Massachusetts Institute of Technology, beste Technische universiteit ter wereldquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Is t raar als ik nog nooit van de term MIT gehoord heb?
Ik vind emiel van elderen echt een baas. Die man zegt gemiddeld per 3 kwartier college 'snappen we dat?' Leuk om te turven
Extreem leuke vakken gegeven door iemand die niks met computers heeft. Ik heb 3 van die Hema schrijfblokken bij haar volgeschrevenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat voor terrorvakken zijn dat in godsnaam
Interessant, waarom is het niet gewoon op 1 plek?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Mitsu het volgende:
[quote]Op woensdag 9 april 2014 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het een studie van de UL en TUD is.
Wtfquote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef Novermars het volgende:
[..]
Massachusetts Institute of Technology, beste Technische universiteit ter wereld
[..]
Extreem leuke vakken gegeven door iemand die niks met computers heeft. Ik heb 3 van die Hema schrijfblokken bij haar volgeschreven
quote:
Danku voor de info.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef Novermars het volgende:
[..]
Massachusetts Institute of Technology, beste Technische universiteit ter wereld
[..]
Extreem leuke vakken gegeven door iemand die niks met computers heeft. Ik heb 3 van die Hema schrijfblokken bij haar volgeschreven
Ja die gast had ik ookquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Is t raar als ik nog nooit van de term MIT gehoord heb?
Ik vind emiel van elderen echt een baas. Die man zegt gemiddeld per 3 kwartier college 'snappen we dat?' Leuk om te turven
Zeker wiskunde, ik mis het eigenlijk wel dat eindeloze schrijven. Dan onthoud je het tenminste.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef Anoonumos het volgende:
Ekte betavakken worden op een blackboard gegeven.
Dan kan je het echt nooit normaal lezen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef Anoonumos het volgende:
Ekte betavakken worden op een blackboard gegeven.
Alleen snel afgeleid, hij heeft bij ons ooit echt een half uur over een prullenbak geluld. Hoe je die het beste zou kunnen benaderen in Maple hahaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ja die gast had ik ookgeweldige gozer
Welk vak?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ja die gast had ik ookgeweldige gozer
Dat klinkt inderdaad als een actie voor hem jaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:20 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Alleen snel afgeleid, hij heeft bij ons ooit echt een half uur over een prullenbak geluld. Hoe je die het beste zou kunnen benaderen in Maple haha
Lineaire algebraquote:
Ah, mag ik volgende periode nog eend proberenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:28 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een actie voor hem jabij ons ging hij wel eens ontzettend gefascineerd vertellen over kwantummechanica, vervolgens moest ie alle stof voor die week in het laatste kwartier uitleggen
en dat lukte nog ook
[..]
Lineaire algebra
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef Mitsu het volgende:
Ontwerpen en geen rekening houden met überhaupt iets van techniek > Calculus.:D
Hmm okquote:Op woensdag 9 april 2014 21:42 schreef Novermars het volgende:
[..]
Analyse is het fundament van calculus. Veel meergezeik.
@Hieronder
Zie het verschil maar zo:quote:Op woensdag 9 april 2014 21:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hmm okhier heet alles calculus. Of misschien in het nederlandstalige eerste jaar niet, zou kunnen..
Ah, dat heb ik beide gehad.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:49 schreef Novermars het volgende:
[..]
Zie het verschil maar zo:
Calculus: Gegeven dat een rijconvergeert, berekenen de limiet.
Analyse: Gegeven de rij, bewijs dat deze convergeert en bepaal de limiet.
Hahah nee oprecht ik heb afgelopen periode zo'n vak had en tis oprecht een ramp en niet leuk haha. Maar wel makkelijk.quote:
Mwa, beste vind ik altijd zo'n vaag begripquote:
Wel leuk ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:51 schreef Novermars het volgende:
Ik vind topologie echt super interessant, misschien daar ooit eens een vakje van volgen
Check! Goeie wedstrijd wel!quote:
Heb met een streampie die ander ook aan, gebeurt nu vanalles daarquote:Op woensdag 9 april 2014 22:03 schreef MrStalin het volgende:
jaa
Wat zal de NOS blij zijn dat ze voor deze pot hebben gekozen
Niet veel, ben ik bang.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef Novermars het volgende:
[..]
Heeft het eigenlijk ook nog praktische toepassingen? Want dat zou helemaal mooi zijn :p
Ben jij nou een Delftse vrouw?quote:
quote:
Ah. Wij maken veel gebruik van compacte verzamelingen, lang leve Weierstrassquote:Op woensdag 9 april 2014 22:08 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Niet veel, ben ik bang.![]()
Maar de basisbegrippen (open/gesloten verzamelingen en hun eigenschappen, bijvoorbeeld) zijn wel belangrijke voorkennis voor een groot deel van de gevorderde wiskundevakken.
Hahaha. Wel EK/WK of is dat ook kotswaardig?quote:
Als ik word gedwongen kan ik best een wedstrijdje ek/wk kijken volhouden, maar dan val ik wel 3x in slaap in de tussentijdquote:Op woensdag 9 april 2014 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahaha. Wel EK/WK of is dat ook kotswaardig?
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:18 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Als ik word gedwongen kan ik best een wedstrijdje ek/wk kijken volhouden, maar dan val ik wel 3x in slaap in de tussentijd
Weierstrass?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef Novermars het volgende:
[..]
[..]
Ah. Wij maken veel gebruik van compacte verzamelingen, lang leve WeierstrassMaar soms moet je wiskunde ook gewoon voor de lol doen, dan maar geen praktische toepassingen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |