Wat een wedstrijd was datquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:02 schreef Luni het volgende:
Hans van Vliet, wat een held!
http://www.defeijenoorder(...)man-achter-de-ploeg/

Schijnen zeer goede talenten te zijn.twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 11-04-2014 om 14:08:01Feyenoord heeft met jeugdspelers Bart Nieuwkoop en Calvin Verdonk akkoord bereikt over hun eerste profcontract. http://t.co/bZWxc3Zs2t reageer retweet

Je doet alsof Feyenoord de laatste wedstrijden volledig door het ijs is gezakt joh. PSV moet je gewoon makkelijk hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Haringkop het volgende:
Wat denken we van zondag, wordt het nog wat?
In al mijn naïviteit heb ik nog best goede hoop.

Dat is het juist, ik heb best goede hoop en PSV speelt ook helemaal niet goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je doet alsof Feyenoord de laatste wedstrijden volledig door het ijs is gezakt joh. PSV moet je gewoon makkelijk hebben.

Ik heb ook wel goede hoop. Wij hebben ook best wel een goede reeks momenteel (een evenaring van langste reeks van 5 overwinningen op rij in dit seizoenquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Haringkop het volgende:

Nee, door het ijs gezakt zijn ze zeker niet. Maar over het hele seizoen wel een beetje, want ze hebben gewoon de kampioensploeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je doet alsof Feyenoord de laatste wedstrijden volledig door het ijs is gezakt joh. PSV moet je gewoon makkelijk hebben.

Er is dit seizoen geen kampioensploegquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, door het ijs gezakt zijn ze zeker niet. Maar over het hele seizoen wel een beetje, want ze hebben gewoon de kampioensploeg.

GwaiLow dacht eerst nog dat PSV kampioen werd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er is dit seizoen geen kampioensploeg

Nou, Ajax is de grote kampioen en de aller beste. Maar Feyenoord heeft gewoon de kampioensploeg hoor. Als je Pelle in de spits hebt (het beste van het beste in Nederland), en daarachter en naast nog een paar redelijke spelers voor een club als Feyenoord in de eredivisie. Dan heb je toch gewoon gefaald als je geen kampioen wordt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er is dit seizoen geen kampioensploeg

Had ook wel gekund, zou rond eind-augustus 2013quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GwaiLow dacht eerst nog dat PSV kampioen werd.

Zeker, ik had verwacht dat PSV en Feyenoord om het kampioenschap zouden strijden. Die hebben de spelers er ook voor, maar hebben gefaald. Ajax gewoon de beste. Eerlijk is eerlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GwaiLow dacht eerst nog dat PSV kampioen werd.

Het is ook weer niet zo dat Feyenoord heel grootst speelt de laatste 3 wedstrijden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Lastig: ergens wel vertrouwen, maar tegelijkertijd is het al 10 jaar geleden dat we er gewonnen hebben (in competitieverband dan).quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Haringkop het volgende:

Tsja, statistieken:quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Lastig: ergens wel vertrouwen, maar tegelijkertijd is het al 10 jaar geleden dat we er gewonnen hebben (in competitieverband dan).

Ik hou me maar vast aan de 1e 70 minuten tegen Twente uit, dan komt het goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat is het juist, ik heb best goede hoop en PSV speelt ook helemaal niet goed.
Maar iedere keer als het er echt om ging konden wij vreemd genoeg geen potten breken.

Zekers te weten. Die invalbeurt van Leonardo 2quote:

Dit dus. En als het er echt om gaat laat Feyenoord het al-tijd afweten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is ook weer niet zo dat Feyenoord heel grootst speelt de laatste 3 wedstrijden.
Komende wedstrijd zou weer typisch zo'n Feyenoordwedstrijd kunnen worden waarin Feyenoord vooraf de beste papieren lijkt te hebben maar de tegenstander uit vorm zich uitgerekend tegen Feyenoord weer weet te herpakken.

En de scheids/grens die Emerton geel aannaaide, zodat hij geschorst was voor de finalequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zekers te weten. Die invalbeurt van Leonardo 2Nog nooit iemand in zo weinig speelminuten zoveel fout zien doen. Als die wedstrijd 5 minuten langer had geduurd hadden we nog wel verloren denk ik.

Dat was heel treurig ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Katth het volgende:
[..]
En de scheids/grens die Emerton geel aannaaide, zodat hij geschorst was voor de finale

HMF had ons alles daarover kennen vertellen. Maar helaas.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef Happel het volgende:
Schijnen zeer goede talenten te zijn.twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 11-04-2014 om 14:08:01Feyenoord heeft met jeugdspelers Bart Nieuwkoop en Calvin Verdonk akkoord bereikt over hun eerste profcontract. http://t.co/bZWxc3Zs2t reageer retweet

10x beter dan finnbogassonquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wel leuk om naar te kijken, maar die kan toch helemaal niet voetballen joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |