alleen omdat ze eens een grapje maakte?quote:

Ja, vrouwen mogen geen grapjes makenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen omdat ze eens een grapje maakte?
Djeez
 . Nee, ik doelde op het eerste deel uit zijn post.
 . Nee, ik doelde op het eerste deel uit zijn post.

Maandje ongeveer. We houden bewust een week tussen elke date, alleen date 2 en 3 waren in 1 week. We doen het rustig aan, maar de klik is er zeker en we zien beiden wel potentie. Maar nogmaals; geen haastquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onbeperkt pussy voor jou?
[..]
In welk tijdsbestek? Onderhand flink serieus of niet dan?

. Maar sta nu wel met mijn bek vol tanden
. Maar sta nu wel met mijn bek vol tanden  .
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat voorspelt veel goeds.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ben je al 3 dagen met iemand aan het praten via tinder, gezellige gesprekken, licht flinterig, vraag je om har whatsapp, krijg je als antwoord;
nu heb je het verpest.
En ze negeert nu ook.
oh, nu geeft ze ineens haar nummer..

quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:46 schreef Introfabric het volgende:
Ik snap nu waarom ik nog geen date heb... Ik bedoelde het niet eens zo hahaEen meid/vrouw kan nog zo prachtig zijn, als ze niet tegen zulke grapjes kan heb ik het al wel gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dusja: je kan ervoor kiezen je aan te passen , je kunt alleen ook gewoon jezelf blijven en wachten op een meid/vrouw die er wel om kan lachen.

Jep, date gisteren was heel mooi en lang ookquote:
 . Het is nog geen relatie of iets maar de gevoelens zijn er
 . Het is nog geen relatie of iets maar de gevoelens zijn er   

Ik snap nu waarom ik nog geen date heb... Ik bedoelde het niet eens zo hahaVreemde post dit. Wie zegt dat zij dacht dat je haar bedoelde (ja, waarschijnlijk wel) en hoe reageerde zij dan? En waarom kalk je je eigen gezicht weg en het hare niet? Vind ik altijd een beetje sneu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!

Omdat jullie niet blij worden van mijn gezicht, maar wel die van haar. Ik probeerde duidelijk te maken dat elke opmerking van mij verkeerd begrepen wordt, waardoor ik het probeer goed te maken en de situatie nog slechter maakt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vreemde post dit. Wie zegt dat zij dacht dat je haar bedoelde (ja, waarschijnlijk wel) en hoe reageerde zij dan? En waarom kalk je je eigen gezicht weg en het hare niet? Vind ik altijd een beetje sneu.

Hoe oud is dat popje?quote:Op zondag 13 april 2014 09:17 schreef Introfabric het volgende:
[..]
Omdat jullie niet blij worden van mijn gezicht, maar wel die van haar. Ik probeerde duidelijk te maken dat elke opmerking van mij verkeerd begrepen wordt, waardoor ik het probeer goed te maken en de situatie nog slechter maakt.
Dit is toch een topic over Tinder verhalen, zowel succes als falen? Dit was mijn faal.

Ik snap nu waarom ik nog geen date heb... Ik bedoelde het niet eens zo hahaHoe ging het gesprek daarna verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel mooie grap zo toch? Ook al was het niet zo bedoelt

Een logout heeft geholpen. Kreeg ineens ook een stuk of 40 profielen voorbij komen die mij geliked hadden. Dat moet wel over een periode van meerdere dagen/weken zijn. En de oude matches staan er ook weer tussenquote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Hoe erg het ook is, toch even de hele app eraf gooien. Ik ben toen 50 matches kwijt geraakt, rest stond er gelukkig nog

Maar wat als je gedate hebt met die ene match en het blijkt niets te zijn? Kies je er dan weer maar 1 uit? Dan kan je (imo) beter naar lexa etc.quote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:
zijn jullie ocd ofzo
praten jullie ook met al jullie matches ;s
je hebt er maar eentje nodig he

Houdt je daar geen dagtaak aan over dan?quote:Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Maar wat als je gedate hebt met die ene match en het blijkt niets te zijn? Kies je er dan weer maar 1 uit? Dan kan je (imo) beter naar lexa etc.
Tinder is juist handig. De keuze is zo reuze

Als ik tegen iedereen zou praten kan ik beter mijn baan opzeggen jaquote:Op zondag 13 april 2014 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Houdt je daar geen dagtaak aan over dan?
 maar meestal chat ik in de avond met meerdere tegelijk
 maar meestal chat ik in de avond met meerdere tegelijk  

Dit. Ook de reden waarom ik wel op Tinder wil zitten, maar niet op een reguliere datingsite. Tinder is toch een stuk laagdrempeliger en vrijblijvender dan een datingsite. Op Tinder heb ik met de één een onzinnig gesprek, met de ander een gesprek over gezamenlijke interesses en met weer een ander probeer ik het met ietwat foute complimenten over haar foto'squote:Op zondag 13 april 2014 21:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als ik tegen iedereen zou praten kan ik beter mijn baan opzeggen jamaar meestal chat ik in de avond met meerdere tegelijk

Nog even een reactie.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kijk het een aan en als het zo blijft vraag het haar gewoon

Fijn dat je die zelfkennis gewoon hebt, je wilt écht niet zo'n stalker wordenquote:Op zondag 13 april 2014 21:50 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Nog even een reactie.
Ik heb het een tijdje rustig aan gedaan wbt berichtjes. En vandaag aangegeven dat ik soms wat te enthousiast kan doen. Vervolgens gaf ze aan dat ze dat ook had en daardoor rustiger aan deed. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Kan je misschien ook doen, als jullie allebei klaar zijn met werken oid maar je moet doen wat voor jou goed voelt natuurlijk, zijn ook mensen die graag de hele dag appen
 Kan je misschien ook doen, als jullie allebei klaar zijn met werken oid maar je moet doen wat voor jou goed voelt natuurlijk, zijn ook mensen die graag de hele dag appen 

Ik kan ook niet uitloggen of iets anders. Helemaal niks. Hij blijft op "personen zoeken" met die radar etc..quote:Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef GoldenHeart het volgende:
Hmm geïnstalleerd maar hij doet het niet, hij blijft hangen op 'personen aan het zoeken bij jou in de buurt'. Iemand dit probleem ook gehad?
Ik kan voor de rest dus niks doen. Heb verwijderd en geinstalleerd en het blijft nog steeds.....
het betreft samsung s3

Wat staat er bij je filter bij het aantal KM? wijzig die eens en sluit de app dan geheel af dus niet alleen home toets indrukken maar echt afsluiten, start hem daarna eens op en kijk eens of hij het met je nieuwe filter doet.quote:Op zondag 13 april 2014 22:41 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Ik kan ook niet uitloggen of iets anders. Helemaal niks. Hij blijft op "personen zoeken" met die radar etc..

Ik heb nu nog één foto over dus daar doe ik het voorlopig wel mee.
 Ik heb nu nog één foto over dus daar doe ik het voorlopig wel mee.  

Filter? Ik kan helemaal niks.. ik kan alleen maar kijken ernaar. En op mijn cirkelvormige profielfoto klikken bij de radar met "personen in de buurt zoeken" en dan krijgt mijn cirkelvormige profielfoto een rode rand eromheen.. dus im principe blijft die hangen. Na herinstallatie ookquote:Op zondag 13 april 2014 22:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat staat er bij je filter bij het aantal KM? wijzig die eens en sluit de app dan geheel af dus niet alleen home toets indrukken maar echt afsluiten, start hem daarna eens op en kijk eens of hij het met je nieuwe filter doet.

Nu is het me gelukt om ook bij de instellingen etc te komen, maar alles wat ik wijzig of als ik account verwijderen klik, blijft die laden.quote:Op zondag 13 april 2014 22:53 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Filter? Ik kan helemaal niks.. ik kan alleen maar kijken ernaar. En op mijn cirkelvormige profielfoto klikken bij de radar met "personen in de buurt zoeken" en dan krijgt mijn cirkelvormige profielfoto een rode rand eromheen.. dus im principe blijft die hangen. Na herinstallatie ook

Wees jezelf...quote:Op zondag 13 april 2014 22:59 schreef CasperH01 het volgende:
Volgende week eerste Tinder date, die tevens m'n eerste echte date is
Iemand succesverhalen om me optimistisch te krijgen?

Deo, smintje en geschoren ballen.quote:Op zondag 13 april 2014 22:59 schreef CasperH01 het volgende:

Check je DM.quote:Op zondag 13 april 2014 23:00 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Nu is het me gelukt om ook bij de instellingen etc te komen, maar alles wat ik wijzig of als ik account verwijderen klik, blijft die laden.

Haha, woon op mezelf dus hoef gelukkig geen verantwoording af te leggen, so we'll cross that awkward bridge when we get therequote:Op zondag 13 april 2014 23:01 schreef GoldenHeart het volgende:
[..]
Wees jezelf...
Wat zeg je tegen je ouders? Gewoon dat het via tinder is of wat..?

gelukkig.quote:Op zondag 13 april 2014 23:06 schreef CasperH01 het volgende:
[..]
Haha, woon op mezelf dus hoef gelukkig geen verantwoording af te leggen, so we'll cross that awkward bridge when we get there

1/3e is al geregeld, jij mag raden welkequote:Op zondag 13 april 2014 23:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Deo, smintje en geschoren ballen.
Komt he-le-maal goed, vooral niet te druk maken.

quote:Op zondag 13 april 2014 23:34 schreef elkravo het volgende:
Ik heb nu Tinder twee keer geïnstalleerd.
Ik heb allerlei vrouwen "goed" beoordeeld. Iedereen in de omringende 30 km is langsgeweest volgens de app. Maar heb tot nu toe nog nooit een match gehad.
-Nee, ik ben niet perfect, geen god qua uiterlijk, maar ben ook geen quasimodo - gewoon normaal.
-Misschien loopt het wat soepeler als je onder de 25 bent?
Of is Tinder toch een valkuil dat alleen je gegevens van Facebook wil hebben...
Maar weer deïnstalleren dan maar...

ja ikquote:Op zondag 13 april 2014 22:59 schreef CasperH01 het volgende:

Nee maar ik kan je zeggen dat achter die 2 woorden een heel mooi liefdesverhaal zit / komtquote:Op maandag 14 april 2014 02:09 schreef CasperH01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of 2 woorden qualificeert als een verhaal

Hoe kritisch ben je geweest? Je moet minstens 7 op de 10 liken schat ik zo wil je iets van matches krijgen.quote:Op zondag 13 april 2014 23:34 schreef elkravo het volgende:
Ik heb nu Tinder twee keer geïnstalleerd.
Ik heb allerlei vrouwen "goed" beoordeeld. Iedereen in de omringende 30 km is langsgeweest volgens de app. Maar heb tot nu toe nog nooit een match gehad.
-Nee, ik ben niet perfect, geen god qua uiterlijk, maar ben ook geen quasimodo - gewoon normaal.
-Misschien loopt het wat soepeler als je onder de 25 bent?
Of is Tinder toch een valkuil dat alleen je gegevens van Facebook wil hebben...
Maar weer deïnstalleren dan maar...

Zijn er meer 3 op de 10 denk ik. Kun je kritisch vinden - maar om nou zomaar van alles los een vast te liken. 2 op de 10 zijn al moeders met kinderen - daar moet je zin in hebben. En of je een heftige uitgaans/bar/duck-face-type zoekt, of iemand van een bepaalde etnische afkomst (ieder zijn voorkeur), dan zit je al op bijna 5 op de 10. Zit wel in de categorie 28-38 te zoeken nl. Kan denk ik best verschillen met 18-25 of zo...quote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef TheMercenary976 het volgende:
[..]
Hoe kritisch ben je geweest? Je moet minstens 7 op de 10 liken schat ik zo wil je iets van matches krijgen.

Zag ze er lekker uit?quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Sheldon. het volgende:
Sommige chicks
Zat op de fiets vanmiddag, pakte mijn telefoon en zag achtereenvolgens ''Congratulations, You have a match'' en een bericht van de betreffende dame ''Louise'': Heey jij..
Waarop ik haar profiel even goed bekijk, en er stond al iets van : Als je toch niet terug praat, niet liken!
Stop mijn telefoon weer in mijn broekzak omdat ik op de fiets zat. Kom ik thuis aan, 5 berichtjes van die chick : Hee jij, Hee hallo?, Gaan we verwaand doen? Je leest dit heus wel.. Jammer joh, graag of niet hoor!
Wat hebben sommige wijven toch issues

Hallo???quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Sheldon. het volgende:
Sommige chicks
Zat op de fiets vanmiddag, pakte mijn telefoon en zag achtereenvolgens ''Congratulations, You have a match'' en een bericht van de betreffende dame ''Louise'': Heey jij..
Waarop ik haar profiel even goed bekijk, en er stond al iets van : Als je toch niet terug praat, niet liken!
Stop mijn telefoon weer in mijn broekzak omdat ik op de fiets zat. Kom ik thuis aan, 5 berichtjes van die chick : Hee jij, Hee hallo?, Gaan we verwaand doen? Je leest dit heus wel.. Jammer joh, graag of niet hoor!

Oke dan niet.quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Sheldon. het volgende:
Sommige chicks

Dit is precies waar het misgaat met 3 vd 10. Er komt niks terug, je denkt inderdaad dat de app niet werkt op dat momentquote:Op maandag 14 april 2014 20:08 schreef elkravo het volgende:
[..]
Zijn er meer 3 op de 10 denk ik. Kun je kritisch vinden - maar om nou zomaar van alles los een vast te liken. 2 op de 10 zijn al moeders met kinderen - daar moet je zin in hebben. En of je een heftige uitgaans/bar/duck-face-type zoekt, of iemand van een bepaalde etnische afkomst (ieder zijn voorkeur), dan zit je al op bijna 5 op de 10. Zit wel in de categorie 28-38 te zoeken nl. Kan denk ik best verschillen met 18-25 of zo...
Lijkt me sterk dat matches afhangen van het percentage. Als je toch wel heel veel langs hebt geliked (zeg 200/300), en er is geen eentje die je terug-liket, dan ga ik vraagtekens stellen. Ik verwacht geen horden, maar een enkele zou toch moeten.
Je gaat me niet vertellen ook dat je daadwerkelijk 7 op de 10 echt leuk vind - of je bent niet heel serieus bezig... In de leeftijdgroep waarin ik zoek is niet iedereen mijn type hoor...
Het jammere is dat erg geen enkele statistiek terug is (je foto's zijn x keer elders getoond oid).
 Je moet je eisen iets bijstellen en dan komen ze vanzelf. Ik moet zeggen dat ik zeker 5 van de 10 wel echt mijn type vind wat betreft uiterlijk.
 Je moet je eisen iets bijstellen en dan komen ze vanzelf. Ik moet zeggen dat ik zeker 5 van de 10 wel echt mijn type vind wat betreft uiterlijk.

Dus ik moet mensen gaan liken, die ik eigenlijke niet liken wil, om in ieder geval een match te hebben. Ik moet m'n eisen bij gaan stellen, dus dames met kinderen liken, of meiden met een uiterlijk dat totaal niet mijn ding is liken. En, nee... ik zoek niet naar topmodellen of zo... daarentegen zelfs.quote:Op maandag 14 april 2014 23:50 schreef TheMercenary976 het volgende:
[..]
Dit is precies waar het misgaat met 3 vd 10. Er komt niks terug, je denkt inderdaad dat de app niet werkt op dat momentJe moet je eisen iets bijstellen en dan komen ze vanzelf. Ik moet zeggen dat ik zeker 5 van de 10 wel echt mijn type vind wat betreft uiterlijk.

Wat vind jij semi-grappig?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ook maar eens een semi-grappige bio ingevuld. Ben benieuwd of zoiets echt werkt.

Vertel je bio dan is. Kunnen we bepalen of het grappig is!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grappig zonder de intentie om grappig te zijn.

Dan moet je me maar tegenkomen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Vertel je bio dan is. Kunnen we bepalen of het grappig is!

Wat een giller.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grappig zonder de intentie om grappig te zijn.

Ik lees het vaak wel. Het zegt zoveel meer dan alleen de foto.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat een giller.
Volgens mij zijn er maar weinig die dat lezen trouwens, weet niet of de mannen dat wel doen?
Ben wel benieuwd of je verschil merkt
 .
.

Kom ik je eindelijk eens in levende lijve tegen, ik houd mijn hart vast.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik lees het vaak wel. Het zegt zoveel meer dan alleen de foto.
Ik heb zelf geen tekst.

:
 : 

Ze vindt je waarschijnlijk niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:10 schreef Volvoman het volgende:
Een update:
Contact met leuk meisje werd wat minder van haar kant. Na 1,5 dag een reactie van haar. Ze typte nogal een rare zin. Maar het kwam er op neer dat ze op het moment niet iemand erg leuk wil gaan vinden
Of ze heeft een leuker iemand gevonden, of er is iets anders.

Geen date gehad ook nog? Nja, gewoon dumpen die shit. Gaat niks worden!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:10 schreef Volvoman het volgende:
Een update:
Contact met leuk meisje werd wat minder van haar kant. Na 1,5 dag een reactie van haar. Ze typte nogal een rare zin. Maar het kwam er op neer dat ze op het moment niet iemand erg leuk wil gaan vinden

Hoeveel/hoe vaak contact via whatsapp enzo dan ? Klinkt een beetje alsof ze moe gecommuniceerd is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:10 schreef Volvoman het volgende:
Een update:
Als ik jouw naam in deze context zie moet ik echt altijd super kinderachtig gniffelen. Dan weet je dat.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen date gehad ook nog? Nja, gewoon dumpen die shit. Gaat niks worden!

GVDquote:Op woensdag 16 april 2014 11:49 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Hoeveel/hoe vaak contact via whatsapp enzo dan ? Klinkt een beetje alsof ze moe gecommuniceerd is.
[..]
Als ik jouw naam in deze context zie moet ik echt altijd super kinderachtig gniffelen. Dan weet je dat.
 , hoezo?
 , hoezo? 

Geen date gehad nee. En dat zal er ook niet komen denk ikquote:Op woensdag 16 april 2014 11:49 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Hoeveel/hoe vaak contact via whatsapp enzo dan ? Klinkt een beetje alsof ze moe gecommuniceerd is.
 . Ik heb me in dit geval juist niet teveel opgedrongen.
 . Ik heb me in dit geval juist niet teveel opgedrongen. 

! succes nog'.
! succes nog'.

Sorry maar als je moeite moet doen met in dat gesprek gaat het echt niet werken..vergeten die hap.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:02 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Geen date gehad nee. En dat zal er ook niet komen denk ik. Ik heb me in dit geval juist niet teveel opgedrongen.
"Ik ben bang dat ik niet het gevoel kan ond erscheiden dat ik iemand daadwerkelijk leuk vind, of dat het om het idee gaat van iemand"
Wat moet ik daar nu weer mee?

Dat klinkt helemaal niet wanhopig maar je laat de deur op een kier en het initiatief bij haar.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:51 schreef stoeltafel het volgende:
Dat laatste zou ik dus echt niet zeggen, lekker wanhopig, next one. Er is zoveel op Tinder

Wat is dat laatste ? Succes ? Wat is er mis met iemand succes wensen in het vinden van een geschikte partner ? Het was niet sarcastisch bedoelt ofzo he, misschien dat je daar over heen leest.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:51 schreef stoeltafel het volgende:
Dat laatste zou ik dus echt niet zeggen, lekker wanhopig, next one. Er is zoveel op Tinder

Wat denk je zelf? Wat gebeurd er als je bij facebook uitlogt?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:33 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe zat het nou als je je account uitlogt... dan blijf je op Tinder staan? Of moet je echt bij opties verwijderen doen?

Facebook is geen app met rare fratsenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Wat gebeurd er als je bij facebook uitlogt?
 Bij Tinder denk ik altijd wat normaal is...maar dan moet je het tegenovergestelde doen llolololol
 Bij Tinder denk ik altijd wat normaal is...maar dan moet je het tegenovergestelde doen llolololol  

Geen idee waar je woont, dus dan kan ik er weinig nuttigs over zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iemand nog leuke date ideetjes trouwens?

Picknicken, met dit mooie weer!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Facebook is geen app met rare fratsenBij Tinder denk ik altijd wat normaal is...maar dan moet je het tegenovergestelde doen llolololol
Iemand nog leuke date ideetjes trouwens?

Harde tepels? Dat is een begin.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het idee alleen al zorgt voor harde tepelshet is echt koud buiten ondanks de zon.

Koukleum.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het idee alleen al zorgt voor harde tepelsHet is echt koud buiten ondanks de zon.
 Hartstikke lekker, ik loop de hele dag al zonder jas.
 Hartstikke lekker, ik loop de hele dag al zonder jas.  

Wel veel zelf te regelen :/quote:Op woensdag 16 april 2014 17:00 schreef Silenus het volgende:
Picknicken kan prima, het is hartstikke lekker buiten. En vrouwen vinden dat altijd een leuk idee.

Zeker. Maar ik ben lui, nee dat is wel een goed ja, keertje in Amsterdam picknicken, zal ze leuk vinden. Wel over 4 weken pas als het echt mooi weer is.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:22 schreef Silenus het volgende:
Je was toch verliefd? Gewoon een fles rose kopen, doosje aardbeien, stokbrood en wat van die bakjes met salademeuk wat je erop kan doen.
4 minuten werk.

Ik kijk bijna elke bio wel. Al hoewel bijna 70% geen bio heeft.. jammer hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat een giller.
Volgens mij zijn er maar weinig die dat lezen trouwens, weet niet of de mannen dat wel doen?
Ben wel benieuwd of je verschil merkt

Dat is toch niet erg? Dan heb je een reden om elkaar op te warmen.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het idee alleen al zorgt voor harde tepelsHet is echt koud buiten ondanks de zon.

Ik ga dan liever picknicken als het s'avonds nog goed warm is en dan lekker sterren kijken als het donker isquote:Op donderdag 17 april 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Dan heb je een reden om elkaar op te warmen.

Dat is een nog betere optie inderdaad! Ooit een keer voor een date geregeld dat er een soort route van brandende lampionnen was met aan het einde een kleedje met een flesje wijn, twee glazen en wat lekkers te eten. Dat werd erg op prijs gesteld (en heeft me een relatie van een jaar opgeleverd).quote:Op donderdag 17 april 2014 21:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ga dan liever picknicken als het s'avonds nog goed warm is en dan lekker sterren kijken als het donker is

80 of 90% misschien wel.. en de meeste hebben dan een korte quote. Idd jammer. Vind het leuk.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:52 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ik kijk bijna elke bio wel. Al hoewel bijna 70% geen bio heeft.. jammer hoor

Of een domme slagzin, of wijsheid...quote:Op donderdag 17 april 2014 17:52 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ik kijk bijna elke bio wel. Al hoewel bijna 70% geen bio heeft.. jammer hoor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |