Hahah nee oprecht ik heb afgelopen periode zo'n vak had en tis oprecht een ramp en niet leuk haha. Maar wel makkelijk.quote:
Mwa, beste vind ik altijd zo'n vaag begripquote:
Wel leuk ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Novermars het volgende:
Ik vind topologie echt super interessant, misschien daar ooit eens een vakje van volgen
Check! Goeie wedstrijd wel!quote:
Heb met een streampie die ander ook aan, gebeurt nu vanalles daarquote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef MrStalin het volgende:
jaa
Wat zal de NOS blij zijn dat ze voor deze pot hebben gekozen
Niet veel, ben ik bang.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef Novermars het volgende:
[..]
Heeft het eigenlijk ook nog praktische toepassingen? Want dat zou helemaal mooi zijn :p
Ben jij nou een Delftse vrouw?quote:
quote:
Ah. Wij maken veel gebruik van compacte verzamelingen, lang leve Weierstrassquote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Niet veel, ben ik bang.![]()
Maar de basisbegrippen (open/gesloten verzamelingen en hun eigenschappen, bijvoorbeeld) zijn wel belangrijke voorkennis voor een groot deel van de gevorderde wiskundevakken.
Hahaha. Wel EK/WK of is dat ook kotswaardig?quote:
Als ik word gedwongen kan ik best een wedstrijdje ek/wk kijken volhouden, maar dan val ik wel 3x in slaap in de tussentijdquote:Op woensdag 9 april 2014 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahaha. Wel EK/WK of is dat ook kotswaardig?
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Als ik word gedwongen kan ik best een wedstrijdje ek/wk kijken volhouden, maar dan val ik wel 3x in slaap in de tussentijd
Weierstrass?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef Novermars het volgende:
[..]
[..]
Ah. Wij maken veel gebruik van compacte verzamelingen, lang leve WeierstrassMaar soms moet je wiskunde ook gewoon voor de lol doen, dan maar geen praktische toepassingen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |