 9 april 2014 22:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Haha knuppel.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:31 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:32 schreef Vasion het volgende:
Toch een hoekschop he
In de WK finale gaf je hem niet.
vijftal*quote:Op woensdag 9 april 2014 22:33 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dit arbitrale trio kan zo naar de eredivisie, man man man, wat een niveau weer.
Hai Mansj.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hé Flips
Lief zijn heb ik tijdens mijn opleiding geleerd he
Hihi, ik snap hemquote:Op woensdag 9 april 2014 22:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wordt tijd dat barca minimaal twee nieuwe verdedigers en een keeper haalt.
Wat een statistiekquote:Op woensdag 9 april 2014 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
Zit Hans Kraaij Jr. bij de NOS op de redactie ofzo?
De doelman van Atlético, Courtois, kan de eerste Belg worden die Lionel Messi in een officiele wedstrijd verslaat.
ga je j.alba troosten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |