Daar werkt ze niet alleen heur.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:53 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, zo jammer dat dit de AH is![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar werkt ze niet alleen heur.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Sex.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet even niet meer wat voor interesses ik toe moet voegen. Alleen serieuze interesses dus geen Monster of Doritos ofzo.
Dat tentamen van je is echt niet interessant hè?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt een makkie denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:42 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Dat tentamen van je is echt niet interessant hè?
Wat voor studie doe je en in welk jaar zit je?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wordt een makkie denk ik.
Heb net even het tentamen van de vorige keer bekeken en het lijkt me kinderlijk eenvoudig.
Iets met muziek, je favoriete bands, festivals (desnoods festivals waar je graag heen zou willen gaan), reizen (ook waar je graag naar toe zou willen gaan, dan denken ze dat je avontuurlijk bent. Hoe je echt bent kun je altijd na de seks verklappen)quote:Op woensdag 9 april 2014 00:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet even niet meer wat voor interesses ik toe moet voegen. Alleen serieuze interesses dus geen Monster of Doritos ofzo.
Iets met boeken en dingen geloof ik. Geen idee. Hbo, vierde jaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:44 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je en in welk jaar zit je?
Zin/tijd om ons 2e potje even te spelen?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:20 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog nog nog
Ik zie 'm al helemaal liggen.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iets met muziek, je favoriete bands, festivals (desnoods festivals waar je graag heen zou willen gaan), reizen (ook waar je graag naar toe zou willen gaan, dan denken ze dat je avontuurlijk bent. Hoe je echt bent kun je altijd na de seks verklappen)
Goed om te lezen dat tentamens halen in het vierde jaar op die manier nog steeds mogelijk is. Ik zit nu in het tweede jaar. Hbo. Rechten. Groetjes. Kus.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iets met boeken en dingen geloof ik. Geen idee. Hbo, vierde jaar.
Blijf dromenquote:Op woensdag 9 april 2014 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie 'm al helemaal liggen.Na vier seconden klaarkomen en dan schreeuwend naar je faptop rennen om nog even gauw een Umtiti met havik op auction binnen te hengelen.
Ohhh! In je face, DS2!quote:
Ik begreep 'm.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:47 schreef x1N2ition het volgende:
Die woordvolgorde zuigt, maar je snapt wat ik bedoel.
Mijn muzieksmaak is zo breed.. van top 40 tot jostiband (met triangel)quote:Op woensdag 9 april 2014 00:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iets met muziek, je favoriete bands, festivals (desnoods festivals waar je graag heen zou willen gaan), reizen (ook waar je graag naar toe zou willen gaan, dan denken ze dat je avontuurlijk bent. Hoe je echt bent kun je altijd na de seks verklappen)
Ga je binnenkort eens mee naar een hardcorefeestje dan? Regelen we samen een paar kaalgeschoren chicks.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is zo breed.. van top 40 tot jostiband (met triangel)
Ok dat is niet waar maar ik vind weinig echt niet mooie muziek.
Ok, dat gaat me toch te ver.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga je binnenkort eens mee naar een hardcorefeestje dan? Regelen we samen een paar kaalgeschoren chicks.
Hbo is geen studie, het is een opleiding.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:44 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je en in welk jaar zit je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hbo is geen studie, het is een opleiding.Lange cursus toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hbo is geen studie, het is een opleiding.Een parttime speeltuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja.quote:
Valt ook wel meequote:Op woensdag 9 april 2014 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit ja.
Op universitair niveeau wordt het kaf van het koren gescheiden.
quote:Op woensdag 9 april 2014 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met die vetnek zijn? Is 'ie al van de uni afgeschopt?
Nee dusquote:Op woensdag 9 april 2014 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valt ook wel mee
Ik doe een universitaire opleiding om een voorbeeld te geven.
Goed, neem aan dat je het over VDM hebtquote:Op woensdag 9 april 2014 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met die vetnek zijn? Is 'ie al van de uni afgeschopt?
Spreek je die nog wel eens?quote:Op woensdag 9 april 2014 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed, neem aan dat je het over VDM hebt
Uiteraard.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed, neem aan dat je het over VDM hebt
En dat kondigen ze dan aan als 'reces' zodat iedereen denkt dat het een heel dure opleiding is.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:59 schreef x1N2ition het volgende:
Hbo is gewoon bedroevend. Ik ben deze week vrij, had vorige week twee tentamens en had de week daarvoor 'vakantie' om te leren.
En dan je tentamens halen met de inspanning die jij er nu voor levert.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dat kondigen ze dan aan als 'reces' zodat iedereen denkt dat het een heel dure opleiding is.
Jup. Had in januari 8 tentamens. Bijna zonder leren heb ik er 6 gehaald. De andere twee heb dus deze week.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:03 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
En dan je tentamens halen met de inspanning die jij er nu voor levert.
Klinkt goedquote:Op woensdag 9 april 2014 01:19 schreef poker4lifee het volgende:
uni stelt ook geen kut voor hoor
leiden uni tenminste
keuzevak met een openboek tentamen
1 uur per week school de komende 2/3 maanden of tot wanneer dit schooljaar duurt
elk tentamen multiple choice
als je de herkansing niet haalt een speciaal tentamen het jaar daarna en als je die niet haalt nog 2 kansen
jsdz9gjz09hfF8shz89hw98eh
gl morgen Lind
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:19 schreef poker4lifee het volgende:
uni stelt ook geen kut voor hoor
leiden uni tenminste
keuzevak met een openboek tentamen
1 uur per week school de komende 2/3 maanden of tot wanneer dit schooljaar duurt
elk tentamen multiple choice
als je de herkansing niet haalt een speciaal tentamen het jaar daarna en als je die niet haalt nog 2 kansen
jsdz9gjz09hfF8shz89hw98eh
gl morgen Lind
moest voor het tentamen dat ik vandaag had en me netjes voor verslapen had ook nog eens dingen over ozzie lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op woensdag 9 april 2014 01:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moest voor het tentamen dat ik vandaag had en me netjes voor verslapen had ook nog eens dingen over ozzie leren
oalol watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf man.quote:![]()
Dat is echt ziek.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:38 schreef Lindgren. het volgende:
match met
[ afbeelding ]
"ha ha hey jij hebt het tinderen zeker nog niet onder de knie?"
deze vind ik eerlijkj gezegd ook wel vreemdquote:Op woensdag 9 april 2014 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
lol wat![]()
[..]
Wtf man.![]()
Dat is echt ziek.
quote:
quote:
TrapZquote:Op woensdag 9 april 2014 01:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
deze vind ik eerlijkj gezegd ook wel vreemd
klismafilie (opgewonden worden van het reinigen van de darmen)
[..]![]()
Wat een dingen.quote:
wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |