Dit!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon slides en boek, colleges zijn overrated
Wut?quote:
Zijquote:
Kan je het ietwat meer uitleggen voor een redelijke wiskunde noob als ik?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:14 schreef Novermars het volgende:
[..]
Zijcontinu en zij
compact. Volgens Weierstrass' Theorem, heeft
een globaal minimum en maximum op
.
En Heine-Borel gebruiken in plaats van de Open Overdekking definitie gebruiken, pleb.
Jij bent gekquote:Op woensdag 9 april 2014 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de boodschappen betaald
Oja easyquote:Op woensdag 9 april 2014 23:14 schreef Novermars het volgende:
[..]
Zijcontinu en zij
compact. Volgens Weierstrass' Theorem, heeft
een globaal minimum en maximum op
.
En Heine-Borel gebruiken in plaats van de Open Overdekking definitie gebruiken, pleb.
Ik wilde ze graag een keer iets lekkers laten eten, omdat ik een goed mens ben en hun troep niet naar binnen wil werkenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je het ietwat meer uitleggen voor een redelijke wiskunde noob als ik?Ik raak altijd compleet door de war door alle wiskundige symbolen
Waar gaat je onderzoek over?quote:Op woensdag 9 april 2014 23:36 schreef Anoonumos het volgende:
Morgen afspraak met begeleider bacheloronderzoek.
Niet zoveel gedaan deze week.
Je hebt de halve nacht nog!quote:Op woensdag 9 april 2014 23:36 schreef Anoonumos het volgende:
Morgen afspraak met begeleider bacheloronderzoek.
Niet zoveel gedaan deze week.
Mja als je wil kan je bijna elke avond wel ergens een receptie pakken, maar of je daar nou echt thuis hoortquote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zijn regelmatig recepties enzo :p zeker eens per maand
Ja dan googled mijn begeleider het en ziet hij dat ik niks doe. #paranoiaquote:
Gratis eten is gratis etenquote:Op woensdag 9 april 2014 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja als je wil kan je bijna elke avond wel ergens een receptie pakken, maar of je daar nou echt thuis hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |