Jij hier?quote:
Grueterquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef gniffie het volgende:
Wie is er nou erger. Webb die te laf is om hem te geven of Grueter die het goedpraat
en webb de knjbquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe kan dit geen 4-0 staan?![]()
Barça is écht het Ajax van Spanje qua geluk he![]()
![]()
![]()
![]()
Jajaquote:
het ligt aan de knjbquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geluk? Ze vliegen er mooi uit hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goed zo.quote:
Je was me voorquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef gniffie het volgende:
Wie is er nou erger. Webb die te laf is om hem te geven of Grueter die het goedpraat
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie het somber in voor Barcelona.. jammer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Qua speelstijl veranderd er toch niks .quote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef Keukendrol het volgende:
Knap van Atleti om zo'n prestatie neer te zetten zonder Diego's Costa en Arda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Més que un johannes_vermeer.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
GGMM en ik vinden dit niet leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef Stiggie het volgende:
Hij deed een Sierdje. Even over Paella praten en Opera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |