SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:![]()
Veelal erg gemeen, zwaktes uitbuitende en dan de denigrerende grappen... Het leven gaat niet altijd over rozen zullen we maar zeggen.quote:
Veelal erg gemeen, zwaktes uitbuitende en dan de denigrerende grappen... Het leven gaat niet altijd over rozen zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:55 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Vertel jij gelijk ook jouw verhaal dan.
Niks mis met Vicky hoor.
Oh maar ik beloof je dat ik super lief ben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelal erg gemeen, zwaktes uitbuitende en dan de denigrerende grappen... Het leven gaat niet altijd over rozen zullen we maar zeggen.
Al kan het ook zo zijn dat deze afkeer voortkomt uit jaloezie en stiekeme bewondering. Wie zal het zeggen.
ja vieze stalker die wietparkietquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:49 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Schat, zeg maar Vicky.![]()
Oh spreek je uit ervaring? Haha
Ze was ook zwanger toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja vieze stalker die wietparkiet
er schijnt hier een meisje te zitten die door hem meerdere accounts heeft moeten aanmaken
Snowbells moet de update in je FoBo hebben gezienquote:Op woensdag 9 april 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snowbells is kennelijk ook een groot fan van deze literaire pracht en praal.
ik zal ook eens een kijkje nemenquote:Op woensdag 9 april 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snowbells moet de update in je FoBo hebben gezien
hou je smoelquote:Op woensdag 9 april 2014 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
naast stalker ook topickiller
tis wat
Ja, alleen de vloer er nog in en dan 16 april verhuizen.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent ook al druk bezig denk ik?
Prima, das altijd leuk. Beetje klussen en kloar.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, alleen de vloer er nog in en dan 16 april verhuizen.
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, alleen de vloer er nog in en dan 16 april verhuizen.
Ah, zelfde constructie of echt op jezelf?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik blijf in Almere,maar dan een ander stadsdeel.
Echt op mijzelf, maar dan 1 keer per week begeleiding.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, zelfde constructie of echt op jezelf?
Nice.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Echt op mijzelf, maar dan 1 keer per week begeleiding.
Dat wil je niet. Internet is al een dag dusdanig onstabiel dat ik het spel elke ronde gemiddeld 2x vastzetquote:
Herkenbare klachtquote:Op woensdag 9 april 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Internet is al een dag dusdanig onstabiel dat ik het spel elke ronde gemiddeld 2x vastzet
Wifi is hier de laatste dagen ook kut.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Internet is al een dag dusdanig onstabiel dat ik het spel elke ronde gemiddeld 2x vastzet
Dat laatste heb ik nu dus wel in zijn extreme. Mensen op je laten wachten met die melding is gewoon leuk. Er zelf last van hebben nietquote:Op woensdag 9 april 2014 02:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Herkenbare klacht
Maar nu zit ik in ons eigen huisje in Groningen met ons eigen internet aan onze eigen eettafel met mijn eigen laptop en fucking dicht bij onze eigen router![]()
Net een potje gespeeld zonder lagOf soms wel dat hij zo'n lagmelding geeft (maar volgens mij ligt dat echt aan het spel zélf, want dat geeft hij bij iedereen), maar niet meer dat ik sterf doordat die lijntjes verspringen
Je bikini rocken... Ik probeer mij hier echt een beeld bij te vormen.quote:Op woensdag 9 april 2014 02:51 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
chicks die niet deze bikini rocken op het strand!
Waarom zou je dan überhaupt iets aantrekken?quote:Op woensdag 9 april 2014 02:51 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
chicks die niet deze bikini rocken op het strand!
Nee iddquote:Op woensdag 9 april 2014 03:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nu dus wel in zijn extreme. Mensen op je laten wachten met die melding is gewoon leuk. Er zelf last van hebben niet
[..]
Je bikini rocken... Ik probeer mij hier echt een beeld bij te vormen.
Vandaag dacht ik paar keer extreem goed bezig te zijn. Totdat alle lijntjes verdwenen en al zeker 10 seconden dood te zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 03:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zou je dan überhaupt iets aantrekken?
[..]
Nee idd
Ik heb zo vaak potjes potentieel kunnen winnen (dat ik de hele tijd bovenaan stond) en hij vervolgens begon te verspringen en ik telkens daardoor stierf terwijl ik nog makkelijk kon blijven leven
Zo schijtirritant is dat
Ja idd, en met een beetje pech doet 'ie het dan pas weer als de volgende ronde al is begonnen en zit je tegen die tijd ook al tegen de muurquote:Op woensdag 9 april 2014 03:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag dacht ik paar keer extreem goed bezig te zijn. Totdat alle lijntjes verdwenen en al zeker 10 seconden dood te zijn.
Helaas moest ik toen lachen, maar je zit in Groningen inmiddels? Gefeliciteerd
Goed geregeld. Heeft hij nog paar weken om het huis voor de 100% leefbaar te maken voordat jij definitief intrektquote:Op woensdag 9 april 2014 03:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, en met een beetje pech doet 'ie het dan pas weer als de volgende ronde al is begonnen en zit je tegen die tijd ook al tegen de muur
Haha ja, thanksBen nog niet helemaal over (moet nog paar dagen werken voor m'n contract afloopt en eind vd maand een boedelbak huren voor mijn shit), maar Mono wel
Hehehe, ik ben net een vent, hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 03:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed geregeld. Heeft hij nog paar weken om het huis voor de 100% leefbaar te maken voordat jij definitief intrekt
Maar ik ben weg. Morgen ga ik weer smeken om een executie ter plekke als ik mijn wekker hoor.
wakker, op het werk, koffie drinken.quote:
Wakker, thuis, thee drinken..quote:Op woensdag 9 april 2014 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wakker, op het werk, koffie drinken.
en met u?
ik vermoed dat diequote:Op woensdag 9 april 2014 07:39 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Wakker, thuis, thee drinken..
Straks mn zoontje naar de oppas brengen,
en vanmiddag naar het ziekenhuis. Mijn tweede huis
Helemaal niet hoor. Ik ben zeer positief ingesteld dus kan ik me daar maar beter thuis voelen toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed dat dieeen beetje sarcastisch is?
okequote:Op woensdag 9 april 2014 07:41 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Helemaal niet hoor. Ik ben zeer positief ingesteld dus kan ik me daar maar beter thuis voelen toch?
Niks bijzonders. Alleen weer het zoveelste gesprek over het behandelingsplan.quote:
succesquote:Op woensdag 9 april 2014 07:50 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Alleen weer het zoveelste gesprek over het behandelingsplan.
Ik ben na 8 maanden nog steeds niet ontstekingsvrij, dus lijkt me dat er dan iets niet goed gaat daar met hun ideeën over behandelplannen enzo. Dus ik ga vandaag alles vragen wat ik wil weten, en ik zeg dat ik met bepaalde dingen wil stoppen en als dat allemaal een probleem word vraag ik in het AMC een second opinion aan..![]()
hoe oud is de kleine nu eigenlijk?quote:
typisch moedersquote:Op woensdag 9 april 2014 07:59 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
1,5 jaar..![]()
Hij is qua motoriek heel snel. Ook erg sterk.
Lang en slank mannetje.
Qua praten is hij lui. Hij weet wel hoe het moet, want soms zegt ie eens iets.
Maar hij vind het wel best, lijkt het. Hij kan zich zo prima redden en lijkt woorden nog niet zo
belangrijk te vinden haha. Alleen als ik niet snel genoeg ben, dan kan hij het opeens wel haha.
Wat?!quote:
dat jaquote:Op woensdag 9 april 2014 08:10 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Wat?!Sorry, ik weet het.
Jij vraagt de leeftijd en ik geef een half A-4tje aan tekst haha. Excuses!
het was ook mijn fout om het te vragen, ik had het moeten wetenquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was ook mijn fout om het te vragen, ik had het moeten weten
ik zeur nietquote:Op woensdag 9 april 2014 08:15 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dat is waar.
En mensen moeten trouwens niet zo zeuren.
Wacht maar tot ze zelf (ooit, als het gebeurt) kinderen hebben.
Moet je ze horen..
oke danquote:Op woensdag 9 april 2014 08:17 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik heb het ook over mensen in het algemeen!
wil ook wel eens op je lachspieren werkenquote:Op woensdag 9 april 2014 08:20 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahahahaha.. God kinderen kunnen soms zo op je lachspieren werken.. Hik hik..![]()
Hahaha..quote:Op woensdag 9 april 2014 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil ook wel eens op je lachspieren werken
tja, toch al dik 2 uur wakkerquote:Op woensdag 9 april 2014 08:24 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha..Wat een opmerkingen weer op deze vroege ochtend..
ach ja, gelukkig heb ik een hele stapel papier om door te lezenquote:
beetje moe. en ik twijfel of ik verkouden ben of dat mijn hooikoorts dit jaar vroeg begintquote:Op woensdag 9 april 2014 08:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hoe gaat het beer?
[..]![]()
![]()
Hoe gaat het met je?
Hooikoorts zou kunnen maar ik denk de eerste aangezien er fikse buien zijn geweestquote:Op woensdag 9 april 2014 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje moe. en ik twijfel of ik verkouden ben of dat mijn hooikoorts dit jaar vroeg begint
ik denk dat eerste
Goed hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 08:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hoe gaat het beer?
[..]![]()
![]()
Hoe gaat het met je?
Hai Zooiquote:
quote:Your video will begin converting in approximately 00:44:17. If you have other things to do besides stare at this screen, you can leave this page and we’ll email you when your video is ready to watch.
Vimeo Plus members don’t wait for their videos to convert.
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:58 schreef LittleBrownie het volgende:
You make me breakouuutttt, make me breakout.
HOIIIIIIquote:
goedemorgen jongedame, hoe maakt u het?quote:
Mogguh!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen jongedame, hoe maakt u het?
ohw, succesquote:Op woensdag 9 april 2014 11:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mogguh!
Gaat gaat, tentamenperiode enzo
5 waarvan al 2 gehad. Morgen wiskundequote:Op woensdag 9 april 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, succes
hoeveel tentamens heb je?
moet toch een makkie voor jou zijn?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
5 waarvan al 2 gehad. Morgen wiskunde
Niet als ik niks heb gedaan tot nu toequote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet toch een makkie voor jou zijn?
hmm, dat is dan niet zo handig neequote:Op woensdag 9 april 2014 11:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet als ik niks heb gedaan tot nu toe
Hallo!quote:
En nee, ik loop altijd een paar weken achter op iedereen.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:42 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie de inmiddels gehypte, Belgische reclame al gezien?
Yup, hier ook geplaatstquote:Op woensdag 9 april 2014 11:42 schreef Flippiee het volgende:
Speciaal voor jou danquote:Op woensdag 9 april 2014 11:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
En nee, ik loop altijd een paar weken achter op iedereen.
Oh gemist.quote:
Ohhhh die scrambled letters ken ik wel.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-op-eigen-begrafenis
[..]
Oh gemist.![]()
nee, ik weigerquote:Op woensdag 9 april 2014 11:42 schreef Flippiee het volgende:
Oh onhandig. Bij mij doet hij et welquote:
Je heb geen keus.quote:
Absoluut met je eens. Heel goed over nagedacht, en slim om het tweetalig te doen. (Geen idee of dat altijd zo is.)quote:Op woensdag 9 april 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Tevens vond ik hem wel erg goed/heftig
wedden van wel?quote:
[ aan het eind van de linkquote:Op woensdag 9 april 2014 11:46 schreef Flippiee het volgende:
Oh onhandig. Bij mij doet hij et wel. Daar gaat mijn poging om je wat meer bij de tijd te brengen.
Ik ben een vrouw. Mijn wil is wet.quote:
Oh ohja.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[ aan het eind van de linkDAWERKNIEHE
ff kijken dus
probeer me maar te dwingenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, Mijn wil is wet.
[..]
Oh ohja.
Yay![]()
Ik heb zo'n hekel aan die kutpaupers die hun hond los laten lopen langs het spoor. Ik trap ook gewoon altijd hard op de typhoon als ik een hond los zie lopen. Laat hem maar angstig het bos in rennenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:54 schreef Rezania het volgende:
Gewoon al twee uur onderweg over een stuk waar ik normaal 35 minuten over doe.Er was een hond aangereden door een sprinter.
Hij heeft gewoon D/PM hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Waar is Porkbeans? Ik moet hem namelijk gelijk geven over KLB.
Mensen gaan bat shit omdat ik de manier waarop iemand vroeg of ik een vriend hebt niet leuk vond.
''yeah right. Al die bitches zeiken altijd dat zij een lieve aardige jongen willen maar ondertussen laten ze zich kei hard nemen door de arrogante/ egoistische mannen die hun na 1 keer sex kei hard laat vallen. En gezien je fotoboek wat overigens een schreeuw om aandacht is (zeker gezien je tweede foto ) ben je alles behalve een uitzondering lieverd. ''
Is het tegenwoordig verboden om war huid te laten zien? Het is niet alsof ik een foto maakt waarin ik mijn benen wijd open staan, come on.
Ik ben hierquote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mensen gaan bat shit omdat ik de manier waarop iemand vroeg of ik een vriend hebt niet leuk vond.
''yeah right. Al die bitches zeiken altijd dat zij een lieve aardige jongen willen maar ondertussen laten ze zich kei hard nemen door de arrogante/ egoistische mannen die hun na 1 keer sex kei hard laat vallen. En gezien je fotoboek wat overigens een schreeuw om aandacht is (zeker gezien je tweede foto ) ben je alles behalve een uitzondering lieverd. ''
Is het tegenwoordig verboden om war huid te laten zien? Het is niet alsof ik een foto maakt waarin ik mijn benen wijd open staan, come on.
Nee.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben hier
Haha zie je wel
En helemaal omdat je een vrouwlijke (mooie , mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen) bent, worden ze helemaal leip in KLB
Heb het toch gedaanquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 14:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ah-pah-pah-paaaah. Dat ga ik tegen de juf zeggen!
Onzin. Op je andere account kan je dat toch wel doen?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:17 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ben ik te nieuw voor.
Ze is geen kloonquote:Op woensdag 9 april 2014 14:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Onzin. Op je andere account kan je dat toch wel doen?
Ik weet allesquote:
Misschien mijn tweelingzus(je)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
En terecht. Hoe fucking dom kan je zijn om je hond los te laten bij een druk spoor?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die kutpaupers die hun hond los laten lopen langs het spoor. Ik trap ook gewoon altijd hard op de typhoon als ik een hond los zie lopen. Laat hem maar angstig het bos in rennen
Amaquote:Op woensdag 9 april 2014 14:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel knap dat je als newbie echt alles al weet. Hoe je je online-ofline status moet verbergen, een mooie UI, icoontjes naast berichtjes etc.
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Hoe is het met u jongedamequote:
Jaaquote:
Dat is stomquote:Op woensdag 9 april 2014 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaa
Moet godverdomme een week wachten op mijn rijbewijs
Yep, ach ik heb de tijdquote:
vroegah kreeg je dat tenminste nog dezelfde dagquote:Op woensdag 9 april 2014 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaa
Moet godverdomme een week wachten op mijn rijbewijs
Maar vandaag is niet vroegahquote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah kreeg je dat tenminste nog dezelfde dag
my nigga my niggaquote:
post later opgelostquote:Op woensdag 9 april 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staat een '[' achter de link.
gr gr
Vinesquote:
Hoezo knap?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel knap dat je als newbie echt alles al weet. Hoe je je online-ofline status moet verbergen, een mooie UI, icoontjes naast berichtjes etc.
Ohquote:Op woensdag 9 april 2014 14:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat liedje werd veel gebruikt bij vines.
wel een beetje epileptisch UIquote:Op woensdag 9 april 2014 14:48 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Hoezo knap?
Het design van FOK! is zo eenvoudig dat dat allemaal makkelijk te vinden is. Ik heb ervaring op andere fora's met een design dat bijna overeenkomt met FOK!, dus zo knap wil ik het niet noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |