Yep en de groetjes van een domme blonde uitgebluste huismoeder.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach kom op, dit is een textbook situatie, hebben mensen het niet zelf meegemaakt dan wel in hun omgeving gezien.
Die vent is zo narcistisch en perfectionistisch als ze maar komen en uiteindelijk zal ze nooit goed genoeg zijn.
Ik heb er ook zo een in mijn omgeving, geen relatie mee dus als hij een opmerking naar me maakt in die trant kan ik gewoon een opmerking terug geven en weg lopen, maar ik heb zwaar medelijden met zijn vrouw. Hoewel ze nu gelukkig in een scheiding liggen.
Ik denk dat het grootste deel van de mensen die hier in dit topic reageren wél meerdere relaties heeft gehadquote:Op donderdag 10 april 2014 08:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat je de fokforum posters enorm overschat.
Heh?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe toch niet zo ongelooflijk dom. Ik maakte een opmerking over het feit dat 'fok zoveel ervaring heeft met relaties, dat moet je gewoon 1 op 1 overnemen'
Ik zit alleen maar op mijn zolderkamer te forever alonen.. Jij niet dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste deel van de mensen die hier in dit topic reageren wél meerdere relaties heeft gehad
Ik heb mijn zolderkamer verruild voor een appartement om in samen te wonen in de hoop dat ik op mensen overkom alsof ik een leven hebquote:Op donderdag 10 april 2014 15:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar op mijn zolderkamer te forever alonen.. Jij niet dan?
Ja maar een normaal leven dat kan toch helemaal niet als je op fok zit gekkiequote:Op donderdag 10 april 2014 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb mijn zolderkamer verruild voor een appartement om in samen te wonen in de hoop dat ik op mensen overkom alsof ik een leven heb
Ik heb ook nog steeds geen vriendenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar een normaal leven dat kan toch helemaal niet als je op fok zit gekkie
Ja of je moet je laten omturnen tot uitgebluste huismoeder ook die zijn hier welkom...quote:Op donderdag 10 april 2014 15:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen vriendenEn mijn vriend is eigenlijk alleen bij me om de seks
Goed idee, dan laat ik mijn haar alvast kortknippen en rood vervenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja of je moet je laten omturnen tot uitgebluste huismoeder ook die zijn hier welkom...
Vergeet de bril niet!quote:Op donderdag 10 april 2014 15:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed idee, dan laat ik mijn haar alvast kortknippen en rood verven
Ik kan hetzelfde verhaal nog 100 keer gaan vertellen maar dat doe ik niet. Veel succes ermee!quote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Flawlesssss het volgende:
Ik ben dus niet onzeker van mezelf, ik ga geen 3 kilo afvallen (wel grappig dat mensen bepalen voor mij dat ik dat ga doen) en ik heb ook geen zin om mezelf anders voor te doen.
Maar je bent niet perfect. En nu?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Flawlesssss het volgende:
Ik ben dus niet onzeker van mezelf, ik ga geen 3 kilo afvallen (wel grappig dat mensen bepalen voor mij dat ik dat ga doen) en ik heb ook geen zin om mezelf anders voor te doen.
Godver, meid, echt. Tegen de tijd dat je hebt besloten dat je een echte man wil ben je heel wat pijn verder.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Flawlesssss het volgende:
Wat hier eigenlijk staat is het volgende:quote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Flawlesssss het volgende:
Dus?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Flawlesssss het volgende:
Je geniet van de problemen van andere mensen?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Eén van de redenen dat ik nog op fok sit: genieten van dit soort topics.
Je bent niemand hier verantwoording schuldig, hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Flawlesssss het volgende:
Echte, serieuze problemen niet. Maar sommige topics in R&P zijn niet serieus te nemen en daadwerkelijk hilarisch.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:07 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je geniet van de problemen van andere mensen?
Als iemand een topic opent, het gros van de gebruikers hetzelfde advies geeft en die persoon toch het advies van al die mensen in de wind slaat, dan lach ik ja. Het is gewoon altijd vaak hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:07 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je geniet van de problemen van andere mensen?
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:22 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Echte, serieuze problemen niet. Maar sommige topics in R&P zijn niet serieus te nemen en daadwerkelijk hilarisch.
Fair enough. Hoewel ik totaal niet het idee krijg dat ze alle advies in de wind slaat. Getuige deze quote:quote:Op donderdag 10 april 2014 19:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als iemand een topic opent, het gros van de gebruikers hetzelfde advies geeft en die persoon toch het advies van al die mensen in de wind slaat, dan lach ik ja. Het is gewoon altijd vaak hetzelfde liedje.
Ze heeft tijd nodig om erover na te denken wat ik alleen maar logisch vind, immers: wie kent haar vriend beter? Zij of een stel FOK!kers die een OP lezen die nota bene zij heeft geschreven?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:04 schreef Flawlesssss het volgende:
Ik denk na - dat deed ik ook al - maar ik kan niet meteen zeggen dat ik het uit ga maken. Juist daarover moet ik nadenken, zoiets beslis ik niet binnen een dagje. Ik wil kijken hoe het gaat tussen ons en ik wil eerlijk communiceren.
Eens. Maar wat ik ook een beetje raar vind is dat mensen daar soms na een relatie van een paar jaar opeens mee aankomen. Na een maand, of twee, weet je toch wel of iemand bij je past? Ja liefde maakt blind, maar tochquote:Op donderdag 10 april 2014 18:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik vind het altijd raar als mensen iemand als "saai" bestempelen. Alsof een ander jou moet entertainen. Zijn meestal mensen die zichzelf niet kunnen vermaken en altijd op zoek zijn naar impulsen van anderen en de buitenwereld
Inderdaad! Wegrennen van dat soort figuren.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik vind het altijd raar als mensen iemand als "saai" bestempelen. Alsof een ander jou moet entertainen. Zijn meestal mensen die zichzelf niet kunnen vermaken en altijd op zoek zijn naar impulsen van anderen en de buitenwereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |