Jij hier?quote:
Grueterquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef gniffie het volgende:
Wie is er nou erger. Webb die te laf is om hem te geven of Grueter die het goedpraat
en webb de knjbquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe kan dit geen 4-0 staan?![]()
Barça is écht het Ajax van Spanje qua geluk he![]()
![]()
![]()
![]()
Jajaquote:
het ligt aan de knjbquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geluk? Ze vliegen er mooi uit hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goed zo.quote:
Je was me voorquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef gniffie het volgende:
Wie is er nou erger. Webb die te laf is om hem te geven of Grueter die het goedpraat
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie het somber in voor Barcelona.. jammer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Qua speelstijl veranderd er toch niks .quote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef Keukendrol het volgende:
Knap van Atleti om zo'n prestatie neer te zetten zonder Diego's Costa en Arda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Més que un johannes_vermeer.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
GGMM en ik vinden dit niet leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef Stiggie het volgende:
Hij deed een Sierdje. Even over Paella praten en Opera
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt nog.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wacht op het "paella a la Mexicano" topic
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef Pascalus het volgende:
mooie kol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
En Churros a la Mexicano.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wacht op het "paella a la Mexicano" topic
Atleti verdedigendquote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona heeft het altijd lastig tegen dit soort verdedigende ploegen.. Inter, Chelsea, nu Atletico.. ze hebben geen plan B
Bedankt.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LeukHet slaat nergens op, maar toch leuk.
je vergeet Ajaxquote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona heeft het altijd lastig tegen dit soort verdedigende ploegen.. Inter, Chelsea, nu Atletico.. ze hebben geen plan B
Verdedigende ploegen hebben ze afgelopen jaar aan stukken gereten. Ze zijn gewoon niet zo goed meer, door faalspelers als neymar en Fabregas die per se moeten spelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
gewoon 2-0quote:
Dit miste dit topic nogquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haha nee.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Verdedigende ploegen hebben ze afgelopen jaar aan stukken gereten. Ze zijn gewoon niet zo goed meer, door faalspelers als neymar en Fabregas die per se moeten spelen.
Hey Ronald, wanneer word je bondscoach?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat betekent nog 30 minuten extra van deze wedstrijd. Zolang Atletico deze wedstrijd wint mag t van mij.quote:
PizzaGeit is een gekke jongenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit miste dit topic nogTopshow
Dit topic kan nog wel één extra EXA mod gebruikenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit miste dit topic nogTopshow
Zdfquote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Pascalus het volgende:
Mijn Bayern - Man U stream kapt ermee, maar de wedstrijd is toch al beslist.
Maar tegen Celtic wonnen ze met 5-0 huil huilquote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tegen Ajax was Barca niet zo gemotiveerd..
Ajax heeft Barca een dip in gestuurd voor een reeks wedstrijden daarna. Dikke bullshit compleet ontregeld die handelquote:Op woensdag 9 april 2014 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tegen Ajax was Barca niet zo gemotiveerd..
Barca is sinds vorig jaar drama. Celtic zit daarbinnenquote:
Weet jullie gesprekspartner het eigenlijk al. Pax heeft de belofte gedaan ermee te wachten zodat ik ook zijn tranen kon proeven.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit topic kan nog wel één extra EXA mod gebruiken![]()
![]()
Jij een Jessica Alba UI, ik een Nicki Minaj UI.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 1-1 wordt nemen johannes_vermeer davy en ik 2 weken een Nicki Minaj UI.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 1-1 wordt nemen johannes_vermeer davy en ik 2 weken een Nicki Minaj UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |