abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:06:05 #181
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138759172
Ben echt helemaal klaar met vandaag.. Koffie zet apparaat is weggehaald op het lab. En er komt geen nieuwe.. Alles loopt in het honderd mensen kinders wat een gezeik.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:06:28 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138759193
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:06 schreef Raggingbull het volgende:
Ben echt helemaal klaar met vandaag.. Koffie zet apparaat is weggehaald op het lab. En er komt geen nieuwe.. Alles loopt in het honderd mensen kinders wat een gezeik.
Waar moet je nu de koffie halen dan.. ander kantoor?
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:08:42 #183
47102 Elvi
miemkwien
pi_138759251
Ok ok ok ik ga nu bellen voor een vrijwilligersbaantje... de zenuwen gieren door mn lijf :') :@

Edit: en de persoon die ik moest hebben is er vandaag niet _O- Dinsdag pas weer _O-
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:09:32 #184
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138759285
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waar moet je nu de koffie halen dan.. ander kantoor?
Ja gewoon niet.. Kzal naar de andere kant van het terrein moeten gaan lopen omdat het lab nogal afgezonderd staat... Belt net de leverancier van de destructie buizen die ik had besteld ja door een fout in de productie duurt het nog een week. Inplaats van dat ik ze vandaag krijg dus nu sta ik stil. Mag ik zo dus weer gaan schoonmaken en doen en ik loop met de eiwit bepaling al 2 weken achter..
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:10:21 #185
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138761362
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:09 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja gewoon niet.. Kzal naar de andere kant van het terrein moeten gaan lopen omdat het lab nogal afgezonderd staat... Belt net de leverancier van de destructie buizen die ik had besteld ja door een fout in de productie duurt het nog een week. Inplaats van dat ik ze vandaag krijg dus nu sta ik stil. Mag ik zo dus weer gaan schoonmaken en doen en ik loop met de eiwit bepaling al 2 weken achter..
Wat raar van die koffie zeg..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:40:45 #186
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_138762409
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:10 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Wat raar van die koffie zeg..
Mwa.. de koffie is de druppel voor vandaag net bij nieuwe koffie apparaat geweest is gewoon ranzig slootwater begint nu echt gewoon teveel te worden voor vandaag. Me stage begeleider en ik zitten hier alle 2 hevig gefrustreerd ons ding te doen nu. Is gewoon niet relaxed marja.. nog paar uurtjes dan is het weer voorbij. Eventjes volhouden dus.
pi_138762439
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:52 schreef Detroit het volgende:
Goedemorgen all!

Bwegh. Er worden wat hengels naar mij uitgegooid v.w.b. werk, maar dan moet er soms een motivatie aangegeven worden. Zo vervelend als er totaal geen motivatie is. :').
Hoe doen jullie dat in zo'n *bwegh* modus? Maar een beetje de boel aandikken? Een werkelijkheid creëeren waarin jij die medewerker bent met een werk-ethiek van heb ik jou daar? ook al ben je in werkelijkheid meer een 'ik werk om te leven' medewerker. :P.

Ik ben stiekem trouwens ook wel benieuwd naar meer dan 3 of 4 regels van Cue_ waarom ze nou zo baalt van zichzelf. ;).
Heb een template klaar liggen voor die ready to go motivatie briefen. Copy/paste bedrijf.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:49:11 #188
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138762705
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:40 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Mwa.. de koffie is de druppel voor vandaag net bij nieuwe koffie apparaat geweest is gewoon ranzig slootwater begint nu echt gewoon teveel te worden voor vandaag. Me stage begeleider en ik zitten hier alle 2 hevig gefrustreerd ons ding te doen nu. Is gewoon niet relaxed marja.. nog paar uurtjes dan is het weer voorbij. Eventjes volhouden dus.
Bijna weekend!
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:15:02 #189
47102 Elvi
miemkwien
pi_138763514
Oef ik ben van het bellen vandaag :')
Net maar weer even de GGZ gebeld over de wachttijden en ik word vandaag teruggebeld. Hopelijk komt er iets concreets uit.

Ik kreeg ook een email van mn vorige psych (de vervanger). Dat ze ervanuit ging dat ik nu in deeltijd zat en of we een afsluitend gesprek kunnen hebben. Ik durf gewoon niet te zeggen dat ik ben afgewezen voor deeltijd en geen behoefte heb aan een aflsuitend gesprek :@ Ik ben oprecht bang voor haar :{ Dat ze vanalles in mn dossier gaat zetten en mn behandeling bij de reguliere GGZ daarmee dwarszit. Ik weet gewoon niet hoe ik op de email moet reageren en hij staat al 5 dagen in mn inbox en ik kan het niet langer negeren ;(
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:49:24 #190
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138764538
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:15 schreef Elvi het volgende:
Oef ik ben van het bellen vandaag :')
Net maar weer even de GGZ gebeld over de wachttijden en ik word vandaag teruggebeld. Hopelijk komt er iets concreets uit.

Ik kreeg ook een email van mn vorige psych (de vervanger). Dat ze ervanuit ging dat ik nu in deeltijd zat en of we een afsluitend gesprek kunnen hebben. Ik durf gewoon niet te zeggen dat ik ben afgewezen voor deeltijd en geen behoefte heb aan een aflsuitend gesprek :@ Ik ben oprecht bang voor haar :{ Dat ze vanalles in mn dossier gaat zetten en mn behandeling bij de reguliere GGZ daarmee dwarszit. Ik weet gewoon niet hoe ik op de email moet reageren en hij staat al 5 dagen in mn inbox en ik kan het niet langer negeren ;(
Echt he, die wachtlijsten zijn om gek van te worden ( :') ), ben al maanden bezig voor zoonlief :r

Is er een reden dat je zo bang voor haar bent eigenlijk?
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:00:11 #191
47102 Elvi
miemkwien
pi_138764820
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:49 schreef missbehavin het volgende:

Is er een reden dat je zo bang voor haar bent eigenlijk?
Onze vorige gesprekken liepen niet heel erg lekker...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ja ik ben bang voor weer n uitbarsting van haar terwijl ik juist goed bezig ben. Want en haar aanname dat ik borderline heb is fout en ik ben niet naar deeltijd gegaan (wat zij ziet als een weigering van behandeling wat dan weer n kenmerk van borderline schijnt te zijn :') Volgt u het nog? _O- ). Ik sta wel op de wachtlijst voor schematherapie maar dat zal ze wel niet goed genoeg vinden.
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:03:33 #192
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138764927
Pffff, onthou je goed dat dat maar één mening is? Ze klinkt vreselijk trouwens, ik zou er helemaal niet meer heen gaan en haar een pittige mail sturen ter afsluiting. Ik ben ontzettend blij met de mijne trouwens, nu ik dit zo lees nog meer...
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:06:15 #193
47102 Elvi
miemkwien
pi_138765025
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:03 schreef missbehavin het volgende:
Pffff, onthou je goed dat dat maar één mening is? Ze klinkt vreselijk trouwens, ik zou er helemaal niet meer heen gaan en haar een pittige mail sturen ter afsluiting. Ik ben ontzettend blij met de mijne trouwens, nu ik dit zo lees nog meer...
Ik wil ook echt niet meer daarheen. Ik voel me gewoon zo slecht als ik bij haar vandaan kwam. Terwijl haar voorganger juist wel fijn was (ondanks dat zij ook fouten heeft gemaakt).
Maar een pittige mail sturen durf ik niet omdat ze mn dossier nog moet afsluiten en ik bang ben dat dat nadelige gevolgen heeft voor mn behandeling bij de schematherapie. Je weet hoe gek de gezondheidszorg is op dossiers :P
pi_138765189
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:06 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik wil ook echt niet meer daarheen. Ik voel me gewoon zo slecht als ik bij haar vandaan kwam. Terwijl haar voorganger juist wel fijn was (ondanks dat zij ook fouten heeft gemaakt).
Maar een pittige mail sturen durf ik niet omdat ze mn dossier nog moet afsluiten en ik bang ben dat dat nadelige gevolgen heeft voor mn behandeling bij de schematherapie. Je weet hoe gek de gezondheidszorg is op dossiers :P
Vraag of ze van de deeltijdtherapie de conclusie willen sturen naar haar en haar een mail sturen dat je niet bent gegaan en dat ze post van de deeltijd krijgen. Dan zeg je zelf verder niks, de conclusie komt dan niet uit jouw mail, dus kan ze jou daar niet op afrekenen in het dossier.
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:14:15 #195
47102 Elvi
miemkwien
pi_138765247
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:12 schreef kvd het volgende:

[..]

Vraag of ze van de deeltijdtherapie de conclusie willen sturen naar haar en haar een mail sturen dat je niet bent gegaan en dat ze post van de deeltijd krijgen. Dan zeg je zelf verder niks, de conclusie komt dan niet uit jouw mail, dus kan ze jou daar niet op afrekenen in het dossier.
Ik had bij de deeltijd gevraagd of zij dat inderdaad konden doen (omdat ik toen de bui al zag hangen :P ) maar ze stuurden die info alleen naar de huisarts en niet naar haar. Beetje jammer maar ik zal dit toch echt zelf moeten afhandelen. Ik weet alleen niet hoe. Als ik nou wist wanneer ik met schematherapie kon beginnen dan had ik tenminste wel iets om te laten zien van "kijk ik ben wel in behandeling hoor!".
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:14:41 #196
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138765261
Goed idee kvd :Y nevermind
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:16:15 #197
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138765307
Maar krijg jij die info zelf niet dan Elvi?
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:17:26 #198
47102 Elvi
miemkwien
pi_138765333
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar krijg jij die info zelf niet dan Elvi?
Nee? Niet op schrift in ieder geval. Heb nog nooit iets op schrift gehad. Maar ik heb dan ook nooit een test of onderzoek gekregen. Alleen gesprekken. Dus dat wil ik bij de GGZ wel anders doen eigenlijk...
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:18:44 #199
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138765368
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:17 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee? Niet op schrift in ieder geval. Heb nog nooit iets op schrift gehad. Maar ik heb dan ook nooit een test of onderzoek gekregen. Alleen gesprekken. Dus dat wil ik bij de GGZ wel anders doen eigenlijk...
Ik ben wat dat betreft een horrormoeder geloof ik :') ik zorg wel dat ik alles van zoonlief krijg
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:22:08 #200
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138765446
Ik zie op tegen therapie straks, weet niet zo goed hoe ik moet uitleggen wat er mis ging deze week :{
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:26:05 #201
47102 Elvi
miemkwien
pi_138765567
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:18 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik ben wat dat betreft een horrormoeder geloof ik :') ik zorg wel dat ik alles van zoonlief krijg
Dat is geen horror, dat is gewoon slim :P Het is wel mn voornemen om dat straks ook te doen.

Ben net gebeld door de GGZ *O* ik heb 13 mei een intake en 11 juni een psychologisch onderzoek! Klinkt nog heel ver weg maar ik ben gek genoeg wel blij met dat onderzoek _O- Eindelijk iets zwart-op-wit hoop ik :)
pi_138765632
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik had bij de deeltijd gevraagd of zij dat inderdaad konden doen (omdat ik toen de bui al zag hangen :P ) maar ze stuurden die info alleen naar de huisarts en niet naar haar. Beetje jammer maar ik zal dit toch echt zelf moeten afhandelen. Ik weet alleen niet hoe. Als ik nou wist wanneer ik met schematherapie kon beginnen dan had ik tenminste wel iets om te laten zien van "kijk ik ben wel in behandeling hoor!".
Huisarts vragen dus. Die stuurt dat ook wel door.

En anders eerlijk zeggen.
'Ze zagen geen bordelen bij me en vinden me te goed voor deeltijd. Ga nu ( in overleg met hen? Dat weet ik even niet) schematherapie volgen, het wachten is tot ze een plekje voor me hebben bij ggz.
Ondertussen gaat het (vul zelf in) met me.
Ik vraag me af hoe zinvol een evaluatie is aangezien we maar 3 keer elkaar hebben gesproken. Ik hoop dat je via deze mail eigenlijk genoeg info hebt om mijn dossier daar te sluiten. Als jij er anders over denkt, laat het me maar weten.'
pi_138765658
Oh, zie de nieuwe info...mooi dat je een datum hebt!
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:29:42 #204
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138765678
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:26 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat is geen horror, dat is gewoon slim :P Het is wel mn voornemen om dat straks ook te doen.

Ben net gebeld door de GGZ *O* ik heb 13 mei een intake en 11 juni een psychologisch onderzoek! Klinkt nog heel ver weg maar ik ben gek genoeg wel blij met dat onderzoek _O- Eindelijk iets zwart-op-wit hoop ik :)
Fijn! :)
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:35:27 #205
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138765850
Hm volgens mij is het afvallen van de AD ook voorbij ;(
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:38:06 #206
47102 Elvi
miemkwien
pi_138765929
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:28 schreef kvd het volgende:

[..]

Huisarts vragen dus. Die stuurt dat ook wel door.

En anders eerlijk zeggen.
'Ze zagen geen bordelen bij me en vinden me te goed voor deeltijd. Ga nu ( in overleg met hen? Dat weet ik even niet) schematherapie volgen, het wachten is tot ze een plekje voor me hebben bij ggz.
Ondertussen gaat het (vul zelf in) met me.
Ik vraag me af hoe zinvol een evaluatie is aangezien we maar 3 keer elkaar hebben gesproken. Ik hoop dat je via deze mail eigenlijk genoeg info hebt om mijn dossier daar te sluiten. Als jij er anders over denkt, laat het me maar weten.'
Oeh dat is een goeie.. Ik denk dat ik dit gewoon ga gebruiken :P
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:38:56 #207
47102 Elvi
miemkwien
pi_138765947
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben door de pil veel kilo's kwijtgeraakt maar ik heb ze nu ook allemaal weer gevonden ;(
pi_138765966
Ik zit weer de hele middag te brullen omdat m'n luizenleventje voorbij is. Ik voel me net een verwend kreng. Ik doe het me allemaal zelf aan. En ik trok de afgelopen weken heel erg naar m'n moeder toe, zat meerdere keren per week bij m'n ouders omdat ik anders helemaal de hele tijd alleen zou zijn, maar die is een lang weekend weg en ik zie haar volgende week ook niet. Ben zondag en volgend weekend onder de pannen, maar op dit moment voelt het gewoon alsof ik een oud wijf ben dat achter de geraniums zit te wachten tot ze doodgaat ofzo.
Tap tap tap
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:40:18 #209
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138765985
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik ben door de pil veel kilo's kwijtgeraakt maar ik heb ze nu ook allemaal weer gevonden ;(
Ben nog wel wat lichter, maar voel meeen vet mormel, zal ik wel nooit kwijtraken
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:41:00 #210
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138766005
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer de hele middag te brullen omdat m'n luizenleventje voorbij is. Ik voel me net een verwend kreng. Ik doe het me allemaal zelf aan. En ik trok de afgelopen weken heel erg naar m'n moeder toe, zat meerdere keren per week bij m'n ouders omdat ik anders helemaal de hele tijd alleen zou zijn, maar die is een lang weekend weg en ik zie haar volgende week ook niet. Ben zondag en volgend weekend onder de pannen, maar op dit moment voelt het gewoon alsof ik een oud wijf ben dat achter de geraniums zit te wachten tot ze doodgaat ofzo.
Ik wil jou soms zo'n harde knuffel geven he.. :*
pi_138766145
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik wil jou soms zo'n harde knuffel geven he.. :*
Een harde nog wel :o
Tap tap tap
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:47:23 #212
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_138766260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Een harde nog wel :o
:Y
pi_138769125
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik kom er alleen maar van aan...

Heb straks bijna de helft afgebouwd en nu probeer ik dus wat kwijt te raken van die 15kg extra die ik heb opgepakt in 2 jaar tijd.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_138770163
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef seasushi het volgende:

[..]

Yep. Hier temazepam om in te slapen en oxazepam om door te slapen. Wel 50 mg ipv 10mg. Maar in goede periodes bouw ik af naar 10mg. ( in slechte periodes ook wel op 150mg gezeten, maar dat is een ander verhaal.)
Ik had temazepam, toen werd dat minder (ik had 10 mg), toen kreeg ik mirtazepine, dat hielp ontzettend maar ontzettend lamme benen, suf en duf. Afgelopen weken wat paniek aanvallen en dus oxazepam gekregen, in een ver verleden had ik het ook, maar dat was toen 1 pilletje (10mg) voor wanneer 'er angst' was. Ik las in de bijsluiter dat 50mg al verschrikkelijk heftig is. Ik kan me haast niet voorstellen wat 150mg met je lichaam doet. Damn!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_138770178
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar je wil toch ook weer aan het werk of zie ik dat verkeerd?
pi_138772338
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oeh dat is een goeie.. Ik denk dat ik dit gewoon ga gebruiken :P
^O^
Beetje eraan schaven nog, maar dan heb je volgens mij een nette mail waarin alles staat en je netjes de boot afhoudt voor een eindevaluatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')