Daar werkt ze niet alleen heur.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:53 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, zo jammer dat dit de AH is![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar werkt ze niet alleen heur.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Sex.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet even niet meer wat voor interesses ik toe moet voegen. Alleen serieuze interesses dus geen Monster of Doritos ofzo.
Dat tentamen van je is echt niet interessant hè?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt een makkie denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:42 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Dat tentamen van je is echt niet interessant hè?
Wat voor studie doe je en in welk jaar zit je?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wordt een makkie denk ik.
Heb net even het tentamen van de vorige keer bekeken en het lijkt me kinderlijk eenvoudig.
Iets met muziek, je favoriete bands, festivals (desnoods festivals waar je graag heen zou willen gaan), reizen (ook waar je graag naar toe zou willen gaan, dan denken ze dat je avontuurlijk bent. Hoe je echt bent kun je altijd na de seks verklappen)quote:Op woensdag 9 april 2014 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet even niet meer wat voor interesses ik toe moet voegen. Alleen serieuze interesses dus geen Monster of Doritos ofzo.
Iets met boeken en dingen geloof ik. Geen idee. Hbo, vierde jaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:44 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je en in welk jaar zit je?
Zin/tijd om ons 2e potje even te spelen?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:20 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog nog nog
Ik zie 'm al helemaal liggen.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iets met muziek, je favoriete bands, festivals (desnoods festivals waar je graag heen zou willen gaan), reizen (ook waar je graag naar toe zou willen gaan, dan denken ze dat je avontuurlijk bent. Hoe je echt bent kun je altijd na de seks verklappen)
Goed om te lezen dat tentamens halen in het vierde jaar op die manier nog steeds mogelijk is. Ik zit nu in het tweede jaar. Hbo. Rechten. Groetjes. Kus.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iets met boeken en dingen geloof ik. Geen idee. Hbo, vierde jaar.
Blijf dromenquote:Op woensdag 9 april 2014 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie 'm al helemaal liggen.Na vier seconden klaarkomen en dan schreeuwend naar je faptop rennen om nog even gauw een Umtiti met havik op auction binnen te hengelen.
Ohhh! In je face, DS2!quote:
Ik begreep 'm.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:47 schreef x1N2ition het volgende:
Die woordvolgorde zuigt, maar je snapt wat ik bedoel.
Mijn muzieksmaak is zo breed.. van top 40 tot jostiband (met triangel)quote:Op woensdag 9 april 2014 00:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iets met muziek, je favoriete bands, festivals (desnoods festivals waar je graag heen zou willen gaan), reizen (ook waar je graag naar toe zou willen gaan, dan denken ze dat je avontuurlijk bent. Hoe je echt bent kun je altijd na de seks verklappen)
Ga je binnenkort eens mee naar een hardcorefeestje dan? Regelen we samen een paar kaalgeschoren chicks.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is zo breed.. van top 40 tot jostiband (met triangel)
Ok dat is niet waar maar ik vind weinig echt niet mooie muziek.
Ok, dat gaat me toch te ver.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga je binnenkort eens mee naar een hardcorefeestje dan? Regelen we samen een paar kaalgeschoren chicks.
Hbo is geen studie, het is een opleiding.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:44 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je en in welk jaar zit je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hbo is geen studie, het is een opleiding.Lange cursus toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hbo is geen studie, het is een opleiding.Een parttime speeltuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja.quote:
Valt ook wel meequote:Op woensdag 9 april 2014 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit ja.
Op universitair niveeau wordt het kaf van het koren gescheiden.
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met die vetnek zijn? Is 'ie al van de uni afgeschopt?
Nee dusquote:Op woensdag 9 april 2014 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valt ook wel mee
Ik doe een universitaire opleiding om een voorbeeld te geven.
Goed, neem aan dat je het over VDM hebtquote:Op woensdag 9 april 2014 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met die vetnek zijn? Is 'ie al van de uni afgeschopt?
Spreek je die nog wel eens?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed, neem aan dat je het over VDM hebt
Uiteraard.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed, neem aan dat je het over VDM hebt
En dat kondigen ze dan aan als 'reces' zodat iedereen denkt dat het een heel dure opleiding is.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:59 schreef x1N2ition het volgende:
Hbo is gewoon bedroevend. Ik ben deze week vrij, had vorige week twee tentamens en had de week daarvoor 'vakantie' om te leren.
En dan je tentamens halen met de inspanning die jij er nu voor levert.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dat kondigen ze dan aan als 'reces' zodat iedereen denkt dat het een heel dure opleiding is.
Jup. Had in januari 8 tentamens. Bijna zonder leren heb ik er 6 gehaald. De andere twee heb dus deze week.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:03 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
En dan je tentamens halen met de inspanning die jij er nu voor levert.
Klinkt goedquote:Op woensdag 9 april 2014 01:19 schreef poker4lifee het volgende:
uni stelt ook geen kut voor hoor
leiden uni tenminste
keuzevak met een openboek tentamen
1 uur per week school de komende 2/3 maanden of tot wanneer dit schooljaar duurt
elk tentamen multiple choice
als je de herkansing niet haalt een speciaal tentamen het jaar daarna en als je die niet haalt nog 2 kansen
jsdz9gjz09hfF8shz89hw98eh
gl morgen Lind
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:19 schreef poker4lifee het volgende:
leiden uni tenminste
1 uur per week school de komende 2/3 maanden of tot wanneer dit schooljaar duurt
als je de herkansing niet haalt een speciaal tentamen het jaar daarna en als je die niet haalt nog 2 kansen
gl morgen Lind
moest voor het tentamen dat ik vandaag had en me netjes voor verslapen had ook nog eens dingen over ozzie lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moest voor het tentamen dat ik vandaag had en me netjes voor verslapen had ook nog eens dingen over ozzie leren
oalol watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf man.quote:![]()
Dat is echt ziek.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:38 schreef Lindgren. het volgende:
match met
[ afbeelding ]
"ha ha hey jij hebt het tinderen zeker nog niet onder de knie?"
deze vind ik eerlijkj gezegd ook wel vreemdquote:Op woensdag 9 april 2014 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
lol wat![]()
[..]
Wtf man.![]()
Dat is echt ziek.
quote:
quote:
TrapZquote:Op woensdag 9 april 2014 01:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
deze vind ik eerlijkj gezegd ook wel vreemd
klismafilie (opgewonden worden van het reinigen van de darmen)
[..]![]()
Wat een dingen.quote:
wtfquote:
quote:
Die is wel bekend toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:46 schreef poker4lifee het volgende:
hier moest ik overigens wel gelijk aan onze plassende vriend denken
Voyeurisme: Zonder toestemming kijken naar andere(n) bij seksuele activiteiten, uitkleden of naakt zijn. Denk hierbij aan bij huizen naar binnen gluren tijdens het uitlaten van de hond, of filmpjes maken onder gordijnen van paskamers door. De prevalentie is 11,5 % bij mannen en 3,9% bij vrouwen.
quote:
yupquote:
lolquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kom net toch een chick tegen op Tinder![]()
check je app
tja die shit doen ze natuurlijk ook maar voor 1 iemand, had Rik mooi al die anti chelsea posts niet gelezen blijkbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same here.quote:
Wat heb ik daaraan als ik toch niet meer in het gesprek zit?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kom net toch een chick tegen op Tinder![]()
check je app
Ik had het dan ook tegen Mo.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb ik daaraan als ik toch niet meer in het gesprek zit?
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een dingen.![]()
Doet me denken aan Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.
Hier had ik ook overheen gelezen. Waar zie je me voor aan dat ik dat doequote:Op woensdag 9 april 2014 01:46 schreef poker4lifee het volgende:
hier moest ik overigens wel gelijk aan onze plassende vriend denken
Voyeurisme: Zonder toestemming kijken naar andere(n) bij seksuele activiteiten, uitkleden of naakt zijn. Denk hierbij aan bij huizen naar binnen gluren tijdens het uitlaten van de hond, of filmpjes maken onder gordijnen van paskamers door. De prevalentie is 11,5 % bij mannen en 3,9% bij vrouwen.
11.5% van de mannen heeft het, dus zeker ook mannen hierquote:Op woensdag 9 april 2014 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hier had ik ook overheen gelezen. Waar zie je me voor aan dat ik dat doe(nee, dat doe ik niet)
Ik ken wel iemand hier die dat doet.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
11.5% van de mannen heeft het, dus zeker ook mannen hier
Telt anoniem mee kijken op mfc naar camgirls ook ?
UvA is wel wat strenger. Het enige waar je iets bij mocht hebben was een SPSS tentamen. Je hebt maar één herkansing, mits het vak niet meer gegeven wordt (ik had daarom nog een extra herkansing).quote:Op woensdag 9 april 2014 01:19 schreef poker4lifee het volgende:
leiden uni tenminste
gl morgen Lind
Ik doe het zelf ook wel eens hoor, niets mis mee.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand hier die dat doet.
Filmpjes maken onder de gordijnen van paskamers door ja?quote:Op woensdag 9 april 2014 08:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook wel eens hoor, niets mis mee.
Nee, dat wat ik schreef: mfc bezoeken.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Filmpjes maken onder de gordijnen van paskamers door ja?
Dat kan bij ons zelfs niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je grote opdrachten hebt die voor een bepaald percentage meetellen voor je eindcijfer, dan moet je alsnog alles voldoende hebben gehaald. Je hoort ook vaak dat je namelijk een 8 voor die opdracht kan halen en dan een 4 voor het tentamenDat kan dus niet bij ons.
Maar volgens mij gebeurt daar niets zonder toestemming. Camgirls doen het erom.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, dat wat ik schreef: mfc bezoeken.
quote:
Kansloos ja. Ik kreeg dit jaar 3 ECTS voor een tentamen, 4 essays en een onderzoek terwijl ik voor een ander vak 4 ECTS kreeg voor een multiple choice tentamen.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een vriend van mij had praktisch gezien hetzelfde vak (dezelfde boeken namelijk) en die moesten een paper erbij schrijven, mochten ze ook nog eens een 2e versie van inleveren. Uiteindelijk hadden fucking veel mensen daardoor dus een 8 ofzo. Telde die ook nog eens voor de helft mee ofzoHij had voor het tentamen een 3,5 en had het daarom gehaald met een 5,5 ofzo. Slaat echt helemaal nergens op.
Dus jij had echt jouw ultimate team.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:08 schreef Vadid het volgende:
Wat voor teams hebben jullie tot het TOTS? Ik heb Vieri en het team verkocht omdat ik op de IF's na het beste team bereikt had
Ik heb ook wel zo'n vak gehad trouwens. 6EC voor een tentamen met 30 meerkeuze. Ik had een samenvatting 1x doorgelezen en had oefenvragen van iemand gekregen (nog niet eens de helft daarvan gemaakt). Die oefenvragen bleken dus deels terug te komen in het tentamenquote:Op woensdag 9 april 2014 09:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kansloos ja. Ik kreeg dit jaar 3 ECTS voor een tentamen, 4 essays en een onderzoek terwijl ik voor een ander vak 4 ECTS kreeg voor een multiple choice tentamen.
Nice.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zo'n vak gehad trouwens. 6EC voor een tentamen met 30 meerkeuze. Ik had een samenvatting 1x doorgelezen en had oefenvragen van iemand gekregen (nog niet eens de helft daarvan gemaakt). Die oefenvragen bleken dus deels terug te komen in het tentamen
Arias speelt wel best goed de laatste tijdquote:Op woensdag 9 april 2014 09:17 schreef Lindgren. het volgende:
SerieusMan Utd is geïnteresseerd in Arias van PSV
[..]
Nice.
Best begrijpelijk. Waarschijnlijk wil Utd op rechts gewoon net zo'n blinde stand-in als ze op links hebben met Buttnertje.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:17 schreef Lindgren. het volgende:
SerieusMan Utd is geïnteresseerd in Arias van PSV
neen alleen nog motm baquote:Op woensdag 9 april 2014 09:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus jij had echt jouw ultimate team.
Tsja, als zelfs Pieters daar prima mee kanquote:Op woensdag 9 april 2014 09:29 schreef DutchSL het volgende:
Ach, hij lijkt me best geschikt voor de Engelse middenmoot.
Dat is jouw ultimate speler voor jouw ultimate team.quote:
Ah, en hoe ziet het ultimate team van TrapZ eruit?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is jouw ultimate speler voor jouw ultimate team.
quote:Op woensdag 9 april 2014 09:41 schreef Vadid het volgende:
[..]
Ah, en hoe ziet het ultimate team van TrapZ eruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |