Sorry maar als je moeite moet doen met in dat gesprek gaat het echt niet werken..vergeten die hap.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:02 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Geen date gehad nee. En dat zal er ook niet komen denk ik. Ik heb me in dit geval juist niet teveel opgedrongen.
"Ik ben bang dat ik niet het gevoel kan ond erscheiden dat ik iemand daadwerkelijk leuk vind, of dat het om het idee gaat van iemand"
Wat moet ik daar nu weer mee?
Dat klinkt helemaal niet wanhopig maar je laat de deur op een kier en het initiatief bij haar.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:51 schreef stoeltafel het volgende:
Dat laatste zou ik dus echt niet zeggen, lekker wanhopig, next one. Er is zoveel op Tinder
Wat is dat laatste ? Succes ? Wat is er mis met iemand succes wensen in het vinden van een geschikte partner ? Het was niet sarcastisch bedoelt ofzo he, misschien dat je daar over heen leest.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:51 schreef stoeltafel het volgende:
Dat laatste zou ik dus echt niet zeggen, lekker wanhopig, next one. Er is zoveel op Tinder
Wat denk je zelf? Wat gebeurd er als je bij facebook uitlogt?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:33 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe zat het nou als je je account uitlogt... dan blijf je op Tinder staan? Of moet je echt bij opties verwijderen doen?
Facebook is geen app met rare fratsenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Wat gebeurd er als je bij facebook uitlogt?
Geen idee waar je woont, dus dan kan ik er weinig nuttigs over zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iemand nog leuke date ideetjes trouwens?
Picknicken, met dit mooie weer!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Facebook is geen app met rare fratsenBij Tinder denk ik altijd wat normaal is...maar dan moet je het tegenovergestelde doen llolololol
Iemand nog leuke date ideetjes trouwens?
Harde tepels? Dat is een begin.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het idee alleen al zorgt voor harde tepelshet is echt koud buiten ondanks de zon.
Koukleum.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het idee alleen al zorgt voor harde tepelsHet is echt koud buiten ondanks de zon.
Wel veel zelf te regelen :/quote:Op woensdag 16 april 2014 17:00 schreef Silenus het volgende:
Picknicken kan prima, het is hartstikke lekker buiten. En vrouwen vinden dat altijd een leuk idee.
Zeker. Maar ik ben lui, nee dat is wel een goed ja, keertje in Amsterdam picknicken, zal ze leuk vinden. Wel over 4 weken pas als het echt mooi weer is.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:22 schreef Silenus het volgende:
Je was toch verliefd? Gewoon een fles rose kopen, doosje aardbeien, stokbrood en wat van die bakjes met salademeuk wat je erop kan doen.
4 minuten werk.
Ik kijk bijna elke bio wel. Al hoewel bijna 70% geen bio heeft.. jammer hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat een giller.
Volgens mij zijn er maar weinig die dat lezen trouwens, weet niet of de mannen dat wel doen?
Ben wel benieuwd of je verschil merkt
Dat is toch niet erg? Dan heb je een reden om elkaar op te warmen.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het idee alleen al zorgt voor harde tepelsHet is echt koud buiten ondanks de zon.
Ik ga dan liever picknicken als het s'avonds nog goed warm is en dan lekker sterren kijken als het donker isquote:Op donderdag 17 april 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg? Dan heb je een reden om elkaar op te warmen.
Dat is een nog betere optie inderdaad! Ooit een keer voor een date geregeld dat er een soort route van brandende lampionnen was met aan het einde een kleedje met een flesje wijn, twee glazen en wat lekkers te eten. Dat werd erg op prijs gesteld (en heeft me een relatie van een jaar opgeleverd).quote:Op donderdag 17 april 2014 21:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ga dan liever picknicken als het s'avonds nog goed warm is en dan lekker sterren kijken als het donker is
80 of 90% misschien wel.. en de meeste hebben dan een korte quote. Idd jammer. Vind het leuk.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:52 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ik kijk bijna elke bio wel. Al hoewel bijna 70% geen bio heeft.. jammer hoor
Of een domme slagzin, of wijsheid...quote:Op donderdag 17 april 2014 17:52 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ik kijk bijna elke bio wel. Al hoewel bijna 70% geen bio heeft.. jammer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |