quote:Op donderdag 10 april 2014 11:36 schreef All-out het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook eens leukmaar tot nu toe klikt het nooit echt
![]()
zelfde met donkere dames
[..]
knap jij niet sowieso redelijk snel op mannen af?Ik knap sws redelijk snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BadumtsssssssA man is not old until regrets take the place of dreams.
Srsly.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Zo had ik een hele tijd terug een date appte me ze de dag voor de date dat ze v de trap was gevallen. Beterschap gewenst en daarna nooit meer wat v gehoord natuurlijk. Maargoed miss dat het bij jou anders gaat
Ik vind dat je nog veel te aardig bent.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja en als hij niks meer laat horen dan ook goed
Ja hoor ik wel meer dat ik veel te aardig benquote:Op donderdag 10 april 2014 11:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind dat je nog veel te aardig bent.
Jup. En het was ook nogeens carnaval. Ze was ook gewoon de hele nacht op whatsapp.quote:
Damn, die is wel heel slechtquote:Op donderdag 10 april 2014 11:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Zo had ik een hele tijd terug een date appte me ze de dag voor de date dat ze v de trap was gevallen. Beterschap gewenst en daarna nooit meer wat v gehoord natuurlijk. Maargoed miss dat het bij jou anders gaat
Wie weet is het verder een top kerel, de man van der dromen die per ongeluk in slaap is gevallen door de zere kies en teveel ibuprofen...quote:Op donderdag 10 april 2014 11:47 schreef Metro2005 het volgende:
Hoezo? Kan toch gebeuren dat je even vergeet te reageren? Gebeurt mij vaak genoegquote:Op donderdag 10 april 2014 11:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Alles kan maar even een je date afzeggen is toch echt gewoon een kwestie van een beetje fatsoen hebben.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet is het verder een top kerel, de man van der dromen die per ongeluk in slaap is gevallen door de zere kies en teveel ibuprofen...
Enige wat ze nu heeft gedaan is even een berichtje terug dat ze hoopt dat het goed komt met m.
Als ze er nu als een vaatdoekje achteraan bleef gaan is het wat anders natuurlijk, maar dit is gewoon even beleefd een berichtje terug sturen.
Er zit verschil tussen even niet reageren en een date vergeten!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:52 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hoezo? Kan toch gebeuren dat je even vergeet te reageren? Gebeurt mij vaak genoeg![]()
Om dan meteen afgerekend te worden
Natuurlijk. Maar dat betekent niet dat je niet zelf fatsoenlijk een bericht kan terugsturen als hij weer wat van zich laat horen.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
Alles kan maar even een je date afzeggen is toch echt gewoon een kwestie van een beetje fatsoen hebben.
Misschien begrijp ik het verkeerd... maar hij is toch geen date vergeten? Alleen vergeten te reageren op de vraag waar af te spreken?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen even niet reageren en een date vergeten!
Ik had hem wel een bericht gestuurd ja maar niet hetzelfde bericht als carooltje heeft gestuurdquote:Op donderdag 10 april 2014 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat betekent niet dat je niet zelf fatsoenlijk een bericht kan terugsturen als hij weer wat van zich laat horen.
Zoals ik het begreep is hij een date niet op komen dagen.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:58 schreef Rickario het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik het verkeerd... maar hij is toch geen date vergeten? Alleen vergeten te reageren op de vraag waar af te spreken?
We zouden gisteravond iets gaan drinken bij hem in de buurt en hij zou nog even laten weten welke tentje leuk was om af te spreken aangezien ik daar verder niet bekend benquote:Op donderdag 10 april 2014 11:58 schreef Rickario het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik het verkeerd... maar hij is toch geen date vergeten? Alleen vergeten te reageren op de vraag waar af te spreken?
Ow ik dacht dat hij je had laten staan ergensquote:Op donderdag 10 april 2014 12:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
We zouden gisteravond iets gaan drinken bij hem in de buurt en hij zou nog even laten weten welke tentje leuk was om af te spreken aangezien ik daar verder niet bekend ben
Maar stond je echt op hem te wachten. Als in tijd enzo ook al bekend. Of was het meer dat ji nog thuis zat wachtend op bevestiging die niet kwam?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:04 schreef Carooltje79 het volgende:
We zouden gisteravond iets gaan drinken bij hem in de buurt en hij zou nog even laten weten welke tentje leuk was om af te spreken aangezien ik daar verder niet bekend ben
Nee ik ben niet die kant op gereden omdat hij helemaal niks meer liet horenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar stond je echt op hem te wachten. Als in tijd enzo ook al bekend. Of was het meer dat ji nog thuis zat wachtend op bevestiging die niet kwam?
Nee dat gelukkig niet, ben niet de auto ingestaptquote:Op donderdag 10 april 2014 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat hij je had laten staan ergensIn dat geval heb je denk ik juist gereageerd.
Owwww.. dan viel het wel mee. Dacht idd dat hij je ergens in de stad had laten staan.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Nee ik ben niet die kant op gereden omdat hij helemaal niks meer liet horen
Ow nee hoor gelukkig nietquote:Op donderdag 10 april 2014 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owwww.. dan viel het wel mee. Dacht idd dat hij je ergens in de stad had laten staan.
Oei dan zie ik het wel wat somber inquote:Op donderdag 10 april 2014 12:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die dan van 8 tot 11 slaapt zeker.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet is het verder een top kerel, de man van der dromen die per ongeluk in slaap is gevallen door de zere kies en teveel ibuprofen...
Jullie mannen slapen altijd heel lang als het je uitkomtquote:
Ik haal verdomme altijd ontbijt als zij nog ligt te slapen, met je generalisatiequote:Op donderdag 10 april 2014 12:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie mannen slapen altijd heel langs als het je uitkomt
Zeg ook niet dat ie goed gehandeld heeft ofzo hoor.
Slijmbalquote:Op donderdag 10 april 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik haal verdomme altijd ontbijt als zij nog ligt te slapen, met je generalisatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |