Je mag het geloven of niet, maar ik had leerlingen die afgelopen dinsdag geen proefwerk wilden maken, omdat de maandag de Primark werd geopend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeet vlaggetjesdag, St. Patrick's Day en de Dag van de Cavia niet. No way dat ik die ga werken/studeren!!!!111!!!11!!1
Wat ze dus ook doen. Ze maken alleen de, volgens sommigen, onvergeeflijke fout dat ze rekening houden met een groep leerlingen bij het kiezen van die ene datum.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Door de grootste groep te kiezen benadeel je minderheden en krijg je dus gezeur. Daarnaast zijn er regionale verschillen.
In dit soort gevallen is het handig om aan een datum vast te houden.
Dat je niet met iedereen rekening kan houden is mijns inziens geen reden om dan maar met niemand rekening te gaan houden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is iets compleet anders dan de CSE, en derhalve niet relevant. Maar zelfs dan: ik zou niet weten waarom niet. Waarom wel rekening houden met pinkpop maar niet met QBase, of met de verjaardag van Marietje? Of met het eerste kievitsei?
Waar ligt de grens?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:16 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat je niet met iedereen rekening kan houden is mijns inziens geen reden om dan maar met niemand rekening te gaan houden.
Primark, wat is dat?quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je mag het geloven of niet, maar ik had leerlingen die afgelopen dinsdag geen proefwerk wilden maken, omdat de maandag de Primark werd geopend.
Omdat ik van Whiskers iedereen gelijke kansen moet geven, heb ik er maar aan toegegeven.
Nee, dat ze geen rekening houden met het hele land dat de vakanties op die van schoolkinderen hebben afgestemd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat ze dus ook doen. Ze maken alleen de, volgens sommigen, onvergeeflijke fout dat ze rekening houden met een groep leerlingen bij het kiezen van die ene datum.
Als je met een verplaatsing meer mensen mee helpt dan je ermee benadeelt lijkt het me in ieder geval pure winst.quote:
Mijn Nederlands gaat hard achteruit, ik spreek het zelden helaas.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ben je aan het vasten of is er een andere reden dat je geen werkwoorden kunt vervoegen?
Twee vragen komen in me op (voordat ik ga slapen):quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je met een verplaatsing meer mensen mee helpt dan je ermee benadeelt lijkt het me in ieder geval pure winst.
Kwestie van interpretatie zoals ik al eerder zei. Dé islam bestaat niet. Als een moslim vindt dat hij/zij het niet mag inhalen dan is dat gewoon zo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:23 schreef Iniesta8 het volgende:
Bullshit de Islam biedt ruimte om te eten en het later in te halen dus het is weer een poging van extremisten aan beide kanten om dit jaar een relletje te beginnen .
Hoe je het meet? Voorstellen het te verschuiven en klachten turven en ordenen naar type.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Twee vragen komen in me op (voordat ik ga slapen):
- Hoe meet je dat?
- Waar hebben we er meer van, leraren of moslims?
En dan is dat zijn probleem, of haar probleem. Engeland is geen moslimland en zal dat voorlopig ook niet worden. Overigens stelde ik in het vorige topic al de terechte vraag of er aan de moslims zelf ook is gevraagd hoe zij over deze kwestie denken? Voorlopig betreft dit een hersenspinseltje van wat buigende idioten. Misschien willen zij het wel helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:26 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Kwestie van interpretatie zoals ik al eerder zei. Dé islam bestaat niet. Als een moslim vindt dat hij/zij het niet mag inhalen dan is dat gewoon zo.
Klopt, en als ze met genoeg medestanders zijn dan kunnen ze ook hun probleem gaan oplossen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:51 schreef Richestorags het volgende:
En dan is dat zijn probleem, of haar probleem.
Irrelevant.quote:Engeland is geen moslimland en zal dat voorlopig ook niet worden.
quote:Overigens stelde ik in het vorige topic al de terechte vraag of er aan de moslims zelf ook is gevraagd hoe zij over deze kwestie denken?
Heb je een antwoord gekregen of lul je slap met je "buigende idioten"?quote:Voorlopig betreft dit een hersenspinseltje van wat buigende idioten.
Tuurlijk, dat is het ook. Weer een mediahype, net als die kerstbomen die "zogenaamd" beledigend zouden zijn. Normale moslims lachen daarom, alleen de gekkies hoor je schreeuwen, net als in het VK in dit topic.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:51 schreef Richestorags het volgende:
Voorlopig betreft dit een hersenspinseltje van wat buigende idioten. Misschien willen zij het wel helemaal niet.
Zoals een democratische meerderheid? Die hebben ze niet. Tenzij Engeland voor 40% uit ruggegraatlozen bestaat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:55 schreef Charismatisch het volgende:
Klopt, en als ze met genoeg medestanders zijn dan kunnen ze ook hun probleem gaan oplossen.
Wel degelijk relevant. De dominante cultuur prevaleert. Je kan niet met alles en iedereen rekening gaan houden en je zal altijd wel iemand kwetsen, so be it.quote:Irrelevant.
Helaas niet. Het zijn buigende idioten. Het is toch weer erg opvallend dat het weer autochtone Engelsen zijn die menen voor de zielige moslim te moeten gaan spreken. Hebben sommige wereldvreemden in dit land ook een handje van. Als ik ergens een hekel aan zou hebben is het als iemand namens mij spreekt en voor mij bepaalt dat ik het waarschijnlijk anders wil hebben, laat staan de hele gemeenschap waar ik toe behoor. Net alsof moslims zelf niet in staat zijn om hun scheur open te trekken. Alsof ze daar zo'n knuffelaar voor nodig hebben.quote:Heb je een antwoord gekregen of lul je slap met je "buigende idioten"?
Hebben ze wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:03 schreef Richestorags het volgende:
Zoals een democratische meerderheid? Die hebben ze niet. Tenzij Engeland voor 40% uit ruggegraatlozen bestaat.
"majority of teachers", deal with it dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:03 schreef Richestorags het volgende:
Wel degelijk relevant. De dominante cultuur prevaleert. Je kan niet met alles en iedereen rekening gaan houden en je zal altijd wel iemand kwetsen, so be it.
Jep. En het mooie is dat de radicale elementen intens neerkijken op dit soort buigend gedrag. Ook voor de gematigde moslim zal het ergelijk zijn, iemand die namens jouw gemeenschap spreekt. Terwijl deze mensen zich als een soort redder van de moslim willen opwerpen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is het ook. Weer een mediahype, net als die kerstbomen die "zogenaamd" beledigend zouden zijn. Normale moslims lachen daarom, alleen de gekkies hoor je schreeuwen, net als in het VK in dit topic.
De majority of teachers is nog steeds niet "the majority".quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:05 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hebben ze wel.
If some of the big vital exams like English and maths could be rescheduled for before Ramadan kicks in, that would certainly be supported by the majority of teachers.”
http://gulfnews.com/news/(...)or-ramadan-1.1315776
[..]
"majority of teachers", deal with it dus.
Neuh dat laatste denk ik niet. Het is algemeen menselijk gedrag, de claim op de meerderheid. Op FOK! komt het ook heel veel voor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jep. En het mooie is dat de radicale elementen intens neerkijken op dit soort buigend gedrag. Ook voor de gematigde moslim zal het ergelijk zijn, iemand die namens jouw gemeenschap spreekt. Terwijl deze mensen zich als een soort redder van de moslim willen opwerpen.
Boeiend. Net of de Joodse lobby in de VS "the majority" is, buigen voor Israël moeten de Amerikaanse politici.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:08 schreef Richestorags het volgende:
De majority of teachers is nog steeds niet "the majority".
Oh absoluut. Maar ik doelde meer op deze gekke Engelsen die zich als de redder van de moslim willen opwerpen. Net als die ik ben een Marokkaan idioten. Denken zoveel goed te doen, maar ondertussen worden ze uitgelachen door degenen voor wie ze het denken te doen. En zich maar goed voelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh dat laatste denk ik niet. Het is algemeen menselijk gedrag, de claim op de meerderheid. Op FOK! komt het ook heel veel voor.
Ze willen slechts hun eigen fanatisme goedpraten, maar vooralsnog lukt ze dat niet. Moslimgekkies zijn ongevaarlijker dan straatmocro's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |