Dat wil hij ook wel. Maar niet omdat het lekker is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Die kok wil bij Vanas komen eten. Rrright.
Volgens mij waste hij zijn handen niet na het toiletbezoek.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jee, Rienk en Robin geketend . Ze vroeg of hij wel even eerst wilde douchen
Nee hoor, écht niet!quote:
Maar ze willen niet roddelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
Het is wel waar wat Lot zegt. Robin zit echt 24/7 onder een dikke laag make-up.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
mondje helemaal openquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
Rienk staat voor het eerst van zijn leven zo dicht bij een paar enorme boobies.
Dat zou hij wel willenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:40 schreef Paxcon het volgende:
Ze kan wel echt enorm rustig blijven en zuigen
Echt niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij zo'n groep wil je toch niet dood gevonden worden?
Wat een smerig vies wijf is die Robin zeg, achterbaks vuil mormel, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jee, Rienk en Robin geketend . Ze vroeg of hij wel even eerst wilde douchen
Dat vooral.quote:
Sorry, maar ik vind 102.000 post op een forum ook niet iets om echt trots op te zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij zo'n groep wil je toch niet dood gevonden worden?
Rienk liet zien dat hij uit het goede hout is gesneden. Hoe hij reageert op zo'n provocerende actie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
Rienk staat voor het eerst van zijn leven zo dicht bij een paar enorme boobies.
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind 102.000 post op een forum ook niet iets om echt trots op te zijn.
Vanwaar deze persoonlijke aanval?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind 102.000 post op een forum ook niet iets om echt trots op te zijn.
Nee joh. Robin is leuk. Rienk is een gore bijbelfanaat. Ik verdenk hem ook van aluhoedjesschap. Lelijke smeerlap.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:44 schreef Japie77 het volgende:
Wat een smerig vies wijf is die Robin zeg, achterbaks vuil mormel, vind je ook niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |