Zonder diepe dalen heb je ook geen hoge piekenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, en respect voor diegene die die toewijding kunnen tonen en ook daadwerkelijk hebben voor elkaar.
Mijn dates? Algeheel dieptepunt op dit moment. Let's leave it at that
Daarom. Voor mij is het een mooi egaal landschap nu.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zonder diepe dalen heb je ook geen hoge pieken
Geen venusheuvels dus....quote:Op donderdag 10 april 2014 09:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Voor mij is het een mooi egaal landschap nu.
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen venusheuvels dus....
*padamtsssssss*
Geen venusheuvels dus....quote:Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
*ontopic*
Voor mij ook een pas op de plaats en even geen dates, eerst met mezelf aan de slag en over een tijdje als alles weer "OK" is, dan gaan we weer lekker daten
Ik ga ook weleens met mezelf ad slag.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
*ontopic*
Voor mij ook een pas op de plaats en even geen dates, eerst met mezelf aan de slag en over een tijdje als alles weer "OK" is, dan gaan we weer lekker daten
Je valt in herhalingquote:Op donderdag 10 april 2014 10:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Geen venusheuvels dus....
*padamtsssssss*
*gooit er een lading zout overheenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ga ook weleens met mezelf ad slag.
Badumtssss
Deed ik het niet goed?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
manmanman...
Dit zijn van die momenten dat ik zelfs Weissman en LesMiserables mis in het topic
Jij wel, Leonos nietquote:
Zeggen dat je hem gemist hebt als kiespijnquote:Op donderdag 10 april 2014 11:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Kreeg net een berichtje dat date gisteravond niks meer heeft laten horen omdat hij kiespijn had en al lag te slapen... wat moet ik daar nou weer mee?
Hahaquote:Op donderdag 10 april 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeggen dat je hem gemist hebt als kiespijn
Tja eh, even serieus, gewoon wachten tot hij een nieuw voorstel doet. c
Wat is je eigen ingeving om te doen?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha
Oke dus wel gewoon reageren en vragen hoe het gaat ofzo?
Wat je zelf het beste lijkt, zoals Cue zegt...quote:Op donderdag 10 april 2014 11:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha
Oke dus wel gewoon reageren en vragen hoe het gaat ofzo?
Hopelijk zal ze bij je slechte grappen een oogje toeknijpen. Of tweequote:Op donderdag 10 april 2014 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
Anyway, ik heb zondag een date
Met een Aziatisch type (nooit eerder gehad), ze stelde voor een cursus origami te gaan doenLekker stereotype...
Ik hoop in ieder geval dat ik geen foutje maak...
Ja ik dacht even vragen hoe het gaat enzoquote:
Ja dat dacht ik ook inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2014 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat je zelf het beste lijkt, zoals Cue zegt...
Gewoon wel iets van sterkte ofzo whatever... maar voor een nieuwe afspraak zou ik lekker van zijn kant iets af laten komen.
Het is interessanter om eerst jouw idee te lezen en vanuit daar verder te gaanquote:Op donderdag 10 april 2014 11:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja ik dacht even vragen hoe het gaat enzo
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is interessanter om eerst jouw idee te lezen en vanuit daar verder te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |