Weet je al wat je gaat doen de tweede date dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ooh ok. Mja, ik kan het niet echt goed beantwoorden. Het is van een leuke avond naar meer aan het worden, die leuke avond zonder dat er iets gebeurde duurde dan ook wel lang. Nja, ik laat wel weten hoe het morgen is gegaan
Romantisch etentje en dan een filmpje bij haar.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat doen de tweede date dan?
Tja.. "bron"...quote:Op donderdag 10 april 2014 16:51 schreef Silenus het volgende:
Wie zijn 'die mensen' dan? Heb je al die honderdduizenden mensen gesproken?Of misschien een bron waaruit dat blijkt?
Voor datingsites kregen mensen toch ook gewoon een relatie? Of ben je de laatste Nederlander die denkt dat datingsites eigenlijk vooral bedoeld zijn voor sociaal incapabele mensen die in de kroeg niemand aan durven spreken?
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Romantisch etentje en dan een filmpje bij haar.
Als ik trouwens direct al had geweten dat je romantisch met haar gaat eten, dan had ik niet eens gevraagd of je opzoek bent na een leuke avond of echt een relatie..quote:Op donderdag 10 april 2014 16:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Komt helemaal goedKijk er al heel de week naar uit..en zij ook
Ik denk alleen niet in termen als 'gelukt' of 'mislukt', en met mij vele anderen ook niet. Je leeft gewoon je leven: je gaat naar de kroeg, naar feestjes, met je vrienden naar het park, op vakantie, met het OV naar je werk, en thuis op de bank check je ook even tinder. Waar je uiteindelijk iemand opduikelt is niet echt van belang, en ik denk ook niet dat al die mensen die via internet of tinder een relatie hebben gekregen zonder internet nu als eenzaam kattenvrouwtje/schapenherder in het bos zouden leven oid.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:55 schreef theunderdog het volgende:
Juist omdat het ze niet lukte om een geschikte partner te vinden op andere plekken zoals de kroeg..
Dus jij trekt geen enkele conclusie als een 30 a 40 jarige single, die eigenlijk ook nog nooit een vriendinnetje heeft gehad. Iemand krijgt via tinder of een of andere datingsite?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet in termen als 'gelukt' of 'mislukt', en met mij vele anderen ook niet. Je leeft gewoon je leven: je gaat naar de kroeg, naar feestjes, met je vrienden naar het park, op vakantie, met het OV naar je werk, en thuis op de bank check je ook even tinder. Waar je uiteindelijk iemand opduikelt is niet echt van belang, en ik denk ook niet dat al die mensen die via internet of tinder een relatie hebben gekregen zonder internet nu als eenzaam kattenvrouwtje/schapenherder in het bos zouden leven oid.
Sociale kneuzen lukt het ook amper op internet of tinder. En soepele babbelaars trekken ze overal vandaan. Dat was 20 jaar geleden zo, en zal over 20 jaar ook nog steeds zo zijn.
dat is een uitzondering natuurlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus jij trekt geen enkele conclusie als een 30 a 40 jarige single, die eigenlijk ook nog nooit een vriendinnetje heeft gehad. Iemand krijgt via tinder of een of andere datingsite?
Ik denk dat die "uitzonderingen" groter zijn dan menig denkt.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is een uitzondering natuurlijk
en good for him overigens
dat is leuk dat jij dat denktquote:Op donderdag 10 april 2014 17:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat die "uitzonderingen" groter zijn dan menig denkt.
Ik denk dat het nog geen 3% is van het aantal mensen op een datingsite.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat die "uitzonderingen" groter zijn dan menig denkt.
Misschien, maar waarom zou je het via een datingsite of tinder proberen, als je ook gewoon voor elkaar kan krijgen tijdens uitgaan of wat dan ook.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog geen 3% is van het aantal mensen op een datingsite.
Heb je er wel eens over nagedacht dat deze sites en Tinder in een behoefte voorzien die eerst nooit bestond en dat toen deze mensen dus ook nooit single hadden kunnen blijven ? De maatschappij is verandert.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat slaat op heel veel. Er zijn talloze mensen die een relatie hebben gekregen via een datingsite, maar wanneer die datingsite er niet was geweest dan waren ze single gebleven.
Op een of andere manier werkt het voor die mensen gewoon heel veel beter dan bijvoorbeeld de kroeg.
Kijk het een aan en als het zo blijft vraag het haar gewoonquote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef Volvoman het volgende:
Volgens mij niet, maar ik kijk het nog een tijdje aan,
De dates die ik via internet geregeld heb kwam stuk voor stuk ook allemaal niet in de kroeg dus dar had ik ze sowieso niet gevonden. Als internet er niet was geweest had ik het denk ik anders aangepakt en een hobby gekozen waar veel vrouwen komen zoals op dansles gaan ofzo. Maar internet maakt het allemaal wel een enorm stuk makkelijker ja. Had ik zonder internet minder dates gehad? Jazeker. Was ik nog single geweest? Dat denk ik zeker niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat slaat op heel veel. Er zijn talloze mensen die een relatie hebben gekregen via een datingsite, maar wanneer die datingsite er niet was geweest dan waren ze single gebleven.
Op een of andere manier werkt het voor die mensen gewoon heel veel beter dan bijvoorbeeld de kroeg.
Die mensen krijgen ook via internet geen relatie. Je ontmoet elkaar toch een keer in het echt en als je dan als een sociale incapabele akward nerd niks weet uit te brengen houdt het ook op.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:51 schreef Silenus het volgende:
Wie zijn 'die mensen' dan? Heb je al die honderdduizenden mensen gesproken?Of misschien een bron waaruit dat blijkt?
Voor datingsites kregen mensen toch ook gewoon een relatie? Of ben je de laatste Nederlander die denkt dat datingsites eigenlijk vooral bedoeld zijn voor sociaal incapabele mensen die in de kroeg niemand aan durven spreken?
Ik zou de liefde van mijn leven ook niet willen ontmoeten in de kroeg omdat ik daar zelf echt helemaal niks mee hebquote:Op donderdag 10 april 2014 16:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja.. "bron"...
Het is geen exacte wetenschap he. Dit hele gebeuren draait vooral om "ervaringen"..
En nee, ik denk niet dat datingsites bedoeld zijn voor mensen die in de kroeg niemand durven aan te spreken...
Ik zie alleen om mijheen, dat mensen die elkaar gevonden hebben via datingsites die datingsites echt een top uitvinding vinden. Juist omdat het ze niet lukte om een geschikte partner te vinden op andere plekken zoals de kroeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |