Nou ja, op dat moment heb je zoveel anders aan je hoofdquote:Op woensdag 9 april 2014 16:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Jeetje Spees dan krijg je toch zin om zon onsociaalempathisch iemand achter het bureau weg te trekken of niet dan?
Ja of juist andersom, omdat de klanten schaars zijn moeten ze meer geld vragen om kostendekkend te zijn?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou ja, op dat moment heb je zoveel anders aan je hoofd. Maar stom vond ik het wel al meteen ja.
Over die echoprijzen, las ik een tijd geleden niet hier dat je in Zeeland voor heel weinig geld pretecho's kunt laten doen? Omdat er weinig mensen zijn die er gebruik van maken, wegens hoog percentage protestantse mensen oid? Of heb ik dat ergens anders gehoord...
Dat zou nog wel een optie kunnen zijn voor de West-Brabanders en Zuid-Hollanders dan
Maar je krijgt wel negen maanden verlof!quote:Op woensdag 9 april 2014 17:21 schreef Roomsnoes het volgende:
Jeppers. Alles hier, overigens![]()
Nee overal waar mensen een "service" verlenen moet je goud voor neertellen. De lonen liggen hier ook stukken hoger dan in NL, en daar betaal je als klant dan voor.
Dus wij doen dat soort dingen als we in NL zijn
Ja dat lijkt mij ook wel een logisch gevolg, maar het ging wel om echt lage prijzen. Als ik nou de bron nog zou wetenquote:Op woensdag 9 april 2014 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja of juist andersom, omdat de klanten schaars zijn moeten ze meer geld vragen om kostendekkend te zijn?Friesland is nou ook niet bepaald dichtbevolkt...
en het is echt goed merkbaar dat het hier een stuk rustiger is. Als wij "naar beneden" rijden merken we steeds meer drukte, met het drukste punt in utrechtquote:Op woensdag 9 april 2014 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja of juist andersom, omdat de klanten schaars zijn moeten ze meer geld vragen om kostendekkend te zijn?Friesland is nou ook niet bepaald dichtbevolkt...
ja, daar hebben we in Brabant geen last meer van tegenwoordigquote:Op woensdag 9 april 2014 17:53 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
en het is echt goed merkbaar dat het hier een stuk rustiger is. Als wij "naar beneden" rijden merken we steeds meer drukte, met het drukste punt in utrecht
Ah deel je dat hier ook dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:04 schreef krijgerrtje het volgende:
Jeetje Spees, wat een verhaal zeg! In zulke situaties kun is de communicatie juist zo belangrijk!
En ik schrik van de verschillen in prijzen voor echo's! Hier in fryslân is 't inderdaad behoorlijk duur, als ik die van jullie zo hoortoch maar eens kijken voor een echo verderop, als dat nog een beetje scheelt! :p 85 euro voor een echo + DVD hier..
Oh, dat vind ik wel een beetje flauw?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nope. Ze zeiden het ook echt van te voren. Enkel als het geslacht 'per ongeluk' heel duidelijk in beeld kwam werd het benoemd. Verder gingen ze er niet naar op zoek. En E lag er niet goed voor dus toen hebben ze ook niets gezegd over 't geslacht.
jij kan je ook opgeven bij Fontys he, ze zoeken ook altijd mensen tussen 18-28 weken. Gratis omdat Nederlanderquote:Op woensdag 9 april 2014 18:39 schreef Dyre het volgende:
Bij de 20-weken echo heeft ze door onze druktemaker ook niet recht van boven door de 'middellijn' kunnen scannen, dus we hebben van de 12-weken echo eigenlijk betere foto's, maar die pretecho die we toch nooit zouden doen gaat er waarschijnlijk toch wel komen
Ja, daar hadden we het vorige week al over, maar mijn vraag erover werd toen genegeerdquote:Op woensdag 9 april 2014 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij kan je ook opgeven bij Fontys he, ze zoeken ook altijd mensen tussen 18-28 weken. Gratis omdat Nederlander
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:54 schreef Dyre het volgende:
Zijn die echo's overdag of 's avonds? Ik heb ook al eens bij Fontys geïnformeerd, maar ik kan overdag alleen op oneven dinsdagen en dat was niet zo handigMaar dat waren volgens mij geen echo's voor verloskundigen/assistenten, misschien zijn die wel 's avonds?
Om heel eerlijk te zijn zie ik niet eens of het hoofdje links of rechts zitquote:Op woensdag 9 april 2014 18:43 schreef kwakz0r het volgende:
Hoe zie je een jongetje Dyre? In je mind's eye, of op de echo? Want een nub zit er daar nog niet...
Oh het was ook zeker geen klachtquote:Op woensdag 9 april 2014 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel negen maanden verlof!
(alles is relatief)
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:46 schreef Dyre het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zie ik niet eens of het hoofdje links of rechts zit,
maar mijn water zegt: typische jongensecho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |