Ik faal wel vakerquote:Op woensdag 9 april 2014 16:44 schreef eefje801 het volgende:
Goede TT.
Eigenlijk was het "nat op je dat" SC, check je laatste post
Nee. Dankje. Fijne dag.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:45 schreef LesMiserables het volgende:
@rickario
Ik hoef me niet te bewijzen tegenover jou, spijtig voor je dat je er zo over denkt maar ook hier zal ik geen woorden meer vuil aan maken. Je weet me te vinden voor een PM, aanbod staat nog steeds.
Ik durf eigenlijk geen date verhalen te delen hier nu want dat zal vast niet realistisch overkomen ^_^.
Ja ik heb een excelsheet gemaakt en een grafiek bijgehouden, toen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik 40% van de tijd faal. Dus 4 van de 10 keer dat ik wat post, moet ik even laten merken dat ik faal.quote:
BULLSHITquote:Op woensdag 9 april 2014 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik heb een excelsheet gemaakt en een grafiek bijgehouden, toen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik 40% van de tijd faal. Dus 4 van de 10 keer dat ik wat post, moet ik even laten merken dat ik faal.
Jij denkt dat ik meer faalquote:
Je weet me te vinden voor een PM, aanbod staat nog steeds.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik meer faal? Ik mail die sheet wel ff als bewijs
Ik heb juist hele goede ervaringen met knuzquote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef eefje801 het volgende:
Stel ik de (rhetorische) vraag aan iemand op knuz of hij van Lord of the Rings houdt gezien zijn profielnaam, weet hij niet eens wat dat is![]()
Weet weer waarom ik ver van Knuz wegbleef
Godver mijn koffiequote:
"Ik kom zo" appen met de link www.1opde5.nl erbijquote:Op woensdag 9 april 2014 17:55 schreef Fascination het volgende:
moet je zo op de fiets voor een date door de regen, zeg je als je aankomt: nou, ik ben iig al nat, huehuehue. xD
Ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:03 schreef LesMiserables het volgende:
Kan je bij Knuz ook zelf browsen door de verschillende profielen en zelf bepalen wie je berichten stuurt/welke vragen je beantwoord ?
Als het wat wordt met een vrouw dan krijgt ze een QR code tatoeage zodat ze makkelijk te scannen is om de statistieken bij te werkenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Weissman het volgende:
Ik mag die LM wel. Liever iemand die stats bijhoudt van date-sex ratio dan iemand die op een date gaat tellen hoe vaak en hoe lang ze gezoend hebben
Laat grapen maken maar aan een ander overquote:Op woensdag 9 april 2014 20:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als het wat wordt met een vrouw dan krijgt ze een QR code tatoeage zodat ze makkelijk te scannen is om de statistieken bij te werken
Hoeveel groter is het % Date-to-Sex dan bij bewolkt versus strak blauw?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:20 schreef LesMiserables het volgende:
@Weissman
Klinkt alsof ik een paar kolommen aan mijn spreadsheet moet toevoegen!
@Metro
Ik vind tatoeages op vrouwen vaak niet per se aantrekkelijk dus ik denk meer aan een RFID tag ofzo ...
Heeft iemand in de afgelopen (stormachtige) dagen nog 'buiten' gedate en hoe is dat bevallen dan ? Ik wacht weer even lekker tot de zomer denk ik ..
Altijd een schaakklok meequote:Op woensdag 9 april 2014 20:06 schreef Weissman het volgende:
Ik mag die LM wel. Liever iemand die stats bijhoudt van date-sex ratio dan iemand die op een date gaat tellen hoe vaak en hoe lang ze gezoend hebben
Kookwekker.quote:
Hoe oud is dit meisje dan wel?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even melden dat ik ws wél voor LM zou gaan. Ik vind die arrogantie vaak wel leuk/aantrekkelijk. Zij het voor even, ik zou een relatie niet zien zitten gok ik. Zoals de meeste vrouwen ws.
Hier in t topic overdrijft hij behoorlijk btw
En ik ben geen meisje van 16 fyi![]()
LM is firefly3. Dat is nu wel helder. Firefly post spontaan niet meer in R&P, LM verschijnt, is wiskundige, schept ook continu op over ratios en percentages.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even melden dat ik ws wél voor LM zou gaan. Ik vind die arrogantie vaak wel leuk/aantrekkelijk. Zij het voor even, ik zou een relatie niet zien zitten gok ik. Zoals de meeste vrouwen ws.
dat maakt niet zoveel uit voor wat ik zeg, ik ken mezelf en ben daar wel vatbaar voor, voor praatjes.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef Rickario het volgende:
[..]
LM is firefly3. Dat is nu wel helder. Firefly post spontaan niet meer in R&P, LM verschijnt, is wiskundige, schept ook continu op over ratios en percentages.
1+1=2
Ik heb niet echt overdreven geloof ik, maar ik heb dan ook vrij weinig harde feiten gegeven anders dan wat percentages. Sportief van je dat je tegen de stroom in gaat, kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Rechtstreeks uploaden de cloud in en de enorme stroom data laten verwerken door meerdere PC's zoals het SETI project...quote:Op woensdag 9 april 2014 20:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als het wat wordt met een vrouw dan krijgt ze een QR code tatoeage zodat ze makkelijk te scannen is om de statistieken bij te werken
Dat zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Dates die niks meer laten horen of gewoon niet komen opdagen
Hai Tijn, dat is lang geleden, hoe gaat het met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |