Spijker en kopquote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Ze doen toch vrijwillig mee aan de Ramadan? Als ik vrijwillig op een absurd streng dieet ga is er ook niemand die zegt: hmm we verplaatsen je examen wel want ik denk niet dat je optimaal gaat presteren... Was het maar waar
Daar gaat het niet omquote:Op maandag 7 april 2014 22:02 schreef UpsideDown het volgende:
Dit gaat om Groot-Brittannië he, tokkieland nummer 1 bij uitstek.
Dat was in het algemeen. Er zijn tal van voorbeelden waar Moslims privileges afdwingen. Graag de aannames ook aanstippen.quote:Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
Waar staat dat moslims dit willen afdwingen?
Er staan nog wel wat meer aannames in je OP
Nergens, maar wat nu als anderen zeggen "het is zo warm in de zomer dan kan ik me altijd minder goed concentreren"? Je kunt niet met iedereen z'n priveomstandigheden rekening houden.quote:Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
Waar staat dat moslims dit willen afdwingen?
Er staan nog wel wat meer aannames in je OP
Ik vind dat publieke sectoren die voor iedereen toegankelijk zijn zich voor 0.0% moeten bemoeien met geloven.quote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef Elan het volgende:
Het is inderdaad wel handig om in je bericht te vermelden dat het hier over Groot-Brittannië en niet Nederland gaat.
Voor er weer allerlei kansloze PVV-discussies ontstaan.
Inhoudelijk: Ik vind ik het een prima zaak als let's say tenminste 20% Moslim is men rekening houdt met de wensen en behoeften van die groep.
Ik zie ook verder niet hoe je de groep niet of anders-gelovigen dupeert door het zo te plannen??
Ik ook, maar helaas is dat vooralsnog een utopie.quote:Op maandag 7 april 2014 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat publieke sectoren die voor iedereen toegankelijk zijn zich voor 0.0% moeten bemoeien met geloven.
Je hebt gelijk, al heb ik dit geprobeerd te ondervangen door mijn topic hier aan te maken in plaats van KLB. Maar ik doe dit zometeen aanpassen;quote:Op maandag 7 april 2014 22:05 schreef Elan het volgende:
Het is inderdaad wel handig om in je bericht te vermelden dat het hier over Groot-Brittannië en niet Nederland gaat.
Voor er weer allerlei kansloze PVV-discussies ontstaan.
Inhoudelijk: Ik vind ik het een prima zaak als let's say tenminste 20% Moslim is men rekening houdt met de wensen en behoeften van die groep.
Ik zie ook verder niet hoe je de groep niet of anders-gelovigen dupeert door het zo te plannen??
Heb je gelijk in, maar ondanks dit alles is de boodschap duidelijk. Met of zonder mening van de schrijver.quote:
Beetje doorzichtig dit, Koos.quote:Op maandag 7 april 2014 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
Zie het probleem niet. Vind het wel sympathiek dat men in Engeland de examens voor een keertje uit wil stellen. Zo kunnen onze islamitische vrienden tenminste optimaal presteren.
Daar heb je gelijk in, en dat pas ik aanquote:Op maandag 7 april 2014 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, nu wordt het topic zo gebracht dat het lijkt alsof het hier is.
Je had al door dat dit nieuwsbericht bepaald niet over Nederland en de Marokkanen hier gaat?quote:Op maandag 7 april 2014 22:13 schreef Alt-tab het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, al heb ik dit geprobeerd te ondervangen door mijn topic hier aan te maken in plaats van KLB. Maar ik doe dit zometeen aanpassen;
Inhoudelijk: Absoluut een nobel streven, en in principe ook helemaal mee eens, maar ik krijg langzamerhand het gevoel dat wij met 2 maten meten hier in Nederland. 1 maat voor Marokkanen, en 1 maat voor de 'rest' van de Nederlanders.
Dat is discriminatie, hetzij positief, hetzij negatief. Marokkanen, of Moslims, hoe je het wil noemen, krijgen langzamerhand een 'bedreigde status' en je mag hier geen verkeerd woord over zeggen. Die trend is niet goed.
Vandaar dat ik van mening ben dat Nederland geen water meer bij de wijn moet doen. Zij zijn nu aan zet.
[..]
Heb je gelijk in, maar ondanks dit alles is de boodschap duidelijk. Met of zonder mening van de schrijver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |