quote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een trio met TGND en Kaneel gehad.![]()
Ik mocht hun voeten masseren terwijl ze bezig waren. Erg genoten.
quote:
quote:
Dat zal je lerenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh noesssss![]()
Ik zie de note wel tegemoet
Hahaha, godverquote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een trio met TGND en Kaneel gehad.![]()
Ik mocht hun voeten masseren terwijl ze bezig waren. Erg genoten.
Ik zie er zelfs 2quote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bwahahaha
Ik zie geen tepel trouwens ....
Je ziet ze vliegen faxman
Fax, trek die badjas eens aan en ga voor de spiegel weg,quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Fax, trek die badjas eens aan en ga voor de spiegel weg,
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
De faxist is zelf gefaxistquote:Op woensdag 9 april 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat 'ie niet in de auto zit..quote:
Ik dacht dat jij naar Zwolle zou komen? Ik heb mijn sexy outfit aan en alles.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat 'ie niet in de auto zit..
Als ik morgen geen tentamen had..quote:Op woensdag 9 april 2014 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij naar Zwolle zou komen? Ik heb mijn sexy outfit aan en alles.
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik morgen geen tentamen had..
Tjezus, en dan krijg ik het verwijt dat ik klaag.quote:
Dit was geen klagen hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Tjezus, en dan krijg ik het verwijt dat ik klaag.
I know, maar ik wist niet hoe ik het anders moest omschrijven.quote:
quote:
Niet zo,quote:Op woensdag 9 april 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Tjezus, en dan krijg ik het verwijt dat ik klaag.
Say what?quote:
Hier nog een. Maar dan moet ik eerst uit bed, kost moeite.quote:
Google het maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Zal ik even wat langsbrengen? Ik verzorg daarnaast ook voetmassages indien gewenst.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier nog een. Maar dan moet ik eerst uit bed, kost moeite.
Mc donalds en kfc komt hier om de hoek.quote:
Bij die Mc ga ik werkenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mc donalds en kfc komt hier om de hoek.
Ik heb toevallig wel zere voeten van blootvoets asfalt lopenquote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ik even wat langsbrengen? Ik verzorg daarnaast ook voetmassages indien gewenst.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Google het maar
Blegh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tortillachips met chilisaus.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja en dan kfc eten in je pauzequote:
Okéquote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ik even wat langsbrengen? Ik verzorg daarnaast ook voetmassages indien gewenst.
Jij werkte toch al bij de Mc?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, af en toe een BigTasty, want onweerstaanbaarMaar verder geen fastfood
Die grote emmer kip ging je eten tochquote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Neequote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die grote emmer kip ging je eten toch
Heb je het nu nog over de Mac?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een apart mannetje ben jijquote:
Ik dacht dat ik speciaal was.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Genoeg voor deze constatering.quote:
Gebruik de zoekfunctie maarquote:Op woensdag 9 april 2014 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Genoeg voor deze constatering.
Is het je al eens gelukt ?
Voortaan wel vaker dat eelt ervan afschrapen. Feer heeft misschien nog wel tips.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voortaan wel vaker dat eelt ervan afschrapen. Feer heeft misschien nog wel tips.
Nu maar hopen dat mijn frietje genoeg is...quote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of misschien lust ze wel een quarter pounder![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat mijn frietje genoeg is...
Gij of ik?!quote:
Ik zou hem niet uit bed schoppen, nee.quote:
Omdat het geen vrouw is?quote:
Vind z'n haar wel mooi, maar doet me voor de rest niet wat.quote:
Ben ik trouwens de enige die gelijk aan Alphabeat denkt als ik jou hier zie posten?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind z'n haar wel mooi, maar doet me voor de rest niet wat.
Nee.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die gelijk aan Alphabeat denkt als ik jou hier zie posten?
Z'n haar is leuk ja. Gezicht is wat minder. Geen mooie ogen.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind z'n haar wel mooi, maar doet me voor de rest niet wat.
Daar denk ik altijd aan als ik Fasje zie.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die gelijk aan Alphabeat denkt als ik jou hier zie posten?
De weerwolf van true blood.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar denk ik altijd aan als ik Fasje zie.Wil dat lied nog eens voor haar zingen.
Soms, als de stemming juist is.quote:
Voor jou wel.quote:
quote:
Maar een oplossing voorquote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef yats het volgende:
Ik krijg verdorie honger als ik die posts over de mac lees
Sorry ik zal me even voorstellen:quote:
Boe!! (paar dagen geleden was ik hier ook al te vindenquote:
Haiquote:Op donderdag 10 april 2014 00:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
Boe!! (paar dagen geleden was ik hier ook al te vindenalleen paar dagen internetloos gezeten
)
Hey! Welkom terugquote:
Ok dan is het goedquote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorry ik zal me even voorstellen:
Ik ben Neo-Mullen en ken verschillende mensen van deze SC, waardoor ik ook eens een kijkje kom nemen
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
Boe!! (paar dagen geleden was ik hier ook al te vindenalleen paar dagen internetloos gezeten
)
johnnyquote:Op donderdag 10 april 2014 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok dan is het goed
[..]
[ afbeelding ]
Sweet Dreams to youquote:Op donderdag 10 april 2014 00:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan slapen![]()
5 Uur de wekker
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:13 schreef AMangold het volgende:
[..]
Sweet Dreams to you
(Niets doen wat ik ook niet zou doen voor het slapen gaan he)
Ja alles goed in Breda, ik ga zo ook maar eens slapenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:13 schreef yats het volgende:
[..]Ik kan merken dat je Fax nog niet echt goed kent. Hoe is het in Breda?
Geen nachtbraken?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:14 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja alles goed in Breda, ik ga zo ook maar eens slapen(over een kwartiertje)
Ja, nu heb ik trek in roze koekenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
johnny![]()
tevens niet nieuw... ik hobbel af en toe langs
Dus nieuw hier, dus engquote:Op donderdag 10 april 2014 00:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
johnny![]()
tevens niet nieuw... ik hobbel af en toe langs
Komt vast nog welquote:Op donderdag 10 april 2014 00:13 schreef yats het volgende:
[..]Ik kan merken dat je Fax nog niet echt goed kent. Hoe is het in Breda?
sorryquote:Op donderdag 10 april 2014 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik trek in roze koeken
Toch niet de Praxis in Noord toevallig he?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, zit liever zonder wallen achter de kassa
ik kom in vrede! adem maar rustig door.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus nieuw hier, dus eng
[..]
Komt vast nog wel
Alleen die roze koek eruit zou schelenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
sorry![]()
moet dat echt ns aanpassen...
Daar heb je een punt. Misschien moet ik dan ook maar eens op tijd mijn nest in duiken. Morgen worden er foto's gemaakt voor de website van mijn bedrijfje en dan staan wallen ook niet al te best.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, zit liever zonder wallen achter de kassa
Nee, maar die is hier wel vlakbijquote:Op donderdag 10 april 2014 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch niet de Praxis in Noord toevallig he?
ik heb al 2 jaar geen roze koek meer gegeten... overdosis...quote:Op donderdag 10 april 2014 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen die roze koek eruit zou schelen
Ik raad je komkommers aanquote:Op donderdag 10 april 2014 00:18 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Misschien moet ik dan ook maar eens op tijd mijn nest in duiken. Morgen worden er foto's gemaakt voor de website van mijn bedrijfje en dan staan wallen ook niet al te best.
Hmm.. Dan ken ik je ws toch niet ergens vanquote:Op donderdag 10 april 2014 00:18 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee, maar die is hier wel vlakbij
Bah roze koekenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb al 2 jaar geen roze koek meer gegeten... overdosis...
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik kom in vrede! adem maar rustig door.
Enige waar je mij tegen het lijf zou hebben kunnen lopen is de Halfords dan, wel die uit het centrumquote:Op donderdag 10 april 2014 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Dan ken ik je ws toch niet ergens van
Ik kom alleen bij de Bredase Autoshop, Halfords en Praxis daar
Oh, en de ANAC..
Op het industrieterrein, daar bij de Mac op Breda Noordquote:Op donderdag 10 april 2014 00:21 schreef AMangold het volgende:
[..]
Enige waar je mij tegen het lijf zou hebben kunnen lopen is de Halfords dan, wel die uit het centrum(ik weet niet of er meerdere filialen in Breda zijn? ben niet van origine uit breda)
Kijk, zo leer je nog eens iets op de late avond/nachtquote:Op donderdag 10 april 2014 00:19 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik raad je komkommers aan(oogcontourgel van de kruidvat "huismerk" doet bij mij ook wonderen)
Dan valt de Halfords ook afquote:Op donderdag 10 april 2014 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op het industrieterrein, daar bij de Mac op Breda Noord
Ik denk dat ik mijn tube oogcontouregel zo maar eens ga legen rond mijn ogenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:24 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk, zo leer je nog eens iets op de late avond/nacht
Hmm.. Ooit op een touringcar opgestapt op Breda voor een festival dan.. Dat is de enige andere reden dat ik in Breda te vinden was..quote:
Lange dag gehad?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:27 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn tube oogcontouregel zo maar eens ga legen rond mijn ogenal nodig zijn haha
ook niet, wel eens in zeeland geweest?quote:Op donderdag 10 april 2014 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Ooit op een touringcar opgestapt op Breda voor een festival dan.. Dat is de enige andere reden dat ik in Breda te vinden was..
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
ook niet, wel eens in zeeland geweest?
Ja 3 lange dagen, bij mijn nicht met baby'tje die last heeft van tandjes die doorkomen (en daarom dag en nacht aan het janken is zo'n beetje)quote:
Heerlijk...Ahum...Dat heb ik bij de twee kinderen van mijn zusje mee mogen maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja 3 lange dagen, bij mijn nicht met baby'tje die last heeft van tandjes die doorkomen (en daarom dag en nacht aan het janken is zo'n beetje)
Waar is Fax als je hem nodig hebt?quote:
Jij hebt al iemand 9000 km verderop zittenquote:
Shhh.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:33 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt al iemand 9000 km verderop zitten
quote:
Ik 'doe' anders nog niets helaas.quote:Op donderdag 10 april 2014 00:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij doet er ook 2 tegelijk, dus mondje dicht
Mooie tijd.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb er alweer bijna een werkdag opzittenwekker ging om 0300
Da's minder ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet als je de wekker 0100 hebt zien worden
Faxie's jacht op jou is geopend. Zegmaar.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik kan het niet volgen was miss ik hier?
Why ???quote:Op donderdag 10 april 2014 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Faxie's jacht op jou is geopend. Zegmaar.
Kapotstekenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
Wat fijn dat mensen achter je rug om voor van alles uitmaken
Ach, dat gebeurt toch altijd wel. Kan er niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang het niet over jezelf gaat.
Of in positieve zin, dan wel.
Mja ligt eraan wie. Ik zou ook eerder zeggen dat het ok smaakt als ik diegene niet zo goed ken.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ach, dat gebeurt toch altijd wel. Kan er niet wakker van liggen.
Ik roddel graag, maar alles wat ik over mensen zeg, zeg ik ook tegen ze. Ik snap dat neppe van mensen soms niet, laatst had iemand een taart gemaakt. Was echt niet te vreten. Serieus, als ik dat zeg dan is het echt zo. Krijgt ze toch complimenten, en als iedereen weg is klagen ze pas.
Tsja, wees dan eerlijk. Of zeg niets.
Zo erg is het niet hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
En hoogstwaarschijnlijk een kut hebt.
Ik eet het uit beleefdheid op, maar ik zeg dan gewoon niets. Of dat het er wel goed uitziet, want dat deed het wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja ligt eraan wie. Ik zou ook eerder zeggen dat het ok smaakt als ik diegene niet zo goed ken.
De mijne ook niet maar ja, ben dan wel liever beleefd.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:42 schreef Myraela het volgende:
Ik eet het uit beleefdheid op, maar ik zeg dan gewoon niets. Of dat het er wel goed uitziet, want dat deed het wel.Maar liegen is niet mijn specialiteit.
Eh ja, al een flinke tijdquote:
Hehe nice. Ja ik heb de weg hierheen ook gevondenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh ja, al een flinke tijd
Jij je weg gevonden zie ik?
Gezelligquote:Op donderdag 10 april 2014 12:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hehe nice. Ja ik heb de weg hierheen ook gevonden
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:33 schreef Fascination het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1869340/10/25#138683573
Ow da's al een ouwequote:Op donderdag 10 april 2014 13:33 schreef Fascination het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1869340/10/25#138683573
Je weet niet wat je mist johquote:Op donderdag 10 april 2014 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
'Sup dawg?quote:
Ook niet echt. Ik verveel me.quote:
ga een filmpje kijken. of een partijtje vingeren, zijn ook weer 10 minuten.quote:
Balen inderdaad. Je kan niet zo goed velen? Wat is dat?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:27 schreef perro. het volgende:
[..]
ga een filmpje kijken. of een partijtje vingeren, zijn ook weer 10 minuten.
ik baal. ik ben zo'n halve dwangneuroot heh. sinds een tijdje is dat kutknopje van mijn foon stuk, kan ik hem niet meer uitzetten enzo. naar zaakje geweest, hij ding open gemaakt, nieuw knopje enzo ingezet, werkte ook niet.
hij zou nieuwe bestellen, en zette foon weer in elkaar. en nu staan er allemaal strepen onder de tekst door, een soort schaduw. en dat kan ik dus niet zo goed velen.
uh, iets slecht kunnen velen, slecht kunnen hebben. niet leuk vinden, erdoor geïrriteerd raken, zoiets.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen inderdaad. Je kan niet zo goed velen? Wat is dat?
O, op die manier. Nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:29 schreef perro. het volgende:
[..]
uh, iets slecht kunnen velen, slecht kunnen hebben. niet leuk vinden, erdoor geïrriteerd raken, zoiets.
afgewerkt ken je wel? aanrijden, aanlopen. mijn huis ligt langs een supermarkt, ipv naast?quote:
Klappen.quote:
Ja, dat is heel Brabants.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:32 schreef perro. het volgende:
[..]
afgewerkt ken je wel? aanrijden, aanlopen. mijn huis ligt langs een supermarkt, ipv naast?
etc?
Hij verdient wel meer dan alleen klappen.quote:
ja, iets slecht kunnen velen ook, dacht ik. maar jij woont toch net in gelderland of vergis ik me?quote:
een goeie kapper. of een pruik voor kuik.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij verdient wel meer dan alleen klappen.
Dan hoop ik dat die kapper uitschiet.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
[..]
een goeie kapper. of een pruik voor kuik.
Klopt. Zuid-Gelderland. Even de Maas over en ik zit in Brabant.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:34 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, iets slecht kunnen velen ook, dacht ik. maar jij woont toch net in gelderland of vergis ik me?
mwa. sinds netflix download ik niet meer, dus mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die kapper uitschiet.
Voor Netflix moet je toch ook betalen?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:37 schreef perro. het volgende:
[..]
mwa. sinds netflix download ik niet meer, dus mij maakt het niet zoveel uit.
'zelfs'?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Zuid-Gelderland. Even de Maas over en ik zit in Brabant.Heb zelfs een jaar in Brabant gewoond, maar ik heb ''velen'' nooit in die zin gehoord.
ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor Netflix moet je toch ook betalen?
Kan je tegenwoordig ook myprime voor nemen van UPC..quote:
Laat nog wat te fantaseren overquote:
Nee. Zelfs omdat ik dan alsnog dat woord niet ken.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:38 schreef perro. het volgende:
[..]
'zelfs'?
je zegt het alsof het iets slechts is.maar dan woon je dus best dichtbij. ik denk kilometer of 40 of zo dat ik van gelderland woon?
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:39 schreef perro. het volgende:
anyway bezoek hier. g0ne!
en eenvoor mijn f-buddy.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet je voorstellen nooit meer The Walking Dead of Game of Thrones,
Nooit meer mijn X-men comics, Mijn laatste hobby afgepakt...
Wat een verschrikkelijke wereld.Mijn laatste beetje plezier in het leven weggerukt.
Want je gebruikt geen proxies?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een verschrikkelijke wereld.Mijn laatste beetje plezier in het leven weggerukt.
Dus zonder vrouwen?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd waar het internet alleen voor computer nerds en zolder autisten was.
Een soort tweede wereld waar er geen regels waren. Its time to take it back.
Die had je toen ook al wel,quote:
quote:
Dat krijgen ze nooit voor elkaarquote:Op donderdag 10 april 2014 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog makkelijker?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die had je toen ook al wel,
veel gemakkelijker ging dat toen.
Uit een ander onderzoek blijkt juist het tegendeel.quote:De Nederlandse wet is volgens het Hof nadelig voor houders van auteursrechten. Het gebrek aan een downloadverbod moedigt het illegaal verspreiden van auteursrechtelijk materiaal aan en heeft een negatief effect op verkopen daarvan, stelt het Hof.
MSN + Webcam all i have to sayquote:
Maar als je internet alleen voor zolderkamerautisten en computernerds instelt, dan heb je geen vrouwen die op internet kunnen, dus geen msn en geen webcam kunnen gebruiken...quote:
Wat? Lul je hem nu al vast?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als je internet alleen voor zolderkamerautisten en computernerds instelt, dan heb je geen vrouwen die op internet kunnen, dus geen msn en geen webcam kunnen gebruiken...
Net alsof er geen vrouwelijke autisten of nerds bestaan.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als je internet alleen voor zolderkamerautisten en computernerds instelt, dan heb je geen vrouwen die op internet kunnen, dus geen msn en geen webcam kunnen gebruiken...
Als ik jullie moet geloven bestaan er alleen mannelijke varianten daarvanquote:Op donderdag 10 april 2014 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net alsof er geen vrouwelijke autisten of nerds bestaan.
Ik ken er 1, Karin met haar "Plausibel"quote:Op donderdag 10 april 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik jullie moet geloven bestaan er alleen mannelijke varianten daarvan
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken er 1, Karin met haar "Plausibel"![]()
Die reactiesquote:Op donderdag 10 april 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.speld.nl/2014/04/10/12-april-gaat-niet-door/
12 april is gecanceld!
Ik las het netquote:Op donderdag 10 april 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.speld.nl/2014/04/10/12-april-gaat-niet-door/
12 april is gecanceld!
quote:
quote:Kut, dit jaar weer niet jarig
Ik hou van snel internetquote:Op donderdag 10 april 2014 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
Niks mis met internet terugnemen maar sommige dingen zijn nu zo veel beter; ik fap liever op full HD dan 320x240 porno.
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
* TheGirlNextDoor aan balzak krabt
Klopt. Ik plaats soms foto's van mijn zusje.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Regel 1 van internet; er zijn geen vrouwen op internet.
Niet van mij hoor,quote:Op donderdag 10 april 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik jullie moet geloven bestaan er alleen mannelijke varianten daarvan
Oh, daar meette ik dus mee.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik plaats soms foto's van mijn zusje.
Inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2014 16:12 schreef muhahaha het volgende:
Zondag gaat gewoon door! Zo niet, dan toch!
Ik skip liever de maandag
Klopt. Ik heb jullie begluurd een tafeltje verderop. Maar geen hot action. Te hetero, dat stomme zusje.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb jullie begluurd een tafeltje verderop. Maar geen hot action. Te hetero, dat stomme zusje.
Zondag is Psv- Feyenoord no way dat ze dat skippen.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:12 schreef muhahaha het volgende:
Zondag gaat gewoon door! Zo niet, dan toch!
Ik skip liever de maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |