Ik wist niet wat ze bedoeldequote:Op vrijdag 11 april 2014 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja die zijn nogal letterlijk qua uitspraak
Heel begrijpelijk.quote:
Hier vooral Brabantsquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Hier hoor je op vrijdag meer Belgisch dan NL op straat
Nederlands of dat rare taaltje dat jullie daar in het zuiden spreken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Hier hoor je op vrijdag meer Belgisch dan NL op straat
Ja behoorlijk veel!quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk.
Komen er eigenlijk veel Belgen bij jullie? Je woont natuurlijk niet zo heel ver van de grens af...
Maar ik dacht serieus nog aan een metalbandje.quote:
Ik krijg nu Shoerme herinneringenquote:
Volgens mij ben je dat zonder shoerme ook! En ook nog eens zonder de letterlijke repenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik was de vrolijkste opname in het ziekenhuis ooit denk ik.
Siewosie, je kent je klassiekers nog.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Was dat je eerste lange opname eigenlijk? Dan klopt je zin siewosie wel ja!
Dat alles afgekneld wordt en een blauw kleurtje krijgt. Nee, niet gezellig!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Bij infuusje rilde ik even. Als ze hem iets te hard in je hand doen. Huuu
Wij moeten het vorige seizoen nog kijken, lopen een beetje achter.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet of iemand Flikken kijkt maar ze zijn nu waar ik van de week was waar die weggeefwinkel en die gave grafiti´s zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |