Sorry hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
De laatste druppel alcohol was gisteravond.
Ik heb vandaag alleen nog maar thee gehad.
Ja ik praat met honden, so what?
Past bij de tt van Bronsonquote:
Godver, hetzelfde schoot door mijn hoofdquote:
Faro is het meest in de buurt. Hoezo?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver, hetzelfde schoot door mijn hoofd
Is er geen vliegveld in de buurt Muisje?
Doe dan maar een Landing Stripquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Faro is het meest in de buurt. Hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Eetsequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis heeft voorkeur in een lekker lunch. Tchau
Lekker kale mosselen met wat saus on the siiiiide hm?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Thee met Stroh 80quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
De laatste druppel alcohol was gisteravond.
Ik heb vandaag alleen nog maar thee gehad.
Ja ik praat met honden, so what?
Wel met wijn toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Verdomemquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
"I wish you were smaller... Not just smaller, but really really short..."
Dat zing ik ook altijd onder de douche
Ik vond "I'm a slave for you" beterquote:
Verdomme ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond "I'm a slave for you" beter
Haal de Zamboni maar weer uit de schuur.quote:
Ik haal topicmama Minthy erbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik kwam even op tinypic en toen stond er: Your Last Three Uploads:Dat hebben vrouwen bij mij wel vaker last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet gezond hoor als je dop zo rood isquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat hebben vrouwen bij mij wel vaker last van.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is niet gezond hoor als je dop zo rood is
Wie heeft er nu weer een geschaafde knie waar een pleister en een liefdevol kusje op moet?quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik kwam even op tinypic en toen stond er: Your Last Three Uploads:Dat shirt met die iPhone als kachel blijft geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He watquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Luna wordt hier niet blij van.
Pino plaagt mijquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer een geschaafde knie waar een pleister en een liefdevol kusje op moet?
Niet meer doen Pino!!quote:
Muis noemde mij al Pandabsinthquote:
Omdat liefdevol bedoeld. Iedereen een pets onder de poeperd.quote:
Heb je al bruine handenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat liefdevol bedoeld. Iedereen een pets onder de poeperd.
quote:
Waarquote:
Heb je een natte poes ja?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef minthy het volgende:
"Even tussen de buien door naar de winkel" ging niet helemaal zoals verwacht. Zie eruit zoals m'n avatar
Vrouwen met nat haar zijn vaak wel enorm sexyquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:00 schreef minthy het volgende:
"Even tussen de buien door naar de winkel" ging niet helemaal zoals verwacht. Zie eruit zoals m'n avatar
Is dat z'n nieuwe dinnetje?quote:
Dat laatste ben ik het niet mee eens, dat eerste welquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met nat haar zijn vaak wel enorm sexy
Net als huilende vrouwen
Dat is niet goed niequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met nat haar zijn vaak wel enorm sexy
Net als huilende vrouwen
Een huilende vrouw in de regenquote:
Dan nog. Sexy is het nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een huilende vrouw in de regen![]()
![]()
![]()
Maar ze moet niet huilen door iets negatiefs van jou natuurlijk, maar gewoon door iets van: ik mis je zo, ik wil je, ik hou van je![]()
![]()
Ik kijk veel romantische komedies
Inderdaad zeg. Pijnlijk niet-grappigquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:12 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Vind deze nieuwe introducties maar niks!
Ik weet ook niet wat het isquote:
Onde está o banco de garrafa?quote:
quote:
Está indo bem. Obrigado por perguntar.quote:
Oi Muisquote:
Kapucijners met spekjes en appelmoes. Goed voor de fax ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten... ik heb niet veel tijd
Pannenkoekenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten... ik heb niet veel tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |