Het weghalen van drempels, oneffen stenen en betuttelende verkeerslichten voor fietsers zou ook een fijn agendapunt zijn, dan kan je tenminste weer een beetje normaal fietsen.quote:Op woensdag 9 april 2014 02:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zodra er een "fietsers hebben altijd voorrang als het regent" punt komt ben ik om
Klopt, boek is ook echt goed. Alleen te weinig tijd in gestoken omdat ik dynamics per se wilde halen... Hopelijk is ie een beetje te doenquote:Op woensdag 9 april 2014 10:07 schreef MrStalin het volgende:
![]()
Aero 2 is wel leuk vak. Beetje semi-thermodynamica
Deed ik, moet ik nog steeds inloggen. Heb mijn BB gegevens geprobeerd, maar het werkt niet.quote:
Eerste keer moet je inloggen met je netid en wachtwoordquote:Op woensdag 9 april 2014 11:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deed ik, moet ik nog steeds inloggen. Heb mijn BB gegevens geprobeerd, maar het werkt niet.
Ah, dacht dat het NetID hetzelfde was als je BB ding.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:10 schreef OllieWilliams het volgende:
geen @tudelft.nl erachter, alleen je netid
Tip: kijk bij het juiste gedeelte van de printer of je kopie eruit gekomen is.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, dacht dat het NetID hetzelfde was als je BB ding.Straks even proberen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:30 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Tip: kijk bij het juiste gedeelte van de printer of je kopie eruit gekomen is.
Ik heb de eerste keer dat ik kopieerde nogal moeite gehad met het terugvinden van m'n kopietje![]()
Moet je betalen dan om te mogen printen in Delft? Wat slecht.quote:
Ken je een universiteit waar het gratis is dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je betalen dan om te mogen printen in Delft? Wat slecht.
In Leiden is het gratis hoor, wel in zwart-wit, maar gratis. Evenals de koffie en thee btw.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken je een universiteit waar het gratis is dan?
Dat is wel fijne service. Hier kost echt alles geldquote:Op woensdag 9 april 2014 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Leiden is het gratis hoor, wel in zwart-wit, maar gratis. Evenals de koffie en thee btw.
Wel alleen bij de laboratoria voor zover ik weet, niet overal.
Het kost 2 cent per pagina, 3 cent voor dubbelzijdig. Niet veel, maar het kan toch aardig snel gaan als je 100 pagina's uitprint.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Leiden is het gratis hoor, wel in zwart-wit, maar gratis. Evenals de koffie en thee btw.
Wel alleen bij de laboratoria voor zover ik weet, niet overal.
Dat laatste was ik al achter ja. Best wel zuur als je gewoon 8 uur practicum hebt.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:21 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Het kost 2 cent per pagina, 3 cent voor dubbelzijdig. Niet veel, maar het kan toch aardig snel gaan als je 100 pagina's uitprint.
En de koffie kost ook geld
Koffie was een poos gratis op ewi haha.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:21 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Het kost 2 cent per pagina, 3 cent voor dubbelzijdig. Niet veel, maar het kan toch aardig snel gaan als je 100 pagina's uitprint.
En de koffie kost ook geld
Dat ligt eraan hoeveel koffie je drinkt natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Rezania het volgende:
10 euro op mijn kaart gezet, moet genoeg voor de rest van mijn bachelor zijn.![]()
Het is enkel om te printen. Mijn chipknipsaldo jaag ik wel snel doorheen ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel koffie je drinkt natuurlijk.
Oh, dat gaat bij jullie apartquote:Op woensdag 9 april 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is enkel om te printen. Mijn chipknipsaldo jaag ik wel snel doorheen ja.
In Delft blijkbaar wel. Je hebt een apart saldo voor printen, en in de kantine moet je gewoon met chipknip betalen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, dat gaat bij jullie apartLekker onhandig.
Ik was binnen een jaar door 15 euro heenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:46 schreef Rezania het volgende:
10 euro op mijn kaart gezet, moet genoeg voor de rest van mijn bachelor zijn.![]()
Maar ik zit de helft van de tijd in Leiden hè.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:53 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Ik was binnen een jaar door 15 euro heen![]()
als je zuinig bent, lukt het wel
Oja dat scheelt wel een hoop jaquote:Op woensdag 9 april 2014 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik zit de helft van de tijd in Leiden hè.En ik heb pas één ding hoeven printen in Delft, een poster.
Delft is gierig en duur vergeleken met Leiden ja.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:56 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Oja dat scheelt wel een hoop jam'n huisgenoot zit ook afwisselend in Leiden/Delft en die zat ook al te klagen dat alles hier duurder is
In jouw geval, alles printen in Leiden en alleen daar koffie drinken
Of in het geval van Erdős amphetamine into theoremsquote:Op woensdag 9 april 2014 17:34 schreef Anoonumos het volgende:
A mathematician is a machine for turning coffee into theorems.
Io he :pquote:Op woensdag 9 april 2014 18:18 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb er sinds september 25 euro doorheen gejaagd, nu ik erover nadenk is dat aardig wat geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |