ik ben student, elke dag is weekend en elke dag moet ik iets aan de uni doenquote:
studentenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben student, elke dag is weekend en elke dag moet ik iets aan de uni doen
Ik kom even op je schoot spinnen, is dat goed?quote:
Goed geregeldquote:Op woensdag 9 april 2014 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Kwam erachter dat ik nog best wat uren heb, morgen is een mooie dag voor verlof
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kom even op je schoot spinnen, is dat goed?
Rolt zich op, op je schoot.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]graag. Ben wel toe aan wat genegenheid.
* LovelyLady aait Moeraskat
Dacht ik ook, nog even 2 nachtjes genieten voor ik het hele weekend met de familie in een hotel zitquote:
Goed poesje dit.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Rolt zich op, op je schoot.
Ik heb ook koffie voor je meegenomenen een bastogne koek.
Ik verwen mijn oogappels graagquote:
Je wil ook graag een kop koffie en een bastognekoek?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Zorgen dat ik bij jou in goede aarde val dus
Wel de koek, laten we de koffie vervangen met iets fris.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je wil ook graag een kop koffie en een bastognekoek?
Ice tea?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Wel de koek, laten we de koffie vervangen met iets fris.
Cola, sinas, sprite, spa, je zegt het maar hoor meneer de Baron.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Thee heb ik liever warm...... (kijk mij moeilijk zijn)
Cola, lekker!quote:Op woensdag 9 april 2014 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Cola, sinas, sprite, spa, je zegt het maar hoor meneer de Baron.
Geen pijpmergje?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Rolt zich op, op je schoot.
Ik heb ook koffie voor je meegenomenen een bastogne koek.
Jawel, die heb ik bij me, onder mn trui, maar als ik die laat zien wil iedereen zequote:
Ik zeker.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik bij me, onder mn trui, maar als ik die laat zien wil iedereen ze
Wacht, waar heb je het nu eigenlijk over?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik bij me, onder mn trui, maar als ik die laat zien wil iedereen ze
vanallesquote:Op woensdag 9 april 2014 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht, waar heb je het nu eigenlijk over?
Van die lekkere mergpijpjes natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Begrijpelijk. .. sstttquote:Op woensdag 9 april 2014 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opbokken faxquote:Op woensdag 9 april 2014 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
Een volger? Is Fax een soort jezus of zo
Vraag maar aan Fera als die er straks isquote:Op woensdag 9 april 2014 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
Een volger? Is Fax een soort jezus of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |