ik ben student, elke dag is weekend en elke dag moet ik iets aan de uni doenquote:
studentenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben student, elke dag is weekend en elke dag moet ik iets aan de uni doen
Ik kom even op je schoot spinnen, is dat goed?quote:
Goed geregeldquote:Op woensdag 9 april 2014 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Kwam erachter dat ik nog best wat uren heb, morgen is een mooie dag voor verlof
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kom even op je schoot spinnen, is dat goed?
Rolt zich op, op je schoot.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]graag. Ben wel toe aan wat genegenheid.
* LovelyLady aait Moeraskat
Dacht ik ook, nog even 2 nachtjes genieten voor ik het hele weekend met de familie in een hotel zitquote:
Goed poesje dit.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Rolt zich op, op je schoot.
Ik heb ook koffie voor je meegenomenen een bastogne koek.
Ik verwen mijn oogappels graagquote:
Je wil ook graag een kop koffie en een bastognekoek?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Zorgen dat ik bij jou in goede aarde val dus
Wel de koek, laten we de koffie vervangen met iets fris.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je wil ook graag een kop koffie en een bastognekoek?
Ice tea?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Wel de koek, laten we de koffie vervangen met iets fris.
Cola, sinas, sprite, spa, je zegt het maar hoor meneer de Baron.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Thee heb ik liever warm...... (kijk mij moeilijk zijn)
Cola, lekker!quote:Op woensdag 9 april 2014 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Cola, sinas, sprite, spa, je zegt het maar hoor meneer de Baron.
Geen pijpmergje?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]