Maar wel eentje waarop haar lichaam goed tot zijn recht komt graag.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 1-1 wordt nemen johannes_vermeer davy en ik 2 weken een Nicki Minaj UI.
Ok.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij een Jessica Alba UI, ik een Nicki Minaj UI.
sst, niet zeggenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Jaja raad eens wie een tor heeft gemaakt
Ik zou je willen vragen Nicki met een beetje meer respect te behandelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar wel eentje waarop haar lichaam goed tot zijn recht komt graag.
Genoteerd. Filmen graag.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Barca door gaat gooi ik mijn laptop uit het raam
Als je het over Etsu hebt, die reageerde zeer ongelovig.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet jullie gesprekspartner het eigenlijk al. Pax heeft de belofte gedaan ermee te wachten zodat ik ook zijn tranen kon proeven.
Wat voor laptop is het ? ik vang welquote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Asusjequote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat voor laptop is het ? ik vang wel
Er is geen onvertogen woord gevallen GGMM, lees nog maar eens goed. Ik complimenteer haar.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen Nicki met een beetje meer respect te behandelen.
Dan sla ik alles kort en klein.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
barca zijn een stel vieze jankende catalanenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Is er eigenlijk iemand voor Barca hier? Of is Atleti nu in de mode
Boeit iemand jouw mening?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Atleti mode. Barcaquote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Alusje?quote:
Stuur jouw kids eens naar bed.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
barca zijn een stel vieze jankende catalanen
grgr fred en ria en de kids
Barcaquote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat houdt geen ballen tegen, hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Courtois heeft een kooi van Faraday om zijn doel gezet.
Wat een keeper.˛
Mode? atleti is gewoon geweldig.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Haha ja jullie hebben dit seizoen drie keer voorgestaanquote:Op woensdag 9 april 2014 22:24 schreef PizzaGeit het volgende:
En dit Atletico mist zelfs Costa en Turan
Aangezien Ajax van Barça won en Feyenoord veel beter is dan Ajax geldt dus Feyenoord>Atletico![]()
![]()
Bayern barca aubquote:Op woensdag 9 april 2014 22:25 schreef MagicIsland1 het volgende:
Bayern door.
De vraag is alleen nog of barca er nu uitvliegt of na wederom een vernedering door Bayern in de volgende ronde.
Niet getrouwd zijn met een Ingridquote:Op woensdag 9 april 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
barca zijn een stel vieze jankende catalanen
grgr fred en ria en de kids
doe maar de derbi in de finale.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real - Atletico (el derbi madrileno)
Chelsea - Bayern (revanche voor 2012)
Niks mis mee.
Achja, jouw moeder geeft voordeel aan iedereenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Nober het volgende:
Voordeel geven terwijl je op je eigen helft staat.
Real-Bayern finalequote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
doe maar de derbi in de finale.
Ze pompen nu ook alleen maar voorzetten in de zestien, maar ze hebben idd niemand met lengte.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona zou misschien eens wat meer lengte moeten kopen.. je hebt niks aan al die dwergen als het niet loopt
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou me niets verbazen als die gasten Nutella in die paella stoppen. Die gasten zijn net Duracell konijnen.˛
Gisteren nog een onterechte pingelquote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja, jouw moeder geeft voordeel aan iedereen
Doodquote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoezo doet Falcao niet mee eigenlijk? Geblesseerd?
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoezo doet Falcao niet mee eigenlijk? Geblesseerd?
Dank je wel hequote:Op woensdag 9 april 2014 22:25 schreef MagicIsland1 het volgende:
De vraag is alleen nog of barca er nu uitvliegt of na wederom een vernedering door... in de volgende ronde.
Ja, want UEFAquote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Barca gaat zo een schwalbe maken
Zal Webb erin trappen?
Daarom is ze geen scheids grworden.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja, jouw moeder geeft voordeel aan iedereen
Ze moeten juist terug gaan naar het combineren en niet in paniek raken en lange ballen gaan spelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona zou misschien eens wat meer lengte moeten kopen.. je hebt niks aan al die dwergen als het niet loopt
Hoppa, lekker spoilers quoten zodat degenen die het nog niet weten inmiddels ook op de hoogte zijnquote:
powerloungengodquote:
Ohquote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ze moeten juist terug gaan naar het combineren en niet in paniek raken en lange ballen gaan spelen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel jammer dat Messi vandaag niet meedeed.
Schrijf je het wel op, straks vergeet je het nogquote:
*Euroborgquote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in het Philips Stadion geweest
Excusesquote:Op woensdag 9 april 2014 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoppa, lekker spoilers quoten zodat degenen die het nog niet weten inmiddels ook op de hoogte zijn
Not sure if trolling or not.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |