Het is enkel om te printen. Mijn chipknipsaldo jaag ik wel snel doorheen ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel koffie je drinkt natuurlijk.
Oh, dat gaat bij jullie apartquote:Op woensdag 9 april 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is enkel om te printen. Mijn chipknipsaldo jaag ik wel snel doorheen ja.
In Delft blijkbaar wel. Je hebt een apart saldo voor printen, en in de kantine moet je gewoon met chipknip betalen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, dat gaat bij jullie apartLekker onhandig.
Ik was binnen een jaar door 15 euro heenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Rezania het volgende:
10 euro op mijn kaart gezet, moet genoeg voor de rest van mijn bachelor zijn.![]()
Maar ik zit de helft van de tijd in Leiden hè.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:53 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ik was binnen een jaar door 15 euro heen![]()
als je zuinig bent, lukt het wel
Oja dat scheelt wel een hoop jaquote:Op woensdag 9 april 2014 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik zit de helft van de tijd in Leiden hè.En ik heb pas één ding hoeven printen in Delft, een poster.
Delft is gierig en duur vergeleken met Leiden ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:56 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Oja dat scheelt wel een hoop jam'n huisgenoot zit ook afwisselend in Leiden/Delft en die zat ook al te klagen dat alles hier duurder is
In jouw geval, alles printen in Leiden en alleen daar koffie drinken
Of in het geval van Erdős amphetamine into theoremsquote:Op woensdag 9 april 2014 17:34 schreef Anoonumos het volgende:
A mathematician is a machine for turning coffee into theorems.
Io he :pquote:Op woensdag 9 april 2014 18:18 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb er sinds september 25 euro doorheen gejaagd, nu ik erover nadenk is dat aardig wat geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |