Dat wil hij ook wel. Maar niet omdat het lekker is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Die kok wil bij Vanas komen eten. Rrright.
Volgens mij waste hij zijn handen niet na het toiletbezoek.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jee, Rienk en Robin geketend . Ze vroeg of hij wel even eerst wilde douchen
Nee hoor, écht niet!quote:
Maar ze willen niet roddelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
Het is wel waar wat Lot zegt. Robin zit echt 24/7 onder een dikke laag make-up.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
mondje helemaal openquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
Rienk staat voor het eerst van zijn leven zo dicht bij een paar enorme boobies.
Dat zou hij wel willenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:40 schreef Paxcon het volgende:
Ze kan wel echt enorm rustig blijven en zuigen
Echt niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij zo'n groep wil je toch niet dood gevonden worden?
Wat een smerig vies wijf is die Robin zeg, achterbaks vuil mormel, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jee, Rienk en Robin geketend . Ze vroeg of hij wel even eerst wilde douchen
Dat vooral.quote:
Sorry, maar ik vind 102.000 post op een forum ook niet iets om echt trots op te zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij zo'n groep wil je toch niet dood gevonden worden?
Rienk liet zien dat hij uit het goede hout is gesneden. Hoe hij reageert op zo'n provocerende actie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
Rienk staat voor het eerst van zijn leven zo dicht bij een paar enorme boobies.
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind 102.000 post op een forum ook niet iets om echt trots op te zijn.
Vanwaar deze persoonlijke aanval?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind 102.000 post op een forum ook niet iets om echt trots op te zijn.
Nee joh. Robin is leuk. Rienk is een gore bijbelfanaat. Ik verdenk hem ook van aluhoedjesschap. Lelijke smeerlap.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:44 schreef Japie77 het volgende:
Wat een smerig vies wijf is die Robin zeg, achterbaks vuil mormel, vind je ook niet?
Jij valt die groep toch ook aan terwijl zij zich niet kunnen verweren?quote:
Give it up Japie77quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet.....
Hahahaha. Touche!quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh. Robin is leuk. Rienk is een gore bijbelfanaat. Ik verdenk hem ook van aluhoedjesschap. Lelijke smeerlap.
Die mensen kiezen ervoor in beeld te zijn. Dat is het hele idee van streams en mensen die ernaar kijken. Ik vraag er niet om door jou aangevallen te worden, dat heb ik nergens aan verdiend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij valt die groep toch ook aan terwijl zij zich niet kunnen verweren?
Ik vind het wel een gezellige groep. Ze hebben lol in het leven, niks mis mee toch. Gewoon lekker genieten.
Lol. Hoe voorspelbaar die reactie....quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh. Robin is leuk. Rienk is een gore bijbelfanaat. Ik verdenk hem ook van aluhoedjesschap. Lelijke smeerlap.
100% mee eens.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij valt die groep toch ook aan terwijl zij zich niet kunnen verweren?
Ik vind het wel een gezellige groep. Ze hebben lol in het leven, niks mis mee toch. Gewoon lekker genieten.
Volledig. Tyfuslijers, allemaal!quote:
Zij vragen er ook niet om aangevallen te worden omdat ze hun verjaardagsfeestje vieren. Dat is jouw foutieve interpretatie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Die mensen kiezen ervoor in beeld te zijn. Dat is het hele idee van streams en mensen die ernaar kijken. Ik vraag er niet om door jou aangevallen te worden, dat heb ik nergens aan verdiend.
Inkoppertje.quote:
Uhm ... Ze vieren hun verjaardagsfeestje bewust on stream ...quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:49 schreef Travel. het volgende:
Zij vragen er ook niet om aangevallen te worden omdat ze hun verjaardagsfeestje vieren. Dat is jouw foutieve interpretatie.
Dit topic gaat niet over users. Het gaat over de uitzending. Houd je daar eens aan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zij vragen er ook niet om aangevallen te worden omdat ze hun verjaardagsfeestje vieren. Dat is jouw foutieve interpretatie.
En dat heb je verdiend aan het feit dat jij die groep aanvalt. Daar reageer ik op.
Nee, die ook. Hoer van Babylon is het.quote:
Ze vieren hun feestje in Utopia omdat ze dat leuk vinden, niet omdat ze dan online op het wereldwijd bekende fok forum belachelijk worden gemaakt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Ze vieren hun verjaardagsfeestje bewust on stream ...
Ik probeer dat ook al een tijd duidelijk te maken hier maar blijkbaar is het "normaal" om die Utopia bewoners voor van alles en nog wat uit te maken maar als het iemand is die hier op FOK post dan word het opeens anders. Die huisvrouwtjes van middelbare leeftijd hier hebben toch een rare hobby.....quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
En dat heb je verdiend aan het feit dat jij die groep aanvalt. Daar reageer ik op.
Ik hanteer mijn eigen regels.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over users. Het gaat over de uitzending. Houd je daar eens aan.
Ja, allemaal zo overdreven mogelijk willen doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Het ís toch ook gewoon een stelletje aandachtsgeile zeugen?
Ondanks de dt-fout zitten we op een lijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook al een tijd duidelijk te maken hier maar blijkbaar is het "normaal" om die Utopia bewoners voor van alles en nog wat uit te maken maar als het iemand is die hier op FOK post dan word het opeens anders. Die huisvrouwtjes van middelbare leeftijd hier hebben toch een rare hobby.....
En nog ordinair ook. Ik las echter ergens dat ze uit de Bible Belt komen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Hoereert zij in dat winkelcentrum in Den Haag?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die ook. Hoer van Babylon is het.
Comes with the territory. Ben je on stream, dan ben je loslopend wild. Buffels in dit geval.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:51 schreef Travel. het volgende:
Ze vieren hun feestje in Utopia omdat ze dat leuk vinden, niet omdat ze dan online op het wereldwijd bekende fok forum belachelijk worden gemaakt.
Dat is natuurlijk een hele bekrompen visie. Rienk bv zit er zeker niet voor de aandacht. En dan nog, dat gedrag van bepaalde mensen hier, compleet afzeiken en afbranden is wel eens mooi geweest. Belachelijk is het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Jij bent ook on stream als je een webcam hebt....quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Comes with the territory. Ben je on stream, dan ben je loslopend wild. Buffels in dit geval.
Gekkie is het!quote:
De streams worden door een paar duizend werklozen/mensen die tijdens het werk streams kijken bekeken. Dus misschien dat volgens hun visie je loslopend wild ben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Comes with the territory. Ben je on stream, dan ben je loslopend wild. Buffels in dit geval.
Leuk voor je. En o zo relevant dat je webcamt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef Japie77 het volgende:
Jij bent ook on stream als je een webcam hebt....
Ik bedoelde dat roedel huisvrouwen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een hele bekrompen visie. Rienk bv zit er zeker niet voor de aandacht. En dan nog, dat gedrag van bepaalde mensen hier, compleet afzeiken en afbranden is wel eens mooi geweest. Belachelijk is het.
Wat zeg je? En bent. Met een t.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:54 schreef Travel. het volgende:
De streams worden door een paar duizend werklozen/mensen die tijdens het werk streams kijken bekeken. Dus misschien dat volgens hun visie je loslopend wild ben.
Ok.quote:
En jij hebt met al je TR's tegen steeds dezelfde persoon en je commentaar in Feedback je punt méér dan gemaakt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een hele bekrompen visie. Rienk bv zit er zeker niet voor de aandacht. En dan nog, dat gedrag van bepaalde mensen hier, compleet afzeiken en afbranden is wel eens mooi geweest. Belachelijk is het.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij hebt met al je TR's tegen steeds dezelfde persoon en je commentaar in Feedback je punt méér dan gemaakt.
Graag nu stoppen met je geklaag en gezeur, het is je uitgelegd en als je het er niet mee eens bent hoe het hier gaat, blijf dan weg.
Ongelooflijk. Wij zijn al redelijk kansloos dat we kijken, maar die tokkiebezoekers limboën er nog méters onderdoor.quote:
Klopt.quote:
Miep, miep!quote:
Gaat-ie Donald Duck nadoen?quote:
En bij de masterchef kijkertjes.quote:
Uiteraard niet. Dat wordt bij Whiskas nog doorgedraaid.quote:
Blansjeren? Doe gewoon normaal. Verrekte koekwaus!quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:00 schreef Gert het volgende:
En bij de masterchef kijkertjes.![]()
"ik hoop dat ze het heeft geblancheerd in plaats van doorgekookt"
Eh... valse hoop.
Het was hier wel lekker drukquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Redelijke uitzending, maar niets bijzonders.
Nope, er deugde weinig van en ga er maar van uit dat hij zich verplicht in moest houden en nog maximaal zijn best deed ergens iets positiefs uit te peuren..quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:03 schreef Injetta het volgende:
Met de hakken over de sloot geslaagd??
Leuk gebracht hoor. Er was geen een ding goed volgens hem...
Oh ja, het kijkt lekker weg in de vooravond.quote:
Yup. Het werd nu trouwens een stuk positiever gebrachtquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:05 schreef Disana het volgende:
Ik vond de kritiek van Juul leuk. Alleen zo jammer dat het volkomen langs Vanessa heen ging.
Dat is waar, maar ik denk dat het de kijkers wel helemaal duidelijk isquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Het werd nu trouwens een stuk positiever gebracht
Morgen waarschijnlijk veel Andrea. Veel oil .quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh ja, het kijkt lekker weg in de vooravond.
Maar Vanessa had ook niet gevraagd aan hem om langs te komen om haar te beoordelen. Dat wat dat betreft waarom wil die Julius zo graag met zijn hoofdje op TV bij Utopia?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope, er deugde weinig van en ga er maar van uit dat hij zich verplicht in moest houden en nog maximaal zijn best deed ergens iets positiefs uit te peuren..
Waarschijnlijk contractuele verplichtingen. Net als de andere SBS-coryfeeën. Of dacht je dat Joling op zijn vrije avond het liefste in een ranzige loods gaat staan zingen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar Vanessa had ook niet gevraagd aan hem om langs te komen om haar te beoordelen. Dat wat dat betreft waarom wil die Julius zo graag met zijn hoofdje op TV bij Utopia?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |