abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138631015
Dit is een bericht wat ik las op de frontpage. Ik vind het verontrustend. Het gaat overigens niet over Nederland, maar over Engeland

Ramadan bepaalt mogelijk datum eindexamens

Wat is de volgende stap? ingelaste pauze's tijdens werk om te bidden? verkorte werktijden met behoud van salaris tijdens de Ramadan?

Waarom kunnen deze mensen niet participeren zoals de andere mensen, maar proberen zij privileges af te dwingen? Los van Moslims, zie ik andere gelovigen dit niet afdwingen op grote schaal.

Dit is heel eng... Ik heb overigens niets tegen Moslims of Marokkanen, maar deze trend... Het is ergens ingezet en ik benieuwd waar het eindigt. Gezien de progressive hou ik mijn hart vast.

[ Bericht 7% gewijzigd door Alt-tab op 07-04-2014 22:17:09 ]
  maandag 7 april 2014 @ 22:01:52 #2
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_138631064
Boeiend.
  maandag 7 april 2014 @ 22:02:43 #3
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138631128
Ze doen toch vrijwillig mee aan de Ramadan? Als ik vrijwillig op een absurd streng dieet ga is er ook niemand die zegt: hmm we verplaatsen je examen wel want ik denk niet dat je optimaal gaat presteren... Was het maar waar :D
pi_138631132
Fijn dat je een mening hebt. Beter zou je het zijn als je hier inhoudelijk op kan ingaan. Dit voegt nogal weinig toe. Maar compleet in de lijn der verwachting
  maandag 7 april 2014 @ 22:02:54 #5
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_138631133
Dit gaat om Groot-Brittannië he, tokkieland nummer 1 bij uitstek.
Say what?
pi_138631165
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Ze doen toch vrijwillig mee aan de Ramadan? Als ik vrijwillig op een absurd streng dieet ga is er ook niemand die zegt: hmm we verplaatsen je examen wel want ik denk niet dat je optimaal gaat presteren... Was het maar waar :D
Spijker en kop :)
pi_138631176
Waar staat dat moslims dit willen afdwingen?

Er staan nog wel wat meer aannames in je OP
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 7 april 2014 @ 22:03:33 #8
395200 deadprez
One more rail
pi_138631177
Het is wat.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_138631190
quote:
2s.gif Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef UpsideDown het volgende:
Dit gaat om Groot-Brittannië he, tokkieland nummer 1 bij uitstek.
Daar gaat het niet om
  maandag 7 april 2014 @ 22:04:09 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138631220
U mag hier blijven, maar u past zich aan.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_138631246
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef rhubarbje het volgende:

Dat was in het algemeen. Er zijn tal van voorbeelden waar Moslims privileges afdwingen. Graag de aannames ook aanstippen.

Voorbeelden mijnerzijds op verzoek.
  maandag 7 april 2014 @ 22:04:41 #12
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_138631250
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef rhubarbje het volgende:

Nergens, maar wat nu als anderen zeggen "het is zo warm in de zomer dan kan ik me altijd minder goed concentreren"? Je kunt niet met iedereen z'n priveomstandigheden rekening houden.
pi_138631296
Het is inderdaad wel handig om in je bericht te vermelden dat het hier over Groot-Brittannië en niet Nederland gaat.

Voor er weer allerlei kansloze PVV-discussies ontstaan.

Inhoudelijk: Ik vind ik het een prima zaak als let's say tenminste 20% Moslim is men rekening houdt met de wensen en behoeften van die groep.
Ik zie ook verder niet hoe je de groep niet of anders-gelovigen dupeert door het zo te plannen??
blablablabla
pi_138631358
Sterk staaltje schrijfwerk ook weer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138631371
Geloof en school moet naar mijn mening erg snel voor 100% uit elkaar getrokken worden.

Christelijke scholen.. Moslim scholen... Weg ermee.
Rustig aan.
pi_138631403
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:01 schreef betyar het volgende:
Boeiend.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_138631491
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef Elan het volgende:
Het is inderdaad wel handig om in je bericht te vermelden dat het hier over Groot-Brittannië en niet Nederland gaat.

Inhoudelijk: Ik vind ik het een prima zaak als let's say tenminste 20% Moslim is men rekening houdt met de wensen en behoeften van die groep.
Ik zie ook verder niet hoe je de groep niet of anders-gelovigen dupeert door het zo te plannen??
Ik vind dat publieke sectoren die voor iedereen toegankelijk zijn zich voor 0.0% moeten bemoeien met geloven.
Waarom? Er valt altijd wel wat te mierenneuken of te klagen, maar geloof als reden is nog wel een van de stomste, daar kies je namelijk zelf voor.
Rustig aan.
pi_138631504
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om
Nouja, nu wordt het topic zo gebracht dat het lijkt alsof het hier is.
pi_138631509
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind dat publieke sectoren die voor iedereen toegankelijk zijn zich voor 0.0% moeten bemoeien met geloven.
Ik ook, maar helaas is dat vooralsnog een utopie.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_138631688
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
pi_138631712
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef Elan het volgende:

Je hebt gelijk, al heb ik dit geprobeerd te ondervangen door mijn topic hier aan te maken in plaats van KLB. Maar ik doe dit zometeen aanpassen;

Inhoudelijk: Absoluut een nobel streven, en in principe ook helemaal mee eens, maar ik krijg langzamerhand het gevoel dat wij met 2 maten meten hier in Nederland. 1 maat voor Marokkanen, en 1 maat voor de 'rest' van de Nederlanders.

Dat is discriminatie, hetzij positief, hetzij negatief. Marokkanen, of Moslims, hoe je het wil noemen, krijgen langzamerhand een 'bedreigde status' en je mag hier geen verkeerd woord over zeggen. Die trend is niet goed.

Vandaar dat ik van mening ben dat Nederland geen water meer bij de wijn moet doen. Zij zijn nu aan zet.

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
Heb je gelijk in, maar ondanks dit alles is de boodschap duidelijk. Met of zonder mening van de schrijver.
pi_138631724
Zie het probleem niet. Vind het wel sympathiek dat men in Engeland de examens voor een keertje uit wil stellen. Zo kunnen onze islamitische vrienden tenminste optimaal presteren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138631868
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
Zie het probleem niet. Vind het wel sympathiek dat men in Engeland de examens voor een keertje uit wil stellen. Zo kunnen onze islamitische vrienden tenminste optimaal presteren.
Beetje doorzichtig dit, Koos.
pi_138631876
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nouja, nu wordt het topic zo gebracht dat het lijkt alsof het hier is.
Daar heb je gelijk in, en dat pas ik aan :)
pi_138631910
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 22:13 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, al heb ik dit geprobeerd te ondervangen door mijn topic hier aan te maken in plaats van KLB. Maar ik doe dit zometeen aanpassen;

Inhoudelijk: Absoluut een nobel streven, en in principe ook helemaal mee eens, maar ik krijg langzamerhand het gevoel dat wij met 2 maten meten hier in Nederland. 1 maat voor Marokkanen, en 1 maat voor de 'rest' van de Nederlanders.

Dat is discriminatie, hetzij positief, hetzij negatief. Marokkanen, of Moslims, hoe je het wil noemen, krijgen langzamerhand een 'bedreigde status' en je mag hier geen verkeerd woord over zeggen. Die trend is niet goed.

Vandaar dat ik van mening ben dat Nederland geen water meer bij de wijn moet doen. Zij zijn nu aan zet.

[..]

Heb je gelijk in, maar ondanks dit alles is de boodschap duidelijk. Met of zonder mening van de schrijver.
Je had al door dat dit nieuwsbericht bepaald niet over Nederland en de Marokkanen hier gaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')