Want vrouwen zijn over het algemeen voorzichtiger wil je zeggen?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik weet nu ook hoe vrouwen zich over het algemeen voelen. Heb een match met een meid die op dag één vraagt om m'n nummer, me op Facebook toevoegt en vraagt om een keertje af te spreken
Kan me nu wel voorstellen hoe moe je daar op een gegeven moment van wordt
Het lijkt mij toch duidelijk dat dat als grapje bedoeld is.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:06 schreef UnicornFarts het volgende:
En in de categorie allerslechtste allertijden nomineer ik:
[ afbeelding ]
Meen je niet? Oh jeetje.. ik was al helemaal websites aan het afstruinen naar dé jurk.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch duidelijk dat dat als grapje bedoeld is.
Ik bedoel meer dat je het dus ook niet als opdringerig moet zien.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Meen je niet? Oh jeetje.. ik was al helemaal websites aan het afstruinen naar dé jurk.
Wát stom van mij!![]()
Wat? Huh? Hoe?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je het dus ook niet als opdringerig moet zien.
Niks mis met wat duidelijkheid toch?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.specsavers.nl/quote:Op donderdag 10 april 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, misschien heb ik het wel verkeerd begrepen..
Dat opdringen ging over Volvoman, niet over mij en mijn hubby-to-bequote:Op donderdag 10 april 2014 22:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gevat, maar niet logisch deze reactie...
Maar ik zal je sparen .
Dat heb ik nu ook door...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat opdringen ging over Volvoman, niet over mij en mijn hubby-to-be
Ik weet het. Wil haar wel vragen voor een date. Maar daar kan het nog wel eens te vroeg voor zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou Basje Speldberg, ik denk tegen die tijd dat ik voor het altaar sta dat jij al onder de grond ligt, wel lief van je![]()
Volvoman gewoon geduldig zijn al is dat erg moeilijk als ze heel leuk is
Niet opdringerig worden want dan neemt ze zo de benen
Oh okéquote:Op donderdag 10 april 2014 22:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook door...
[ afbeelding ]
Je blijft haperen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh oké
Oh, je moest eens weten !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Meen je niet? Oh jeetje.. ik was al helemaal websites aan het afstruinen naar dé jurk.
Wát stom van mij!![]()
Je kan het beter te vroeg vragen dan te laat.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:08 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Ik weet het. Wil haar wel vragen voor een date. Maar daar kan het nog wel eens te vroeg voor zijn.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:20 schreef Poolbal het volgende:
Ik had een uitermate slecht idee: Kindertinder
ff gegoogled en www.kindertinder.com bestaat al, volgens mij is het een soort Indiase site waar kinderen netjes kunnen leren schrijven.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:20 schreef Poolbal het volgende:
Ik had een uitermate slecht idee: Kindertinder
ff gegoogled en www.kindertinder.com bestaat al, volgens mij is het een soort Indiase site waar kinderen netjes kunnen leren schrijven.
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het even gedownload maar hij pakt echt alle informatie van je FB, je werk, al je interesses (boeken,films,likes) Er staat dat ze niets posten op je wall maar bij venster 4 vraagt hij toch of je FB vrienden je kaart willen zien (staat automatisch op Ja) en of je twitter & instagram wil koppelen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sinds kort is Sway bezig met 'opkomen' Ben benieuwd wanneer die app de status 'Tinder' krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |