Ik kwam rond 19:00 aan met de sprinter uit Den Haag en stapte op de ICd naar Breda van 19:09 (die met +7 reed).quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ja, 10 minuten voordat mijn trein had moeten gaan. Dan zijn we elkaar net misgelopen James. Ik dacht je inderdaad te hebben zien staan ja. Ik zat bij de kiosk. Jij kwam zeker uit die intercity defect die niet verder door ging naar breda?
Ik stond wel op exact dezelfde plek, maar dan op een andere datum. Ik had ook andere buizen op die rongenwagens op de plaat.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet toch bijna zeker dat dit jouw foto is.
Nee, is verdwenen. Staat alleen nog maar op videobeelden van deze week dusjahquote:Op donderdag 10 april 2014 06:56 schreef b2py het volgende:
Ik heb treinstel 2623 al een week niet op de foto gezet, bestaat die nog wel?
quote:Op donderdag 10 april 2014 07:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, is verdwenen. Staat alleen nog maar op videobeelden van deze week dusjah
Weekend Vrij is dan een goede vervanger vind ikquote:Op donderdag 10 april 2014 11:47 schreef Bitlord het volgende:
Het is wel even wennen hier, ik ben m'n vrijreizen kwijt sinds een paar dagen. Je bedenkt je nu wel een keertje voordat je voor de lol de trein inspringt. Gelukkig nog twee maanden van mijn werkgevern altijd voordeel en vergoeding van de reiskosten, en daarna nog een jaar het ex-studentenaanbod van U-OV en NS.
Leukquote:Op donderdag 10 april 2014 12:51 schreef Sj0rSz het volgende:
Leuke timelapse vanuit Den Bosch, omdat de spoorvernieuwing nu op de helft is.
De treinennerd in mij krijgt hier echt enorme erecties van.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk
Wilde net even live kijken, maar de webcam doet het niet
Krijgen de S&V mannetjes tasers voor het patrouilleren in de stiltecoupe?twitter:ArnoLeblanc twitterde op donderdag 10-04-2014 om 13:01:33Herrie in de stiltecoupé vd trein is een grote irritatie. Daarom gaat NS de coupé nu zo aanpakken dat je er vanzelf stil van wordt #nosop3 reageer retweet
Het is helaas redelijk geitewollensokken http://nos.nl/op3/audio/6(...)-de-stiltecoupe.htmlquote:Op donderdag 10 april 2014 14:53 schreef boriq het volgende:
Krijgen de S&V mannetjes tasers voor het patrouilleren in de stiltecoupe?twitter:ArnoLeblanc twitterde op donderdag 10-04-2014 om 13:01:33Herrie in de stiltecoupé vd trein is een grote irritatie. Daarom gaat NS de coupé nu zo aanpakken dat je er vanzelf stil van wordt #nosop3 reageer retweet
En bij de huidige stations-een-naam-die-eindigt-op-Park-geef-zucht:quote:Op donderdag 10 april 2014 12:37 schreef dennistd het volgende:
In de Tubantia lees ik net dat de gemeente Enschede station Enschede Drienerlo wil omdopen tot Enschede Kennispark. Naam past beter bij de huidige omgeving,
woonboulevaard hequote:Op donderdag 10 april 2014 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En bij de huidige stations-een-naam-die-eindigt-op-Park-geef-zucht:
Groningen Europapark
Amsterdam Science Park
Hengelo Gezondheidspark
Hilversum Media Park
Heerlen Woonboulepark
En weet ik wat voor quasi hippigheid allemaal nog meer.
Amsterdam Sceince Park zou dan Amsterdam Oost Watergraafsmeer moeten gaan heetten?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En bij de huidige stations-een-naam-die-eindigt-op-Park-geef-zucht:
Groningen Europapark
Amsterdam Science Park
Hengelo Gezondheidspark
Hilversum Media Park
Heerlen Woonboulepark
En weet ik wat voor quasi hippigheid allemaal nog meer.
gewoon sluiten. Je pakt op muiderpoort maar de busquote:Op donderdag 10 april 2014 15:15 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Amsterdam Sceince Park zou dan Amsterdam Oost Watergraafsmeer moeten gaan heetten?
Dan is Utrecht Vaartsche Rijn ook overbodigquote:Op donderdag 10 april 2014 15:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
gewoon sluiten. Je pakt op muiderpoort maar de bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |