twitter:treinreiziger twitterde op woensdag 09-04-2014 om 13:47:37Vanaf 16:25u rijdt IC Direct weer normaal reageer retweet
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:30 schreef greavy het volgende:
Volgens mij heeft iemand de foto's van hem hier gelinkt, want ik geloof niet dat die persoon hier actief is.
Duidelijk een andere fotoquote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
28 Maart 2014, Keurig volgens plan rolde de DBS 6512 met 3 beladen rongenwagens (één Sns en 2 Laas'n (gelede rongenwagens) de bult bij Zwijndrecht af, en na het sleutelen van de overweg kon er weer vertrokken worden richting Van Leeuwen Buizen in Zwijndrecht. Daarbij zullen er nog vele gevaarpunten gepasseerd worden, en zal de tyfoon meermaals gebruikt moeten worden. En dan is het hopen dat er geen auto "op" het spoor geparkeerd staat, zoals helaas weer het geval was bij de Kringloopwinkel voor.
De maximum snelheid op deze stamlijn is over het algemeen 40 km/h, maar door de gevaarpunten wordt er zelden 25 km/h gehaald.
Denk wel dat dat eerlijker is. Niet alsof Wilma dingen überhaupt mag beslissen zonder goedkeuring van Jeroenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:07 schreef DriekOplopers het volgende:
Maar goed, ook de Kamer is weer in rep en roer.
CDA: Verantwoordelijkheid moet in zijn geheel naar Dijsselbloem.
MVBOV: Nee!
Hoezo is er geen treinverkeer mogelijk op tweesporige trajecten waarvan slechts 1 spoor geblokkeerd is?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:24 schreef James1988 het volgende:
Murphey's Law ten voeten uit: op de zuidsectie van de HSL staat een defecte trein (vermoedelijk een Thalys) waardoor alles klassiek gaat. Een half uur terug is er ook een badslipperexpress naar de klote gegaan tussen Roosendaal en Essen waardoor er nu helemaal geen treinverkeer meer mogelijk is tussen Rotterdam en Antwerpen
Volgens mij staat daar nog een mooi VS-bordje, oftewel: verkeerd spoor, dus geen beveiliging en geen werking van de overwegen.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:30 schreef James1988 het volgende:
Op de HSL zou het moeten kunnen (behalve als men aan het evacueren is is), ik weet niet of het (technisch) mogelijk is om tegenspoor te rijden tussen Roosendaal en Essen.
Van die dingen die nooit in je opkomen omdat het in Nederland 'gewoon' zo logisch is dat het wel kan. Belgiëquote:Op woensdag 9 april 2014 19:30 schreef James1988 het volgende:
Op de HSL zou het moeten kunnen (behalve als men aan het evacueren is is), ik weet niet of het (technisch) mogelijk is om tegenspoor te rijden tussen Roosendaal en Essen.
Zo vanzelfsprekend is dat in Nederland ook niet hoor. Het baanvak moet er technisch op ingericht zijn (niet alle baanvakken zijn dat) en op sommige baanvakken is de frequentie zo hoog dat enkelspoor werken niet realistisch is omdat dan alle treinen in de knoop komen (door een gebrek aan overloopwissels e.d.).quote:Op woensdag 9 april 2014 19:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Van die dingen die nooit in je opkomen omdat het in Nederland 'gewoon' zo logisch is dat het wel kan. België.
Het enige baanvak in Nederland dat daar niet voor ingericht is, is Zwolle - Olst volgens mij.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zo vanzelfsprekend is dat in Nederland ook niet hoor. Het baanvak moet er technisch op ingericht zijn (niet alle baanvakken zijn dat) en op sommige baanvakken is de frequentie zo hoog dat enkelspoor werken niet realistisch is omdat dan alle treinen in de knoop komen (door een gebrek aan overloopwissels e.d.).
Regelsquote:Op woensdag 9 april 2014 19:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoezo is er geen treinverkeer mogelijk op tweesporige trajecten waarvan slechts 1 spoor geblokkeerd is?
Mag niet want regels. Sorry.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:30 schreef James1988 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |