Dat ik op je post reageer betekent niet dat ik er een fuck om geef.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Toch wel. Jij geeft er een fuck om want je reageert op mijn post
Waarom reageer je op iets waar je geen fuck om geeft?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat ik op je post reageer betekent niet dat ik er een fuck om geef.
Omdat ik je kenbaar moet maken dat ik er geen fuck om geef. En dat kan niet middels telepathie. Stoort het je trouwens?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom reageer je op iets waar je geen fuck om geeft?
Als je mij kenbaar moet maken dat je er geen fuck om geeft vind je het belangrijk om dat kenbaar te maken. Dus je geeft er wel een fuck om.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ik je kenbaar moet maken dat ik er geen fuck om geef. En dat kan niet middels telepathie.
Nee, ik geef er een fuck om om kenbaar te maken dat ik er geen fuck om geef. Dat is wat anders dan er een fuck om geven dat jij of iemand moslims zou haten. Maar ik maak uit je reacties op dat je liever zou hebben dat ik er wel een fuck om zou geven.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je mij kenbaar moet maken dat je er geen fuck om geeft vind je het belangrijk om dat kenbaar te maken. Dus je geeft er wel een fuck om.
En jij kan dat niet alleen namens jezelf zeggen, maar namens iedereen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik geef er een fuck om om kenbaar te maken dat ik er geen fuck om geef. Dat is wat anders dan er een fuck om geven dat jij of iemand moslims zou haten.
Hoeveel mensen hebben aangegeven een fuck te geven om de mening van Fokker Richestorags als het gaat om moslims? Maar ik wil het ook wel nuanceren hoor: Veel mensen zullen geen fuck geven om de mening van andere mensen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En jij kan dat niet alleen namens jezelf zeggen, maar namens iedereen?
Wie zei dat ik het alleen om mezelf had. Er zijn hier anders genoeg mensen die er een fuck om geven gezien deze mensen als vliegen op de stroop afkomen op Wilders topics.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben aangegeven een fuck te geven om de mening van Fokker Richestorags als het gaat om moslims? Maar ik wil het ook wel nuanceren hoor: Veel mensen zullen geen fuck geven om de mening van andere mensen.
Dat iemand in een topic reageert, betekent niet dat er een fuck wordt gegeven. Ik verwijs je even naar de voorbeelden in Onzin en Klaagbaak. Aan de oppervlakkige reacties te zien - en het feit dat er geen inhoudelijke discussie is ontstaan - blijkt dat men louter hun eigen mening wil ventileren en zeker niet geeft om de mening van een ander.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wie zei dat ik het alleen om mezelf had. Er zijn hier anders genoeg mensen die er een fuck om geven gezien deze mensen als vliegen op de stroop afkomen op Wilders topics.
Ik geef er geen fuck om dat je er een fuck om geeft om kenbaar te maken dat je er geen fuck om geeft.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik geef er een fuck om om kenbaar te maken dat ik er geen fuck om geef. Dat is wat anders dan er een fuck om geven dat jij of iemand moslims zou haten. Maar ik maak uit je reacties op dat je liever zou hebben dat ik er wel een fuck om zou geven.
Kijk, zo komen we ergens.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geef er geen fuck om dat je er een fuck om geeft om kenbaar te maken dat je er geen fuck om geeft.
Wel, zo gaan discussies vaak op Fok! Iedereen gooit wat over en weer, maar hoe vaak wordt er echt naar elkaar geluisterd en ingebonden? Vaak wordt men nog standvastiger.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat iemand in een topic reageert, betekent niet dat er een fuck wordt gegeven. Ik verwijs je even naar de voorbeelden in Onzin en Klaagbaak. Aan de oppervlakkige reacties te zien - en het feit dat er geen inhoudelijke discussie is ontstaan - blijkt dat men louter hun eigen mening wil ventileren en zeker niet geeft om de mening van een ander.
Exact. Hoe vaak is überhaupt iemand 'van mening veranderd'.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, zo gaan discussies vaak op Fok! Iedereen gooit wat over en weer, maar hoe vaak wordt er echt naar elkaar geluisterd en ingebonden? Vaak wordt men nog standvastiger.
Niet vaak, maar dat is een beetje inherent aan internet. Iedereen kan hier groot doen en sarcastisch zijn en alles zeggen en nadenken over die snijdende opmerking, terwijl 99% in het echte leven veel meer benaderbaar zal zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Exact. Hoe vaak is überhaupt iemand 'van mening veranderd'.
Ik hou niet van debiliteit en kortzichtigheid.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heeft hij een gevoelig snaartje bij je geraakt?
Straks krijgen we nog verplicht vakantie met kerstmis.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:14 schreef El_Matador het volgende:
Dit is heel eng... Ik heb overigens niets tegen Moslims of Marokkanen, maar deze trend... Het is ergens ingezet en ik benieuwd waar het eindigt.
Waarom? Het gaat erom hoeveel ingezetenen de religie aanhangen. Dat is wat een stroming wel of niet relevant maakt in een land.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Christendom met 1500 jaar geschiedenis in Engeland heeft een iets andere status dan een relatief nieuwe religie, niet?
Zo is het, en niet anders. Veel plezier met 13 pagina's gelul FOK!quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:23 schreef Iniesta8 het volgende:
Bullshit de Islam biedt ruimte om te eten en het later in te halen dus het is weer een poging van extremisten aan beide kanten om dit jaar een relletje te beginnen .
Zorgelijke situatie maar grotendeels hiermee eens.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:23 schreef Iniesta8 het volgende:
Bullshit de Islam biedt ruimte om te eten en het later in te halen dus het is weer een poging van extremisten aan beide kanten om dit jaar een relletje te beginnen .
Verschil is dat dát ieder jaar op dezelfde datum valt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Straks krijgen we nog verplicht vakantie met kerstmis.
Of gewoon niet doen. Dan presteer je waarschijnlijk ook beter.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie niet in waarom examens überhaupt een belemmering zouden moeten vormen voor het vasten. Het is vrij simpel. Als je zelf denkt dat je niet kan vasten om deze reden, dan moet je het maar later inhalen.
Ik presteer beter tijdens het vasten, ben veel scherper. Zo heb ik ooit een zware sollicitatieronde / assesment etc. gehad tijdens de Ramadan, uiteindelijk gekozen uit de 330 concurrenten. En die ervaring verschilt per persoon. Dus, zoals ik al eerder zei - laat de persoon het zelf bepalen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Of gewoon niet doen. Dan presteer je waarschijnlijk ook beter.
Ook dat is een oplossing.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie niet in waarom examens überhaupt een belemmering zouden moeten vormen voor het vasten. Het is vrij simpel. Als je zelf denkt dat je niet kan vasten om deze reden, dan moet je het maar later inhalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |