Zonder diepe dalen heb je ook geen hoge piekenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, en respect voor diegene die die toewijding kunnen tonen en ook daadwerkelijk hebben voor elkaar.
Mijn dates? Algeheel dieptepunt op dit moment. Let's leave it at that
Daarom. Voor mij is het een mooi egaal landschap nu.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zonder diepe dalen heb je ook geen hoge pieken
Geen venusheuvels dus....quote:Op donderdag 10 april 2014 09:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Voor mij is het een mooi egaal landschap nu.
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen venusheuvels dus....
*padamtsssssss*
Geen venusheuvels dus....quote:Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
*ontopic*
Voor mij ook een pas op de plaats en even geen dates, eerst met mezelf aan de slag en over een tijdje als alles weer "OK" is, dan gaan we weer lekker daten
Ik ga ook weleens met mezelf ad slag.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
*ontopic*
Voor mij ook een pas op de plaats en even geen dates, eerst met mezelf aan de slag en over een tijdje als alles weer "OK" is, dan gaan we weer lekker daten
Je valt in herhalingquote:Op donderdag 10 april 2014 10:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Geen venusheuvels dus....
*padamtsssssss*
*gooit er een lading zout overheenquote:Op donderdag 10 april 2014 10:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ga ook weleens met mezelf ad slag.
Badumtssss
Deed ik het niet goed?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
manmanman...
Dit zijn van die momenten dat ik zelfs Weissman en LesMiserables mis in het topic
Jij wel, Leonos nietquote:
Zeggen dat je hem gemist hebt als kiespijnquote:Op donderdag 10 april 2014 11:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Kreeg net een berichtje dat date gisteravond niks meer heeft laten horen omdat hij kiespijn had en al lag te slapen... wat moet ik daar nou weer mee?
Hahaquote:Op donderdag 10 april 2014 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeggen dat je hem gemist hebt als kiespijn
Tja eh, even serieus, gewoon wachten tot hij een nieuw voorstel doet. c
Wat is je eigen ingeving om te doen?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha
Oke dus wel gewoon reageren en vragen hoe het gaat ofzo?
Wat je zelf het beste lijkt, zoals Cue zegt...quote:Op donderdag 10 april 2014 11:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha
Oke dus wel gewoon reageren en vragen hoe het gaat ofzo?
Hopelijk zal ze bij je slechte grappen een oogje toeknijpen. Of tweequote:Op donderdag 10 april 2014 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
Anyway, ik heb zondag een date
Met een Aziatisch type (nooit eerder gehad), ze stelde voor een cursus origami te gaan doenLekker stereotype...
Ik hoop in ieder geval dat ik geen foutje maak...
Ja ik dacht even vragen hoe het gaat enzoquote:
Ja dat dacht ik ook inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2014 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat je zelf het beste lijkt, zoals Cue zegt...
Gewoon wel iets van sterkte ofzo whatever... maar voor een nieuwe afspraak zou ik lekker van zijn kant iets af laten komen.
Het is interessanter om eerst jouw idee te lezen en vanuit daar verder te gaanquote:Op donderdag 10 april 2014 11:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja ik dacht even vragen hoe het gaat enzo
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is interessanter om eerst jouw idee te lezen en vanuit daar verder te gaan
Wat ik vroeg. Wat is je eigen idee erover. Wat was je eigen ingeving. Wat vond je van het feit dat ie niet op kwam dagen / nu pas wat van zich laat horen. ETc etcquote:
Echt? Waarom dan?quote:
Wel netjes dat ie iets heeft later horen, ook al is het dan iets laterquote:Op donderdag 10 april 2014 11:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Kreeg net een berichtje dat date gisteravond niks meer heeft laten horen omdat hij kiespijn had en al lag te slapen... wat moet ik daar nou weer mee?
Ow zo, ja dat vond ik echt klote en vind het eigenlijk belachelijk dat hij niet even een berichtje heeft gestuurd, bedoel het is niet alsof beide handen eraf liggen ofzo tochquote:Op donderdag 10 april 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ik vroeg. Wat is je eigen idee erover. Wat was je eigen ingeving. Wat vond je van het feit dat ie niet op kwam dagen / nu pas wat van zich laat horen. ETc etc
Waarom? Zon slappe smoes heb ik in tijden niet gehoord.quote:
Had je zelf al wel wat gestuurd of dat ook niet? Dat is redelijk essentieel in dezenquote:Op donderdag 10 april 2014 11:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar waarom zou hij dan etoch iets laten horen, hij had ook gewoon niks meer kunnen laten horen dan was hij er ook vanaf geweest. Dus vraag mij af of het een smoes isquote:Op donderdag 10 april 2014 11:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom? Zon slappe smoes heb ik in tijden niet gehoord.
quote:Op donderdag 10 april 2014 11:14 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hopelijk zal ze bij je slechte grappen een oogje toeknijpen. Of twee
Ja in de middag gisteren dat ik zin in de date had en of hij al een tentje had uitgezocht. Maar helemaal niks op terug gehad tot net half uurtje geleden danquote:Op donderdag 10 april 2014 11:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Had je zelf al wel wat gestuurd of dat ook niet? Dat is redelijk essentieel in dezen
Het feit dat hij erover liegt waarom hij nu pas wat laat horen zou voor mij al voldoende zijn om daarop af te knappen. Wat de echte reden is weet ik ook niet. Bang onzeker twijfel whatever, kans is best groot dat hij het een evt volgende keer hetzelfde doet.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij dan etoch iets laten horen, hij had ook gewoon niks meer kunnen laten horen dan was hij er ook vanaf geweest. Dus vraag mij af of het een smoes is
Ofquote:Op donderdag 10 april 2014 11:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Het feit dat hij erover liegt waarom hij nu pas wat laat horen zou voor mij al voldoende zijn om daarop af te knappen. Wat de echte reden is weet ik ook niet. Bang onzeker twijfel whatever, kans is best groot dat hij het een evt volgende keer hetzelfde doet.
Nou we zullen zienquote:Op donderdag 10 april 2014 11:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Het feit dat hij erover liegt waarom hij nu pas wat laat horen zou voor mij al voldoende zijn om daarop af te knappen. Wat de echte reden is weet ik ook niet. Bang onzeker twijfel whatever, kans is best groot dat hij het een evt volgende keer hetzelfde doet.
Attentie, attentie;quote:Op donderdag 10 april 2014 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
Met een Aziatisch type (nooit eerder gehad), ze stelde voor een cursus origami te gaan doenLekker stereotype...
Gezegd dat ik het vervelend vond voor hem en hoop dat ie snel van de pijn af is.quote:
dat lijkt mij ook eens leukquote:Op donderdag 10 april 2014 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
knap jij niet sowieso redelijk snel op mannen af?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:25 schreef habitue het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
gastquote:Op donderdag 10 april 2014 11:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Attentie, attentie;
De snee zit hier overdwars, hou daar rekening mee.
Veel plezier!
Hij laat je staan en jij hebt nog het fatsoen om te vragen hoe het gaat? Waar is je eigenwaarde.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik dacht even vragen hoe het gaat enzo
Ja over dat afzeggen ben ik het wel eens inderdaadquote:Op donderdag 10 april 2014 11:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hij laat je staan en jij hebt nog het fatsoen om te vragen hoe het gaat? Waar is je eigenwaarde.
Ik zou echt denken: Next.
Ook met kiespijn kan je iig je date nog wel even netjes afzeggen !
Niet over door blijven dwalen, op naar de volgendequote:Op donderdag 10 april 2014 11:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja over dat afzeggen ben ik het wel eens inderdaad
Dat is zeker zoquote:Op donderdag 10 april 2014 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet over door blijven dwalen, op naar de volgende
Meer mannen dan stoeptegels
quote:
Zo had ik een hele tijd terug een date appte me ze de dag voor de date dat ze v de trap was gevallen. Beterschap gewenst en daarna nooit meer wat v gehoord natuurlijk. Maargoed miss dat het bij jou anders gaatquote:Op donderdag 10 april 2014 11:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gezegd dat ik het vervelend vond voor hem en hoop dat ie snel van de pijn af is.
Ja en als hij niks meer laat horen dan ook goedquote:Op donderdag 10 april 2014 11:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Zo had ik een hele tijd terug een date appte me ze de dag voor de date dat ze v de trap was gevallen. Beterschap gewenst en daarna nooit meer wat v gehoord natuurlijk. Maargoed miss dat het bij jou anders gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |