abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138731915
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ooh ok. Mja, ik kan het niet echt goed beantwoorden. Het is van een leuke avond naar meer aan het worden, die leuke avond zonder dat er iets gebeurde duurde dan ook wel lang. Nja, ik laat wel weten hoe het morgen is gegaan
Weet je al wat je gaat doen de tweede date dan?
pi_138731980
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Weet je al wat je gaat doen de tweede date dan?
Romantisch etentje en dan een filmpje bij haar.
pi_138731987
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:51 schreef Silenus het volgende:
Wie zijn 'die mensen' dan? Heb je al die honderdduizenden mensen gesproken? :) Of misschien een bron waaruit dat blijkt?

Voor datingsites kregen mensen toch ook gewoon een relatie? Of ben je de laatste Nederlander die denkt dat datingsites eigenlijk vooral bedoeld zijn voor sociaal incapabele mensen die in de kroeg niemand aan durven spreken? ;)
Tja.. "bron"...

Het is geen exacte wetenschap he. Dit hele gebeuren draait vooral om "ervaringen"..

En nee, ik denk niet dat datingsites bedoeld zijn voor mensen die in de kroeg niemand durven aan te spreken...

Ik zie alleen om mijheen, dat mensen die elkaar gevonden hebben via datingsites die datingsites echt een top uitvinding vinden. Juist omdat het ze niet lukte om een geschikte partner te vinden op andere plekken zoals de kroeg..
pi_138731995
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:55 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Romantisch etentje en dan een filmpje bij haar.
^O^

Good Luck.
pi_138732030
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

^O^

Good Luck.
Komt helemaal goed :) Kijk er al heel de week naar uit..en zij ook :@
pi_138732103
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:57 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Komt helemaal goed :) Kijk er al heel de week naar uit..en zij ook :@
Als ik trouwens direct al had geweten dat je romantisch met haar gaat eten, dan had ik niet eens gevraagd of je opzoek bent na een leuke avond of echt een relatie.. *)
  donderdag 10 april 2014 @ 16:59:53 #132
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138732145
quote:
Juist omdat het ze niet lukte om een geschikte partner te vinden op andere plekken zoals de kroeg..
Ik denk alleen niet in termen als 'gelukt' of 'mislukt', en met mij vele anderen ook niet. Je leeft gewoon je leven: je gaat naar de kroeg, naar feestjes, met je vrienden naar het park, op vakantie, met het OV naar je werk, en thuis op de bank check je ook even tinder. Waar je uiteindelijk iemand opduikelt is niet echt van belang, en ik denk ook niet dat al die mensen die via internet of tinder een relatie hebben gekregen zonder internet nu als eenzaam kattenvrouwtje/schapenherder in het bos zouden leven oid.

Sociale kneuzen lukt het ook amper op internet of tinder. En soepele babbelaars trekken ze overal vandaan. Dat was 20 jaar geleden zo, en zal over 20 jaar ook nog steeds zo zijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_138732284
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik denk alleen niet in termen als 'gelukt' of 'mislukt', en met mij vele anderen ook niet. Je leeft gewoon je leven: je gaat naar de kroeg, naar feestjes, met je vrienden naar het park, op vakantie, met het OV naar je werk, en thuis op de bank check je ook even tinder. Waar je uiteindelijk iemand opduikelt is niet echt van belang, en ik denk ook niet dat al die mensen die via internet of tinder een relatie hebben gekregen zonder internet nu als eenzaam kattenvrouwtje/schapenherder in het bos zouden leven oid.

Sociale kneuzen lukt het ook amper op internet of tinder. En soepele babbelaars trekken ze overal vandaan. Dat was 20 jaar geleden zo, en zal over 20 jaar ook nog steeds zo zijn.
Dus jij trekt geen enkele conclusie als een 30 a 40 jarige single, die eigenlijk ook nog nooit een vriendinnetje heeft gehad. Iemand krijgt via tinder of een of andere datingsite?
pi_138732358
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus jij trekt geen enkele conclusie als een 30 a 40 jarige single, die eigenlijk ook nog nooit een vriendinnetje heeft gehad. Iemand krijgt via tinder of een of andere datingsite?
dat is een uitzondering natuurlijk

en good for him overigens
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138732380
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is een uitzondering natuurlijk

en good for him overigens
Ik denk dat die "uitzonderingen" groter zijn dan menig denkt.
pi_138732411
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

dat is leuk dat jij dat denkt
Maar daar kun je geen discussie op voeren natuurlijk
kom eerst maar met feiten en bronnen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 10 april 2014 @ 17:08:23 #137
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138732466
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog geen 3% is van het aantal mensen op een datingsite.
pi_138732507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog geen 3% is van het aantal mensen op een datingsite.
Misschien, maar waarom zou je het via een datingsite of tinder proberen, als je ook gewoon voor elkaar kan krijgen tijdens uitgaan of wat dan ook.

Aan de andere kant: je kunt tinder natuurlijk ook gewoon als extra ding gebruiken.. je gaat namelijk niet elke dag uit ofzo. :P
  donderdag 10 april 2014 @ 17:12:55 #139
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138732622
Precies, en je gaat ook niet elke keer ALS je uitgaat chicks regelen. Soms ben je ook gewoon met je vrienden aan het praten of blijf je niet tot 4u snachts hangen omdat je de volgende dag iets belangrijks hebt.
pi_138734236
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat slaat op heel veel. Er zijn talloze mensen die een relatie hebben gekregen via een datingsite, maar wanneer die datingsite er niet was geweest dan waren ze single gebleven.

Op een of andere manier werkt het voor die mensen gewoon heel veel beter dan bijvoorbeeld de kroeg.
Heb je er wel eens over nagedacht dat deze sites en Tinder in een behoefte voorzien die eerst nooit bestond en dat toen deze mensen dus ook nooit single hadden kunnen blijven ? De maatschappij is verandert.

Zie het zo, als er geen Tinder was, was er geen internet (als er internet was, dan was er immers iemand die Tinder/soortgelijks gemaakt had).
Dus hadden al deze lui nooit binnen gezeten en sociaal gestoord geweest (ik sla het even wat plat, maar nuance mag toegepast worden). Vroeger zaten mensen niet uren binnen achter hun PC zonder dat ze naar buiten hoefden. Toen was er ook geen Tinder.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 10-04-2014 18:04:55 (Met de maatschappij veranderen de mensen) ]
pi_138735462
Sinds een paar dagen contact met een leuke dame :) . We hebben best veel dingen gemeen en zelfde interesses. De eerste twee dagen op whatsapp ging het eigenlijk best goed. Maar sinds vandaag loopt het een stuk minder. Als ik haar een berichtje stuur antwoord ze wel, maar uit zichzelf vraagt ze niet zoveel.

Is het verloren of ben ik gewoon een zeikerd? :P
Lange benen koud hoofd.
pi_138735542
Is ze niet gewoon aan het werk? Ik reageer dan ook heel kort en snel.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138735814
Volgens mij niet, maar ik kijk het nog een tijdje aan,
Lange benen koud hoofd.
pi_138735887
Ik weet nu ook hoe vrouwen zich over het algemeen voelen. Heb een match met een meid die op dag één vraagt om m'n nummer, me op Facebook toevoegt en vraagt om een keertje af te spreken :')
Kan me nu wel voorstellen hoe moe je daar op een gegeven moment van wordt :')
pi_138736029
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef Volvoman het volgende:
Volgens mij niet, maar ik kijk het nog een tijdje aan,
Kijk het een aan en als het zo blijft vraag het haar gewoon :)
Wat een sfeerspons.
  donderdag 10 april 2014 @ 19:45:15 #146
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138737573
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat slaat op heel veel. Er zijn talloze mensen die een relatie hebben gekregen via een datingsite, maar wanneer die datingsite er niet was geweest dan waren ze single gebleven.

Op een of andere manier werkt het voor die mensen gewoon heel veel beter dan bijvoorbeeld de kroeg.
De dates die ik via internet geregeld heb kwam stuk voor stuk ook allemaal niet in de kroeg dus dar had ik ze sowieso niet gevonden. Als internet er niet was geweest had ik het denk ik anders aangepakt en een hobby gekozen waar veel vrouwen komen zoals op dansles gaan ofzo. Maar internet maakt het allemaal wel een enorm stuk makkelijker ja. Had ik zonder internet minder dates gehad? Jazeker. Was ik nog single geweest? Dat denk ik zeker niet.

Uiteindelijk ga je toch gewoon met iemand op afspraak en hoe je je daar gedraagt is nogal bepalend uiteindelijk of het meer wordt of niet en dat kan internet niet vervangen. Alleen de initiele aanspraak is anders + het feit dat je allebei weet dat je bv single bent of dat je beide weet wat je zoekt. Dat is IRL gewoon anders.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:51 schreef Silenus het volgende:
Wie zijn 'die mensen' dan? Heb je al die honderdduizenden mensen gesproken? :) Of misschien een bron waaruit dat blijkt?

Voor datingsites kregen mensen toch ook gewoon een relatie? Of ben je de laatste Nederlander die denkt dat datingsites eigenlijk vooral bedoeld zijn voor sociaal incapabele mensen die in de kroeg niemand aan durven spreken? ;)
Die mensen krijgen ook via internet geen relatie. Je ontmoet elkaar toch een keer in het echt en als je dan als een sociale incapabele akward nerd niks weet uit te brengen houdt het ook op.

quote:

[..]

Tja.. "bron"...

Het is geen exacte wetenschap he. Dit hele gebeuren draait vooral om "ervaringen"..

En nee, ik denk niet dat datingsites bedoeld zijn voor mensen die in de kroeg niemand durven aan te spreken...

Ik zie alleen om mijheen, dat mensen die elkaar gevonden hebben via datingsites die datingsites echt een top uitvinding vinden. Juist omdat het ze niet lukte om een geschikte partner te vinden op andere plekken zoals de kroeg..
Ik zou de liefde van mijn leven ook niet willen ontmoeten in de kroeg omdat ik daar zelf echt helemaal niks mee heb :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138741166
En in de categorie allerslechtste allertijden nomineer ik:

;(
Wat een sfeerspons.
  donderdag 10 april 2014 @ 21:15:05 #148
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138741733
Mag ik getuige zijn? O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138741735
:|W Haha, niet best.

Ze was wel druk vandaag :P , maar ik probeer mezelf zo weinig mogelijk op te dringen :+
Lange benen koud hoofd.
pi_138744101
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Mag ik getuige zijn? O+
Nou Basje Speldberg, ik denk tegen die tijd dat ik voor het altaar sta dat jij al onder de grond ligt, wel lief van je O+

Volvoman gewoon geduldig zijn al is dat erg moeilijk als ze heel leuk is :)
Niet opdringerig worden want dan neemt ze zo de benen :{
Wat een sfeerspons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')