Die van jou stond niet in de reeks.quote:Op woensdag 9 april 2014 02:51 schreef Drugshond het volgende:
Ik was al begonnen meiske, gooi deze maar dicht.
Oh sorry dat had ik niet gezien.quote:Op woensdag 9 april 2014 02:51 schreef Drugshond het volgende:
Ik was al begonnen meiske, gooi deze maar dicht.
Ja dat betalen moet contant aan de balie en dat gaat nu dus even niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:38 schreef Karina het volgende:
Denk maar zo: eten en drinken door een rietje is goed voor de lijn
Hoezo doet de tandarts moeilijk? Kan hem het schelen of je geen verzekering hebt, als je maar betaalt lijkt me.
Ik zie wel.. ik kijk wel of de hulpverlening mij even wilt helpen met zoeken naar een oplossing. Ik heb nu even geen zin meer in allemaal tandartsen rondbellen en al dat gedoe. Mijn hele flikker doet pijn en ik moet zo naar mijn eigen huis omdat mijn nieuwe tandenborstel bezorgd gaat worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:45 schreef Karina het volgende:
Ah op die fiets. Geen mogelijkheid om bijv. in termijnen te betalen? Met een afgebroken tand lopen is kut, je hele mond en tong ga je dan bezeren.
Neuh zou ik ook geen zin in hebben en praten met een dikke lip zal ook niet zo lekker gaan.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie wel.. ik kijk wel of de hulpverlening mij even wilt helpen met zoeken naar een oplossing. Ik heb nu even geen zin meer in allemaal tandartsen rondbellen en al dat gedoe. Mijn hele flikker doet pijn en ik moet zo naar mijn eigen huis omdat mijn nieuwe tandenborstel bezorgd gaat worden.
Waarom krijg jij de rekening niet thuis gestuurd?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat betalen moet contant aan de balie en dat gaat nu dus even niet.
Ik betaal me al helemaal scheel aan premie en eigen risico en dan moet ik eens langs de tandarts en dan gaat het niet. Vroeger had je all-in zerzekring voor 55 gulden per maand...
#pissig.
Ik las met een afgebroken tand in je kut, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:45 schreef Karina het volgende:
Ah op die fiets. Geen mogelijkheid om bijv. in termijnen te betalen? Met een afgebroken tand lopen is kut, je hele mond en tong ga je dan bezeren.
Jij hebt de laatste tijd wel vaker last van verkeerd lezen he? Misschien heb je een brilletje nodig.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las met een afgebroken tand in je kut, maar dat zal wel aan mij liggen.
Die tandenborstel is nu toch geen prioriteit?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie wel.. ik kijk wel of de hulpverlening mij even wilt helpen met zoeken naar een oplossing. Ik heb nu even geen zin meer in allemaal tandartsen rondbellen en al dat gedoe. Mijn hele flikker doet pijn en ik moet zo naar mijn eigen huis omdat mijn nieuwe tandenborstel bezorgd gaat worden.
Nee, dat doen ze pas als de incasso mee gaat doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:01 schreef Njosnavelin het volgende:
En dan is het waarschijnlijk ook al 50% verhoogd ofzo.
Doen ze dat elke keer?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:07 schreef Specularium het volgende:
En altijd die rontgenfotos van 70 euro he?
Nergens voor nodig elke keer, toch maar even snel doen tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |