Nominatie voor een van de domste posts van 2014. Wat de fuck hebben de Marokkanen hiermee te maken? Er wonen nauwelijks Marokkanen in het VK.quote:Op maandag 7 april 2014 22:00 schreef Alt-tab het volgende:
Dit is heel eng... Ik heb overigens niets tegen Moslims of Marokkanen,
Omdat mede door gekke Geert Marokkanen en moslims vaak op één hoop worden gegooid. En voor de politiek correcte nitwits moet je dan zeggen dat je geen hekel hebt aan Marokkanen als je kritiek hebt op de Islam.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nominatie voor een van de domste posts van 2014. Wat de fuck hebben de Marokkanen hiermee te maken? Er wonen nauwelijks Marokkanen in het VK.
Heeft hij een gevoelig snaartje bij je geraakt?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nominatie voor een van de domste posts van 2014. Wat de fuck hebben de Marokkanen hiermee te maken? Er wonen nauwelijks Marokkanen in het VK.
Het boeit niemand een ruk of jij of iemand anders een hekel hebt aan Marokkanen of moslims. Zelfs de politiek correcte nitwits zal het een worst boeien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Omdat mede door gekke Geert Marokkanen en moslims vaak op één hoop worden gegooid. En voor de politiek correcte nitwits moet je dan zeggen dat je geen hekel hebt aan Marokkanen als je kritiek hebt op de Islam.
In Engeland geeft echter niemand een neuk...quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kennelijk is het nieuwswaardig. Deal with it.
Alleen omdat 'geloofsoverwegingen' een geldige reden is? Daar kies je zelf voor, dus zul je ook met de consequenties moeten leven. Waarom moet de grote groep zich daar aan aanpassen?quote:Op maandag 7 april 2014 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het hoort bij hun geloof. Die paar keer dat dit gebeurd mag er best rekening mee gehouden worden..
En? Gebeurd wel vaker dat een kleine groep benadeeld wordt door een veel grotere groep. Zo iets heet democratie.quote:Op maandag 7 april 2014 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat die kleine groep enorm benadeeld zou worden..
Toch wel. Jij geeft er een fuck om want je reageert op mijn postquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het boeit niemand een ruk of jij of iemand anders een hekel hebt aan Marokkanen of moslims. Zelfs de politiek correcte nitwits zal het een worst boeien.
Dat ik op je post reageer betekent niet dat ik er een fuck om geef.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Toch wel. Jij geeft er een fuck om want je reageert op mijn post
Waarom reageer je op iets waar je geen fuck om geeft?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat ik op je post reageer betekent niet dat ik er een fuck om geef.
Omdat ik je kenbaar moet maken dat ik er geen fuck om geef. En dat kan niet middels telepathie. Stoort het je trouwens?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom reageer je op iets waar je geen fuck om geeft?
Als je mij kenbaar moet maken dat je er geen fuck om geeft vind je het belangrijk om dat kenbaar te maken. Dus je geeft er wel een fuck om.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ik je kenbaar moet maken dat ik er geen fuck om geef. En dat kan niet middels telepathie.
Nee, ik geef er een fuck om om kenbaar te maken dat ik er geen fuck om geef. Dat is wat anders dan er een fuck om geven dat jij of iemand moslims zou haten. Maar ik maak uit je reacties op dat je liever zou hebben dat ik er wel een fuck om zou geven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je mij kenbaar moet maken dat je er geen fuck om geeft vind je het belangrijk om dat kenbaar te maken. Dus je geeft er wel een fuck om.
En jij kan dat niet alleen namens jezelf zeggen, maar namens iedereen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik geef er een fuck om om kenbaar te maken dat ik er geen fuck om geef. Dat is wat anders dan er een fuck om geven dat jij of iemand moslims zou haten.
Hoeveel mensen hebben aangegeven een fuck te geven om de mening van Fokker Richestorags als het gaat om moslims? Maar ik wil het ook wel nuanceren hoor: Veel mensen zullen geen fuck geven om de mening van andere mensen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En jij kan dat niet alleen namens jezelf zeggen, maar namens iedereen?
Wie zei dat ik het alleen om mezelf had. Er zijn hier anders genoeg mensen die er een fuck om geven gezien deze mensen als vliegen op de stroop afkomen op Wilders topics.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben aangegeven een fuck te geven om de mening van Fokker Richestorags als het gaat om moslims? Maar ik wil het ook wel nuanceren hoor: Veel mensen zullen geen fuck geven om de mening van andere mensen.
Dat iemand in een topic reageert, betekent niet dat er een fuck wordt gegeven. Ik verwijs je even naar de voorbeelden in Onzin en Klaagbaak. Aan de oppervlakkige reacties te zien - en het feit dat er geen inhoudelijke discussie is ontstaan - blijkt dat men louter hun eigen mening wil ventileren en zeker niet geeft om de mening van een ander.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wie zei dat ik het alleen om mezelf had. Er zijn hier anders genoeg mensen die er een fuck om geven gezien deze mensen als vliegen op de stroop afkomen op Wilders topics.
Ik geef er geen fuck om dat je er een fuck om geeft om kenbaar te maken dat je er geen fuck om geeft.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik geef er een fuck om om kenbaar te maken dat ik er geen fuck om geef. Dat is wat anders dan er een fuck om geven dat jij of iemand moslims zou haten. Maar ik maak uit je reacties op dat je liever zou hebben dat ik er wel een fuck om zou geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |