quote:
Die is wel bekend toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:46 schreef poker4lifee het volgende:
hier moest ik overigens wel gelijk aan onze plassende vriend denken
Voyeurisme: Zonder toestemming kijken naar andere(n) bij seksuele activiteiten, uitkleden of naakt zijn. Denk hierbij aan bij huizen naar binnen gluren tijdens het uitlaten van de hond, of filmpjes maken onder gordijnen van paskamers door. De prevalentie is 11,5 % bij mannen en 3,9% bij vrouwen.
quote:
yupquote:
lolquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kom net toch een chick tegen op Tinder![]()
check je app
tja die shit doen ze natuurlijk ook maar voor 1 iemand, had Rik mooi al die anti chelsea posts niet gelezen blijkbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same here.quote:
Wat heb ik daaraan als ik toch niet meer in het gesprek zit?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kom net toch een chick tegen op Tinder![]()
check je app
Ik had het dan ook tegen Mo.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb ik daaraan als ik toch niet meer in het gesprek zit?
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een dingen.![]()
Doet me denken aan Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.
Hier had ik ook overheen gelezen. Waar zie je me voor aan dat ik dat doequote:Op woensdag 9 april 2014 01:46 schreef poker4lifee het volgende:
hier moest ik overigens wel gelijk aan onze plassende vriend denken
Voyeurisme: Zonder toestemming kijken naar andere(n) bij seksuele activiteiten, uitkleden of naakt zijn. Denk hierbij aan bij huizen naar binnen gluren tijdens het uitlaten van de hond, of filmpjes maken onder gordijnen van paskamers door. De prevalentie is 11,5 % bij mannen en 3,9% bij vrouwen.
11.5% van de mannen heeft het, dus zeker ook mannen hierquote:Op woensdag 9 april 2014 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hier had ik ook overheen gelezen. Waar zie je me voor aan dat ik dat doe(nee, dat doe ik niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |