Sorry hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
De laatste druppel alcohol was gisteravond.
Ik heb vandaag alleen nog maar thee gehad.
Ja ik praat met honden, so what?
Past bij de tt van Bronsonquote:
Godver, hetzelfde schoot door mijn hoofdquote:
Faro is het meest in de buurt. Hoezo?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver, hetzelfde schoot door mijn hoofd
Is er geen vliegveld in de buurt Muisje?
Doe dan maar een Landing Stripquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Faro is het meest in de buurt. Hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Eetsequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis heeft voorkeur in een lekker lunch. Tchau
Lekker kale mosselen met wat saus on the siiiiide hm?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Thee met Stroh 80quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
De laatste druppel alcohol was gisteravond.
Ik heb vandaag alleen nog maar thee gehad.
Ja ik praat met honden, so what?
Wel met wijn toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Verdomemquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
"I wish you were smaller... Not just smaller, but really really short..."
Dat zing ik ook altijd onder de douche
Ik vond "I'm a slave for you" beterquote:
Verdomme ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond "I'm a slave for you" beter
Haal de Zamboni maar weer uit de schuur.quote:
Ik haal topicmama Minthy erbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik kwam even op tinypic en toen stond er: Your Last Three Uploads:Dat hebben vrouwen bij mij wel vaker last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet gezond hoor als je dop zo rood isquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat hebben vrouwen bij mij wel vaker last van.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is niet gezond hoor als je dop zo rood is
Wie heeft er nu weer een geschaafde knie waar een pleister en een liefdevol kusje op moet?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik kwam even op tinypic en toen stond er: Your Last Three Uploads:Dat shirt met die iPhone als kachel blijft geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He watquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Luna wordt hier niet blij van.
Pino plaagt mijquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer een geschaafde knie waar een pleister en een liefdevol kusje op moet?
Niet meer doen Pino!!quote:
Muis noemde mij al Pandabsinthquote:
Omdat liefdevol bedoeld. Iedereen een pets onder de poeperd.quote:
Heb je al bruine handenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat liefdevol bedoeld. Iedereen een pets onder de poeperd.
quote:
Waarquote:
Heb je een natte poes ja?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef minthy het volgende:
"Even tussen de buien door naar de winkel" ging niet helemaal zoals verwacht. Zie eruit zoals m'n avatar
Vrouwen met nat haar zijn vaak wel enorm sexyquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef minthy het volgende:
"Even tussen de buien door naar de winkel" ging niet helemaal zoals verwacht. Zie eruit zoals m'n avatar
Is dat z'n nieuwe dinnetje?quote:
Dat laatste ben ik het niet mee eens, dat eerste welquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met nat haar zijn vaak wel enorm sexy
Net als huilende vrouwen
Dat is niet goed niequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met nat haar zijn vaak wel enorm sexy
Net als huilende vrouwen
Een huilende vrouw in de regenquote:
Dan nog. Sexy is het nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een huilende vrouw in de regen![]()
![]()
![]()
Maar ze moet niet huilen door iets negatiefs van jou natuurlijk, maar gewoon door iets van: ik mis je zo, ik wil je, ik hou van je![]()
![]()
Ik kijk veel romantische komedies
Inderdaad zeg. Pijnlijk niet-grappigquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:12 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Vind deze nieuwe introducties maar niks!
Ik weet ook niet wat het isquote:
Onde está o banco de garrafa?quote:
quote:
Está indo bem. Obrigado por perguntar.quote:
Oi Muisquote:
Kapucijners met spekjes en appelmoes. Goed voor de fax ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten... ik heb niet veel tijd
Pannenkoekenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten... ik heb niet veel tijd
Lekker, maar ik probeer het enigszins gezond te houdenquote:
Gewoon brinta pap met aardbeien maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker, maar ik probeer het enigszins gezond te houden
overigens heb ik ook geen zin om boodschappen te doengodver, wat een ellende
Ik heb ook niks in huisJa Brinta en aardbeien
Ik heb ook alleen maar pannenkoekenmix in huis. En cup-a-soupquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook nog soep en brood, duidelijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar pannenkoekenmix in huis. En cup-a-soup![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook nog soep en brood, duidelijk
Soep it is
Ik weet alleen niet wat voor soep ik nou in huis hadquote:
Goddelijkquote:
Ik heb het dit jaar leren eten. Ik was er eerst ook geen fan van.quote:
Het is ook rookworst met een beetje erwtensoepquote:
quote:
Je weet wat ze zeggen he: "Rookworst zonder 'r' is ook worst"quote:
Soms moet je ook gewoon eten Muis. Op alleen drinken kan niemand leven.quote:
Godverquote:
quote:
Godverquote:
twitter:ditisdomien twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 14:54:25Met man en macht wordt de studio van #3FM schoongemaakt voor de Serious Talent Award, vanavond!
reageer retweet
Ik mis het verband met de Serious Talent award een beetjequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:35 schreef Holenmens het volgende:
Coen en Sander zitten in de kleine studio (DJ-2), want:twitter:ditisdomien twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 14:54:25Met man en macht wordt de studio van #3FM schoongemaakt voor de Serious Talent Award, vanavond! [ afbeelding ] reageer retweet
Snap ik ook niet. Misschien komen er cameraploegen, maar die zijn er al vaak genoeg geweest. Dan kunnen ze nog beter voor de bekendmaking van het Glazen Huis die studio schoonmaken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik mis het verband met de Serious Talent award een beetje
Er zit dus toch duidelijk wel een Braziliaanse artieste in. BJ faalquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:41 schreef Holenmens het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/633512-dit-is-het-wknummer.html
Waka Waka en Waving Flag waren toch leuker.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er zit dus toch duidelijk wel een Braziliaanse artieste in. BJ faal
/Pino
twitter:ditisdomien twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 16:41:47Vanaf 19.00 uur staan hier alle genomineerden voor de Serious Talent Awards! Zoveel zin in. Ook op 101TV. #3FM
reageer retweet
Ruimen ze de boel eens een keertje op, is het wéér niet goed!quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Misschien komen er cameraploegen, maar die zijn er al vaak genoeg geweest. Dan kunnen ze nog beter voor de bekendmaking van het Glazen Huis die studio schoonmaken.
Mij hoor je niet zeggen dat het niet goed isquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ruimen ze de boel eens een keertje op, is het wéér niet goed!
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:44 schreef Holenmens het volgende:
twitter:ditisdomien twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 16:41:47Vanaf 19.00 uur staan hier alle genomineerden voor de Serious Talent Awards! Zoveel zin in. Ook op 101TV. #3FM[ afbeelding ] reageer retweet
Godverdomme. Een microfoon is niet genoeg? Voor een radioprogramma.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:35 schreef Holenmens het volgende:
Coen en Sander zitten in de kleine studio (DJ-2), want:twitter:ditisdomien twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 14:54:25Met man en macht wordt de studio van #3FM schoongemaakt voor de Serious Talent Award, vanavond! [ afbeelding ] reageer retweet
Ho ho. Multimediaal koekebakker!quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme. Een microfoon is niet genoeg? Voor een radioprogramma.
Ik krijg analeklachten.nlquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ho ho. Multimediaal koekebakker!
Lissen watsj & Cher!
Je bakt ze niet meer bruin?quote:
Vroeger was er volgens mij zelfs een hele show in een afgehuurde zaalquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme. Een microfoon is niet genoeg? Voor een radioprogramma.
Ja iddquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:18 schreef ddx het volgende:
Echt zo nep spelen wie zullen we gaan bellen en dan bandje starten wat ze eerder hebben opgenomen.
Jij hebt veel vriendjes in dit topic, gezien je usernamequote:
Haha, hoezo?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij hebt veel vriendjes in dit topic, gezien je username
Veel poeperds, al prefereren ze de term "faxen".quote:
Haha, dan had ik het wel iets actiever verwacht tijdens het blokje 'anale klachten'...quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel poeperds, al prefereren ze de term "faxen".
Daar walgt men dan weer vanquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Haha, dan had ik het wel iets actiever verwacht tijdens het blokje 'anale klachten'...
Je gaat op en neer op de penis van rubbereend?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef minthy het volgende:
Ik ga een laaaaange trip maken, tot laters
Dönerquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inmiddels "uploaden naar de cloud"quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel poeperds, al prefereren ze de term "faxen".
Zit ik nu ook aan te denken... Heb erwtensoepquote:
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit ik nu ook aan te denken... Heb erwtensoep
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gaat op en neer op de penis van rubbereend?
manmanmanquote:
Ik heb liever een man.quote:
Muis heeft maar al te graag een manquote:
Uiteraard. Hij komt in elk programma een keer dus ik luister al de hele dagquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij komt in elk programma een keer dus ik luister al de hele dag
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muis heeft maar al te graag een man
Nee helaas niet. Of ik kom ze gewoon niet tegen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Zijn er geen leuke Jose's of Luis' daar?
Viezig mannetjequote:
Je kunt ook schakelen tussen 3fm en en 538. Hij is namelijk ook Alarmschijf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij komt in elk programma een keer dus ik luister al de hele dag
En dan al die meuk er tussendoor van 538. Ik weiger.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:43 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt ook schakelen tussen 3fm en en 538. Hij is namelijk ook Alarmschijf.
JOOOOOOHN DOEEEEEE I JUST WANT THE JOHN I KNOWquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan al die meuk er tussendoor van 538. Ik weiger.
Ja iddquote:
Veronica is een goede zender. Draait dat allemaal niet. Na Sky op donderdag is dat een heerlijke zender om de week mee af te sluitenquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef alors het volgende:
[..]
JOOOOOOHN DOEEEEEE I JUST WANT THE JOHN I KNOW
OOOOOOOOH OOOOOOOOOH I'M TEN FEET TALL x2
ADDICTED TO YOOOOOOU HOOKED ON YOUR LOVE (maar dat is bij 3fm ook 5x per dag)
Ohja ze hebben Family Of The Year nu ook ontdekt
Zijn er anderen genomineerd dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn die andere genomineerden, buiten Jett Kwebbel, ook wel es op 3FM gedraaid?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gaat op en neer op de penis van rubbereend?
Dank mop, groetjes terug van de bestuurder!quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel plezier schatteboutjes van meDoe die ouwe de groeten.
ah dus jij zit nu bovenopquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:42 schreef remcoP het volgende:
Elbow
nope!! @ spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door wolfrolf op 08-04-2014 22:49:13 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Ik liet me even gaanquote:
Vandaar dat ie zo goed bowlde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik liet me even gaan
Maar ja het is een fokker dus minimaal 30cm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:george_ezra twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 20:35:23This is genius @3FM @metmichiel https://t.co/6zFloXgFQ7 reageer retweet
Wauw te gek, de Beste Artiest Die Buiten 3FM Genegeerd Wordt Want Het Boeit Niemand Talent Award.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Jet Rebel wint. Godverdomme, de 3FM-huismongool.
volgens Jelmer is hij live best goed, maar ik vind er weinig aan. Maar goed, ik luister de hele dag al geen 3FM.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw te gek, de Beste Artiest Die Buiten 3FM Genegeerd Wordt Want Het Boeit Niemand Talent Award.
Het is knap dat ie al die instrumenten zelf speelt maar als het matige liedjes blijven, kan het mij niet bekoren al speelt ie de ukelele met z'n rechtertestikel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens Jelmer is hij live best goed, maar ik vind er weinig aan. Maar goed, ik luister de hele dag al geen 3FM.
het is geen Todd Rundgren of Prince idd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is knap dat ie al die instrumenten zelf speelt maar als het matige liedjes blijven, kan het mij niet bekoren al speelt ie de ukelele met z'n rechtertestikel.
ik hou van je spambrhoertjequote:Op dinsdag 8 april 2014 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb er zelfs een nummer over geschreven:
quote:
Wat leuk dat Britt een prijs gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Domien Rebel.
Of Jett Verschuuren.
FUCKING VETquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat leuk dat Britt een prijs gewonnen heeft.
Ik verbeter even je humeur:quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat leuk dat Britt een prijs gewonnen heeft.
Spuiten en slikken terugkijken om maar een reden te vinden om je video te postenquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb er zelfs een nummer over geschreven:
Like a bossquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Spuiten en slikken terugkijken om maar een reden te vinden om je video te posten
Die moet aan het eind van de week wel uitgedroogd zijn.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
Kanjerstom zeker weer op de antenne?
Hey ik hoor alles.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die moet aan het eind van de week wel uitgedroogd zijn.
jij laat het hele forum voorlezen???quote:
quote:
tja, ieder zijn/haar ding zeg ik altijd maar. nou ja....altijd....zo af en toequote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik verbeter even je humeur:
Graag gedaan
En bied je excuses alvast maar aan je vriendin aan:
www.1opde5.nl
is beter danquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Graag gedaan
www.1opde5.nl
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Graag gedaan
www.analeklachten.nl
Sobersoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je denkt dat je de Zac Brown Band? xD
Haha zelden zo gelachen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moest dus echt even lachen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zegt meer wat over jou dan over Pinoquote:
37,5cm, vanaf 35cm krijg je dat donkerblauwe kleurtjequote:Op dinsdag 8 april 2014 20:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik liet me even gaan
Maar ja het is een fokker dus minimaal 30cm
quote:Op woensdag 9 april 2014 02:03 schreef minthy het volgende:
[..]
37,5cm, vanaf 35cm krijg je dat donkerblauwe kleurtje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |