Meerdere keren zelfsquote:Op donderdag 10 april 2014 22:12 schreef tralalala het volgende:
Ben je ook wel eens naar C1000 Bennekom geweest?
Daar ken ik wel een paar vakkenvullertjes die te lang zijn blijven hangen.quote:
Is dat geen c1000 meerquote:Op donderdag 10 april 2014 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar ken ik wel een paar vakkenvullertjes die te lang zijn blijven hangen.
Is nu de Plus geloof ik.
Van 4 tot 19?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan weet je wel dat je maximaal om 19:00uur klaar bent.
Vakkenvullers van 26?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar ken ik wel een paar vakkenvullertjes die te lang zijn blijven hangen.
Is nu de Plus geloof ik.
Je bent maximaal 15 uur inzet baar. 9 rij uren per dag en 2x in de week mag je 10 rij uren hebben. Laden en lossen komt er dan nog bij want dat is geen rijtijd dus zo kan je aan 15 uur per dag komen.quote:
Nope, ik zie wel dat Opheusden en Lienden nog een C1000 hebben maar ik kom nooit aan die kant van de Rijn want daar zeggen ze friet.quote:
Ziet ze er nog een beetje geefbaar uitquote:Op donderdag 10 april 2014 22:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sowieso een caissière van 25 en 2 vakkenvullers van ik gok 23.
manmanman wat een tijdenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:21 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je bent maximaal 15 uur inzet baar. 9 rij uren per dag en 2x in de week mag je 10 rij uren hebben. Laden en lossen komt er dan nog bij want dat is geen rijtijd dus zo kan je aan 15 uur per dag komen.
C1000 Elst is die er nogquote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nope, ik zie wel dat Opheusden en Lienden nog een C1000 hebben maar ik kom nooit aan die kant van de Rijn want daar zeggen ze friet.
Ze heet merelquote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ziet ze er nog een beetje geefbaar uit
Als je van mollig houdt.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ziet ze er nog een beetje geefbaar uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merel tatoo
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Geen idee, ik woon in het plaatsje ernaast maar ik kom daar gewoon echt nooit.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:25 schreef AF_ het volgende:
[..]SowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merel tatoo![]()
Ik zag die dikke pas naakt in een filmquote:Op donderdag 10 april 2014 22:26 schreef AF_ het volgende:
[..]
je zei plus? en mollig?
[ afbeelding ]
Nee laat maar
Dit hoef ik heul niet te wetenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zag die dikke pas naakt in een filmWtf joh
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zag die dikke pas naakt in een filmWtf joh
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef tralalala het volgende:
Hannibal op 5![]()
En op Net 5 iemand die deosticks opeet
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:51 schreef tralalala het volgende:
Sjon gaat achter loverboys aan! Dat kan ook wel een topshowtje worden denk ik.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:21 schreef AF_ het volgende:
banaan heeft 6 minuten geleden zijn fok! f1 geupdate
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:21 schreef AF_ het volgende:
banaan heeft 6 minuten geleden zijn fok! f1 geupdate
Al denk ik niet dat Banaan 37 was, aan zijn posts te zien in ieder geval niet. En volgens mij kwam Banaan ook niet uit Curacaoquote:De man die maandag dood werd gevonden in een woning in Kerkrade is overleden door een bolletje cocaïne in zijn lichaam. Dat maakte de politie vrijdag bekend na onderzoek.
Het gaat om een 37-jarige man uit Curaçao. De politie onderzoekt waar de drugs vandaan komen. Er is niemand aangehouden.
De dode werd maandag door een bekende gevonden. Het lichaam had al enkele uren in een woning aan het Heiveldplein gelegen. Ambulancepersoneel vond het overlijden verdacht en alarmeerde de politie.
Curacao is wel een bananenrepubliekquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:44 schreef Mansjester het volgende:
Jongens, het zal toch niet hé
[..]
Al denk ik niet dat Banaan 37 was, aan zijn posts te zien in ieder geval niet. En volgens mij kwam Banaan ook niet uit Curacao![]()
Ik vrees hetquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou 'ie depressief zijn door Roda?
Dat kan niet, dan wordt mevrouw Karina boosquote:
picsquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:39 schreef WcPot het volgende:
Nee nog niet ben nog onderweg even pauze maken dat moet van de wetgevahh even gebruik maken van een open wifi bij de shell
succesquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:17 schreef WcPot het volgende:
Nog 8 minuten en dan slinger ik dat hok weer aan
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:17 schreef WcPot het volgende:
Nog 8 minuten en dan slinger ik dat hok weer aan
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
* Stickertje gooit een bananenvlaai in appelen zijn gezicht
quote:
Dan is die nu dood gebloedquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan
Hij zit gewoon met z'n blote gat in het piratenschip van de Berckt.
Pijnlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan
Hij zit gewoon met z'n blote gat in het piratenschip van de Berckt.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
* Stickertje gooit een bananenvlaai in appelen zijn gezicht
tell us morequote:Op vrijdag 11 april 2014 19:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij facial moet ik altijd aan iets anders denken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EeN banaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |