Dat zakt wel weer weg, we sluiten in de regel niet zomaar een topic.quote:Op zondag 27 april 2014 16:16 schreef BookerDeWitt het volgende:
Hoi kan iemand even het topic van mij over muziek sluiten? Hartstikke bedankt
Heb jij toch al gedaan in dat topic? Niet zo zeiken dus.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:54 schreef Rectum het volgende:
Heb je zand in je kut, HaywoodNogwat? Laat ons gewoon even Braddie feliciteren.
Was van een geband iemand.quote:Op maandag 28 april 2014 23:06 schreef SadPanda het volgende:
Waarom is het van baalen topic opeens verwijderd
Die heb ik verpatst zodat ik de huur kon betalen.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Waar blijft mijn 'Yvonne Awards Winnaar'-tag?
Je bent toch niet weer blut ?quote:Op woensdag 30 april 2014 09:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die heb ik verpatst zodat ik de huur kon betalen.
Sorry man.
Zo praat je niet over HJ droevige droeftoeter dat je er bent.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:54 schreef Rectum het volgende:
Heb je zand in je kut, HaywoodNogwat? Laat ons gewoon even Braddie feliciteren.
Waarom zouden we in de SC over de strafmaat in Nederland moeten gaan discussiėrenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom maar naar de SC. In VBL weet je die ook heel goed te vinden dus niet klagen
Achja ik zie dat jullie alweer een nieuwe hebben gevondenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zouden we in de SC over de strafmaat in Nederland moeten gaan discussiėren
Klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Achja ik zie dat jullie alweer een nieuwe hebben gevonden
Het is trouwens wel weer in een SC verzand, maar dat geheel terzijdequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt.
Overigens is de KLB SC gewoon matig.
Het is al een cadeau dat je elke dag weer mag inloggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:25 schreef madeliefff het volgende:
Wanneer is het eigenlijk fokdag? en waae kunnen fokkers dan hun kado ophalen?
ooquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:49 schreef Aberella het volgende:
[..]
Het is al een cadeau dat je elke dag weer mag inloggen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke... kan het a.u.b stoppen dat ik een slet, hoer of iets in die trend word genoemt?
En dan met mede door deadprez, darkmond en Sadpanda![]()
Maar juffrouw, zij begonquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef CookieSlikker het volgende:
Oke... kan het a.u.b stoppen dat ik een slet, hoer of iets in die trend word genoemt?
Ach, stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef CookieSlikker het volgende:
Vraag je ook verkapt om met je username, no offence..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef CookieSlikker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |