abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138683060
quote:
5s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:33 schreef sig000 het volgende:

[..]

En dan snap ik het hoe dat kan?
Dat kan ik niet inschatten, tot nu toe roep je niet zulke slimme dingen.
pi_138683064
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:50 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Misschien is Uri Geller erbij betrokken?
Lijkt me sterk die liet alleen wat theelepels krombuigen.
pi_138683081
quote:
3s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:44 schreef sig000 het volgende:
Er is wel iets vreemd aan de hand met deze vlucht, je moet echt wel je best doen om vliegtuig spoorloos te laten verdwijnen maar het kan dus wel.
Nee, het is juist makkelijk om een vliegtuig te laten verdwijnen. Op 90% van alle vluchten van en naar de VS is er maar één systeem dat anderen laat zien wat je bent. Zet dat systeem uit een je bent onzichtbaar. En dat systeem is een relatief nieuw systeem, er vliegen talloze vliegtuigen rond zonder. Het enige wat hun niet doet verdwijnen, zijn regelmatige positie rapporten over de radio.

En dat geldt voor elke vlucht die meer dan een kleine 300 km uit de kust vliegt.

Het probleem is, dat mensen zoals jij een opinie hebben die niet gebaseerd is op de juiste kennis. Als je denkt dat alles en iedereen elke dag door iemand gevolgd wordt, dan is het inderdaad raar dat dingen verdwijnen. Ken je de werkelijkheid, dan is het bij lange na niet zo raar.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_138683118
Ik hoor erg weinig over maatregelen om dit soort dingen in de toekomst te vermijden. Alleen Malaysian Airways heeft maatregelen genomen. Het kan dus zo weer gebeuren bij een andere maatschappij.
Sinds de cockpit op slot kan heeft de piloot de alleenheerschappij.
pi_138683167
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:54 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoor erg weinig over maatregelen om dit soort dingen in de toekomst te vermijden. Alleen Malaysian Airways heeft maatregelen genomen. Het kan dus zo weer gebeuren bij een andere maatschappij.
Als je maatregelen wilt nemen moet je eerst weten wat de exacte oorzaak was.
pi_138683186
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:55 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Als je maatregelen wilt nemen moet je eerst weten wat de exacte oorzaak was.
De oorzaak is dat de cockpitdeur op slot kan van binnenuit.
pi_138683197
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:54 schreef Loekie1 het volgende:
Je kan pas de juiste maatregelen treffen als je weet wat er gebeurd is. Wat malaysian nu doet is paniekvoetbal en voegt niets toe aan de veiligheid. Ze proberen de schade te beperken.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:56 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Door eens en gok waarom... Hint:9/11
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_138683211
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:52 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Nee, het is juist makkelijk om een vliegtuig te laten verdwijnen. Op 90% van alle vluchten van en naar de VS is er maar één systeem dat anderen laat zien wat je bent. Zet dat systeem uit een je bent onzichtbaar. En dat systeem is een relatief nieuw systeem, er vliegen talloze vliegtuigen rond zonder. Het enige wat hun niet doet verdwijnen, zijn regelmatige positie rapporten over de radio.

En dat geldt voor elke vlucht die meer dan een kleine 300 km uit de kust vliegt.

Het probleem is, dat mensen zoals jij een opinie hebben die niet gebaseerd is op de juiste kennis. Als je denkt dat alles en iedereen elke dag door iemand gevolgd wordt, dan is het inderdaad raar dat dingen verdwijnen. Ken je de werkelijkheid, dan is het bij lange na niet zo raar.
Ah dus volgens jou is het koud kunstje voor een piloot om vliegtuig te laten verdwijnen?
pi_138683243
quote:
5s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ah dus volgens jou is het koud kunstje voor een piloot om vliegtuig te laten verdwijnen?
ja
C. Sagan
pi_138683245
quote:
5s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik denk dat elke piloot dit voor elkaar kan krijgen. Misschien even oefenen op de flightsimulator.
  woensdag 9 april 2014 @ 10:59:19 #111
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_138683265
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:56 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Een maatregel die in 2001 is ingesteld om de daarvoor bekende redenen.
Er gaat nooit een foolproof methode zijn om dit soort dingen te voorkomen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_138683327
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:58 schreef The_stranger het volgende:

[..]

ja
Ok, dat lijkt het dus vertrouwder dan het is dat vliegen?
pi_138683338
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:59 schreef Uccie het volgende:

[..]

Een maatregel die in 2001 is ingesteld om de daarvoor bekende redenen.

Dat is begrijpelijk, alleen al om de angst en paranoia bij de piloten weg te nemen. Maar nu moet een oplossing gezocht worden voor zelfmoordpiloten.
Ik zou het niet zo gek vinden om piloten op persoonlijk vlak regelmatig te controleren op het gebied van liefde, geld en eventuele depressieve verschijnselen.
pi_138683558
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:01 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ok, dat lijkt het dus vertrouwder dan het is dat vliegen?
Je bent gewoon afhankelijk van piloten ja. Ze kunnen ook de punt naar de grond richten, vindbaar of niet, je leven is aan hen overgeleverd. Als je door een incident als deze er ineens geen vertrouwen meer hebt, was je voorheen behoorlijk naief :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:10:10 #115
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_138683629
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:01 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat is begrijpelijk, alleen al om de angst en paranoia bij de piloten weg te nemen. Maar nu moet een oplossing gezocht worden voor zelfmoordpiloten.
Ik zou het niet zo gek vinden om piloten op persoonlijk vlak regelmatig te controleren op het gebied van liefde, geld en eventuele depressieve verschijnselen.
Want we weten zeker dat het hier een zelfmoordpiloot betreft?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_138683693
quote:
:')
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_138683734
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Je bent gewoon afhankelijk van piloten ja. Ze kunnen ook de punt naar de grond richten, vindbaar of niet, je leven is aan hen overgeleverd. Als je door een incident als deze er ineens geen vertrouwen meer hebt, was je voorheen behoorlijk naief :)
Tot nu ben ik overal met de motor of auto zelf heengereden, statistisch gezien een stuk gevaarlijker maar het idee dat je overgeleverd bent aan zo'n piloot is voor mij wel een drempel inderdaad.
pi_138683760
Voor al die mensen die het raar vinden dat ze in dit gebied nog geen brokstukken gevonden hebben:

Hoeveel denk je dat er nog drijft of überhaupt op dezelfde plek ligt als er een klasse 5 cycloon over heen is geraasd?

http://en.wikipedia.org/wiki/Cyclone_Gillian_%282014%29

Alsof stoelen of 'kotszakjes' na een maand dan nog steeds rustig ronddobberen...
In the coolest little capital of the world
pi_138683782
quote:

[..]

Ga je ook regelmatig de bus en taxichauffeur controleren?
pi_138683842
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:14 schreef EJ403 het volgende:

[..]

Ga je ook regelmatig de bus en taxichauffeur controleren?
Ik zou mij niet als taxichauffeur nemen.
pi_138683961
quote:
11s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:15 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik zou mij niet als taxichauffeur nemen.
Ik zou jou hoogstens aannemen als putjesschepper, om zo subsidie te ontvangen omdat ik een wajonger in dienst heb :')
pi_138684001
Taxichauffeurs voelen zich niet zo snel almachtig, maar als je over leven of dood kunt beschikken doordat er niemand is die je controleert, kun je je wel almachtig gaan voelen, zie Jansen Steur.
pi_138684021
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:19 schreef EJ403 het volgende:

[..]

Ik zou jou hoogstens aannemen als putjesschepper, om zo subsidie te ontvangen omdat ik een wajonger in dienst heb :')
Voel jezelf nu beter na die geweldige opmerking?
pi_138684036
quote:
5s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef sig000 het volgende:

[..]

Voel jezelf nu beter na die geweldige opmerking?
Ja.

Anders zou ik hem ook niet maken hè :7
pi_138684084
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef EJ403 het volgende:

[..]

Ja.

Anders zou ik hem ook niet maken hé :7
Prima, nu weer ontopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: